Ghost Stories je kooperativna igra u kojoj igrači štite selo od inkarnacija gospodara pakla – Wu-Fenga – i njegovih legija duhova prije no što opsjednu grad i oporave se iz pepela i vrate se u život. Svaki igrač predstavlja taoističkog redovnika koji surađuje s drugima u borbi protiv horde duhova.
Igrači će, timskim radom, morati istjerati duhove koji se pojavljuju tijekom igre. Na početku svog poteza, igrač unosi duha u igru i stavlja ga na slobodno mjesto, s time da više od jednog može ući u isto vrijeme u igru. Duhovi imaju svoje vlastite sposobnosti – neki utječu na taoiste i njihove moći, neki uzrokuju da aktivni igrač baci kocku kletve s nasumičnim učinkom, a ostali proganjaju pločice seljana i blokiraju posebnu akciju s pločica. Na svojem potezu, taoist može pomaknuti pločicu kako bi istjerao susjedne duhove ili imao koristi od seljaka koji živi na toj pločici, pod uvjetom da nije opsjednut. Svaka pločica sela omogućuje igračima korištenje dodatnog bonusa. Uz groblje, na primjer, taoisti mogu vratiti život mrtvom taoistu, dok travar dopušta oporak potrošenih Tao žetona, itd. Također će biti moguće dobiti zamke ili premjestiti duhove ili istjerati opsjednutost drugih pločica seljaka.
Da bi istjerali duha, taoisti bacaju tri Tao kockice u različitim bojama: crvenoj, plavoj, zelenoj, žutoj, crnoj i bijeloj. Ako rezultat bacanja kockica odgovara boji/ama duha ili inkarnaciji Wu-Fenga, egzorcizam uspijeva. Rezultat s bijele kockice vrijedi kao jocker koja se može koristiti umjesto bilo koje boje. Primjerice, da biste istjerali zelenog duha s 3 otpora, morate iskockati tri zelene, tri bijele ili kombinaciju od toga. Ako vaše bacanje kockica podbaci, možete upotrijebiti i Tao žetone koji se podudaraju s bojom kao dodatak bacanju. Možete ih koristiti i nakon bacanja kocki. Taoisti dobivaju ove žetone pomoću određenih pločica sela ili istjerivanjem određenih duhova. Jedan od Taoista ima moć koja mu omogućuje da dobije takav žeton jednom na potezu.
Da bi pobijedili, igrači moraju pobijediti inkarnaciju Wu-Fenga, šefa koji stiže na kraju igre. Tu su i veće razine težine koje dodaju više inkarnacija Wu-Fenga, u kojima za pobjedu morate pobijediti sve njih.
Međutim, postoji mnogo više načina za izgubiti. Igrači gube ako su tri pločice sela opsjednute, ako je ponestalo karata s kupa dok je inkarnacija Wu-Fenga još uvijek u igri, ili ako su svi svećenici mrtvi.
