Letter Jam je kooperativna igra s riječima za 2 do 6 igrača, gdje igrači pokušavaju složiti smislene riječi sa slovima prikazanih na stolu. Glavna karakteristika igre je što su njihova slova vidljiva drugim igračima, ali ne i njima samima. (kao u igri Hanabi)
Na početku igre svaki igrač s pomoću karata slova zada neki pojam od određenog broja slova (ovisi o težini igre) igraču s desna i preda mu skup karata slova koje čine taj pojam. Igrač koji je dobio taj skup slova ne smije vidjeti o kojim je slovima riječ, nego ih lidem nadolje složi u redak ispred sebe.
Kada svi igrači dobiju svoje pojmove i poredaju svoje karte slova ispred sebe, postavljaju svoju prvu kartu na nosač, tako da je vide svim osim njega. (u slučaju manjeg borja igrača od 6 postavljaju se i nosači karata za neaktivne (dummy) igrače i ta slova smiju svi vidjeti. Na sredinu stola postavlja se i karta jockera koja može predstavljati bilo koje slovo.
Sada igrači kooperativno pokušavaju smisliti neki pojam od trenutno prikazanih slova na stolu bez da kažu ostalim igračima o kojem se pojmu radi. Igrači mogu prikazana slova koristiti i više puta u svom pojmu. Oni mogu iskomunicirati samo koliko je njihov pojam dugačak, koliko slova aktivnih i neaktivinih igrača je uključeno u njega i koristi li se jocker. Igrači odlučuju čiji će se pojam tražiti ovisno o spomenutim karakteristikama, te koliko je kvalitetan za pojedinog igrača. Nakon toga, igrač čiji je pojam odabran, stavlja žetone s brojevima na svako slovo: Žeton 1 za 1. slovo, Žeton 2 za 2. slovo itd. Također uzima i jedan token pojma kao oznaku da je zadavao pojam. Broj tokena pojmova unaprijed je zadan prema broju igrača i kada se potroši igra završava.
Igrači koji pogađaju pojam upisuju u svoju tablicu slova prema žetonima brojeva na stolu, a za svoje slovo upisuju upitnik, odnosno zvjezdicu za jocker. Temeljem poznatih slova i položaja svojeg slova pokušavaju odgonetnuti pojam, a time i svoje slovo. Kada je igrač siguran da zna koje mu je slovo na nosaču, to slovo spušta u svoj redak i otvara novo slovo i igra ide dalje.
Ako igrač pogodi sva svoja slova u retku, otvara nova slova s kupa karata i pogađa ta slova, te ako pogodi ta se slova postavljaju pored karte jockera i služe kao dodatna pomoć u slaganju pojmova. Igrač od dobivenog anagrama svojih slova pokušava složiti onaj pojam koji mu je zadao igrač s početka igre s time da se priznaje i neka druga rijeeč od zadanih slova tako dugo dok su sva slova iskorištena i točno odgonetnuta.
Igra završava kada svi igrači uspiju pogoditi svoja slova i pojmove prije nego li je nestalo tokena pojmova.
