7.5 out of 10 stars Question mark

Ocjena: 7.54/10 (12472 glasova)

2 - 8
Najbolje: 5
8 god.
Po iskustvu: 8
30 min.
A6 Question mark
Težina:
1.7 out of 5 stars Question mark
  • TOP igra: 304
  • TOP obiteljska: 60

Skull King je igra za uzimanje štihova slična Oh Hell!, Wizard, Euchre i Spades, pri čemu igrači moraju navesti koliko štihova misle da će osvojiti u svakoj rundi. Jedinstveni element ove igre je da se licitacija odvija istovremeno, što dovodi do krugova koji su ponekad previše ili premalo licitirani. Kako igrači moraju osvojiti točan broj štihova koji su ponudili da bi zaradili bodove, osvajanje previše štihova jednako je loše kao i osvajanje premalo, a to dovodi do intenzivnog natjecanja u kojem gubitak štiha može biti jednako uzbudljiv kao i osvajanje jednog.

Kralj lubanja koristi špil od 66 karata koji se sastoji od pet karata za bijeg, četiri boje označene brojevima od 1 do 13, pet karata gusara, 1 karte tigrice i 1 karte kralja lubanje. Igra traje deset rundi, au svakoj rundi svaki igrač dobiva onoliko karata koliki je broj runde. Svi igrači istovremeno licitiraju za broj štihova za koje misle da će ih uzeti ispruženom šakom i brojeći do tri otkrivajući određeni broj prstiju (ili eventualno zatvorenu šaku za ponudu od nula štihova).

Standardna pravila vrijede za igranje karata, pri čemu jedan igrač vodi kartu, a drugi ga slijede, ako je moguće, i igraju nešto drugo ako nije; međutim, igrač uvijek može odlučiti odigrati jednu od posebnih, nenumeriranih karata — a snaga tih karata može vam omogućiti da osvojite štih koji biste inače izvukli. Detaljnije, crno odijelo Jolly Rogera ima prednost nad ostale tri boje, Sirena ima prednost nad svim numeriranim kartama, Gusar je prednost nad Sirenom, a Kralj lubanja ima prednost nad svime — osim ako se pojavljuje u istom triku sa Sirenom, u kojem slučaju ona ga zarobljava i umjesto njega pobjeđuje. Karta za bijeg gubi od bilo koje druge karte, a karta Tigrica služi ili kao gusar ili karta za bijeg po želji igrača. Tko god osvoji štih, vodi u sljedećem štihu.

Ako igrač točno ponudi svoju ponudu, osvaja 20 bodova po štihu; ako sakupe više ili manje štihova, gube 10 bodova po štihu koji promaše. Ako igrač ponudi nula štihova, osvaja bodove jednake deseterostrukom broju trenutnog kruga — ali ako uzme čak i jedan štih, umjesto toga gubi ovoliko bodova. Ako igrač uhvati gusare s kraljem lubanje ili kralja s sirenom, osvaja dodatne bodove. Tko ima najviše bodova nakon deset rundi pobjeđuje.

 

NAGRADE:
  • 2014 Fairplay À la carte Runner-up

BoardGameGeek link