Igrali smo: Carcassonne

Evo jedne zanimljive društvene igre u domino stilu. Autor igre inspiraciju je očito našao u južnom predjelu Francuske nazvanom Carcassonne. Krajoliku isprepletenom puteljcima, samostanima i srednjevjekovnim gradovima – utvrdama.

Kutija i pribor za igru

Lijepo oslikana, čvrsta i ne prevelika kutija pomno čuva pribor za igranje unutar sebe. A unutra se nalazi veliki broj pločica sa detaljima krajolika od kojeg igrači tijekom igre slažu područje igranja. Također, tu su i drvene figurice potrebne u igri kao i ploča za bilježenje bodova. Sve lijepo složeno i napravljeno od kvalitetnih materijala sa kvalitetnim tiskom.

Igra je djelomično prevedena na hrvatski (samo upute), no kako pribor za igranje ne sadrži pisani tekst, to ne utječe na samu igrivost.

carcassonne-2.jpgOvo je izuzetno ležerna igra. Baš kao što je i slaganje domino pločica ležerna igra. Igrači uzimaju sa kupova pločice, te ih slažu na igraču plohu po vlastitom nahođenju, pazeći pri tome da se pločice smisleno dodiruju. Nakon postavljanja pločice, po želji igrači mogu svoje figurice postavljati na njih zauzimajući time to područje za sebe. Tako imamo lopove koji upravljaju cestama, viteze koji upravljaju gradovima, svećenike u samostanima i farmere na poljima. Svako zauzeće nekog područja donosi bodove igraču. O spretnosti i procjeni igrača ovisi koliko će bodova uspjeti sakupiti s određenog teritorija. Igra traje dok se sve pločice ne poslože na polje za igru.

Ovdje treba napomenuti kako za ovu igru postoji veliki broj proširenja koja se nabavljaju posebno i dodaju osnovnoj igri sasvim novu dimenziju i draž te joj svakako povećavaju reigrivost.

Možemo reći da je ova igra idealna uz popodnevno ispijanje kavice ili kao dodatak ugodnom druženju ili nevezanom razgovoru. Bar smo je mi tako doživjeli.

Ukratko, lijepa i ugodna igra koja neće opterećivati vaše mozgovne vijuge, nego upravo suprotno.