Učlani se u udrugu!
Question mark
6.74107 Stars
Ocjena: 6.74/10 (1547 glasova)

Drako

2
Najbolje: 2
Težina: 1.7624 Stars Question mark
  • TOP igra: 1219
8 god.
20 - 30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Zmaj tvrdi da je bezbrižno šetao dolinom i gledao svoja posla, kad su ga iznenada i bez povoda napala trojica zločestih i zlonamjernih patuljaka. Oni pak tvrde da je zmaj prije toga spalio okolna sela, a oni su ga došli spriječiti u budućim sličnim zlim namjerama. Što god da je istina, dolazi do borbe zmaja i patuljaka. Pobjednik može biti samo jedan (ili trojica). Ovo je borbena igra za 2 igrača u kojoj svaki igrač preuzima ulogu jedne strane u sukobu, te pokuša poraziti protivnika. Zmaj može pobijediti na 2 načina (pobjeći ili ubiti sve patuljke), a patuljci samo na jedan (ubiti zmaja), ali ih je zato više.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od igraće ploče, figurica zmaja i patuljaka, oznaka ozljeda i seta karata za oba igrača. Igra se odvija u potezima, a svaki igrač na svom potezu ima 2 dostupne akcije: uzimanje 2 karte sa svog kupa ili odigravanje jedne karte. Karte imaju jednu ili dvije akcije na sebi. To može biti kretanje, napad, obrana, daljinski napad. Zmaj ima i akciju letenja s kojom može odletjeti na bilo koje polje na ploči. Zmaj pobjeđuje ako igrač s patuljcima potroši svoj kup karata ili ako ubije sve patuljke. Patuljci pobjeđuju jedino ako ubiju zmaja. Tri su patuljka, a svaki je dobar u nečemu. Strijelac može pogoditi zmaja iz daljine i nanijeti mu ozljedu od koje se ne može obraniti. Patuljak s mrežom može prizemljiti zmaja, pa ovaj ostaje nepomičan na jednom polju dok ne potroši cijeli potez da se oslobodi iz mreže. Najjači patuljak može igraču dati dodatnu akciju. Patuljci mogu primiti 4-6 ozljeda, a kada prime posljednju izlaze iz igre. Zmaj ima 4 područja ozljeda. Prvo mora primiti sve ozljede na glavnoj traci. Nakon toga mu patuljci mogu onesposobiti kretanje, letenje ili riganje vatre. Igra završava kada je jedan od igrač eliminiran ili kada igrač patuljaka potroši sve svoje karte.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • jednostavna pravila igranja, brzo se uči
  • kratko trajanje igre
  • ne sadrži nikakav tekst

Copyright: REBEL.pl (2011)

Detaljno
Question mark
6.67659 Stars
Ocjena: 6.68/10 (2741 glasova)

DungeonQuest (3rd edition)

1 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.1505 Stars Question mark
  • TOP igra: 1084
10 god.
60 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

U svijetu Terrinoth, zmaj Kalladra je svoj podzemni brlog nakrcao blagom koje je skupio brojnim pljačkama. Da bi osigurao svoje neprocjenjivo bogatstvo od potencijalnih lupeža, podzemni labirint je ispunio brojnim zamkama i čudovištima koja će spriječiti svakog uljeza. Vi ste jedan od heroja koji će iskušati svoje sposobnosti i sreću, te se pokušati domoći barem dijela blaga.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od igraće ploče, preko 300 karata u desetak kupova, stotinjak pločica koje čine podzemlje, stotinjak oznaka raznih vrsta, kockica, te figurica heroja. Igraća ploča je prazna na početku igre, osim početnih pozicija u kutevima, te središta gdje je zmajeva odaja sa blagom. Igrači tokom igre istražuju podzemlje otkrivajući pločice. Postoje razne vrste prostorija. Tako heroji mogu naići na zaključana vrata, rešetke koje se zatvore čim uđu u prostoriju, skrivene zamke, slijepu ulicu koja nigdje ne vodi, skrivene prolaze, razne hodnike, pa i ulaze u katakombe, tj. razinu još nižu od uobičajene. Svaki heroj ima svoju kartu sa karakteristikama: životni bodovi određuju koliko ozljeda može primiti prije nego umre; snaga, okretnost, oklop i sreća su vrijednosti koje se testiraju povremeno tokom igre na razne načine; te posebna moć pojedinog lika. Karte se dijele u nekoliko kupova:

  • zmajeve karte igrači otkrivaju kada dođu u zmajevu odaju. S njima igrač sazna spava li zmaj ili se probudio bijesan.
  • karte blaga igrač dobije kada pretražuje zmajevu odaju. To su zapravo bodovi koje igrači sakupljaju, a mogu imati i neke posebne benefite.
  • karte zamki se otvaraju na nekim lokacijama, a igraču nanose razne vrste štete.
  • karte vrata igrač otkriva u nadi da će pronaći skriveni prolaz ili ključ za bravu.
  • karte leševa predstavljaju poginule heroje iz prošlih pohoda, a mogu donijeti blago ili neku drugu korist igraču, ali mogu biti štetne.
  • karte pretraživanja može igrač okretati kada je u prostoriji koju pretražuje. Mogu biti prazne, sadržavati blago ili skriveni prolaz.
  • karte runa predstavljaju magične predmete koji mogu igračima pomoći tokom igre.
  • karte katakombi okreće igrač kada se spusti još dublje u podzemlje, tj. još opasniji labirint katakombi. U njima se kriju razna čudovišta i opasnosti, ali moguće i neke dobre stvari.
  • karte borbe se koriste kada igrač naiđe na neko čudovište. Igrač s desna preuzima ulogu čudovišta i započinje borba koja završava smrću jednog od boraca.
  • karte moći su posebne karte koje igrač i čudovište koriste u borbi.

Kada je igrač na potezu ili se kreće u neku od susjednih prostorija ili pretražuje onu u kojoj se nalazi trenutno. I tako iz kruga u krug, do najviše 30 krugova kada se zatvaraju izlazi iz podzemlja. Heroj može naići na razne neprijatelje: kosture, čarobnjake, demone, trolove i goleme. Ponekad im uspije pobjeći, ali ih najčešće mora poraziti. Borbe i razne druge nedaće u podzemlju heroju nanose ozljede, koje mogu dokrajčiti heroja, a igrača izbaciti iz igre. Srećom postoje i načini liječenja, koji imaju svoju cijenu. Na kraju igre (nakon 26-30 krugova) preživjeli heroji zbrajaju svoje bodove. Igrač sa najviše bodova je pobjednik. Preporučamo da posjetite službenu stranicu igre na kojoj možete pronaći dodatne varijante igranja kao i službeni FAQ: www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=115

KARAKTERISTIKE IGRE

  • fantasy avantura
  • vizualno atraktivna i tematski dobro povezana
  • karte sadrže puno teksta na engleskom jeziku

Copyright: Fantasy Flight Games (2010)

Detaljno
Question mark
7.01305 Stars
Ocjena: 7.01/10 (14518 glasova)

Elder Sign

1 - 8
Najbolje: 4
Težina: 2.3486 Stars Question mark
  • TOP igra: 417
12 god.
60 - 90 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Godina je 1926. Muzejska kolekcija egzotičnih starina i okultnih artefakata predstavlja opasnost za ovaj svijet, otvarajući portale između dimenzija kroz koja dolaze pradavna zla čudovišta. U naš svijet dolaze strašna stvorenja kojima snaga raste sa svakim proteklim satom. Mala grupa istraživača se usudi ući u muzej i u utrci s vremenom pokušaju pronaći tajanstvene simbole uz pomoć kojih mogu pokušati zatvoriti portale zauvijek. Samo oni mogu spriječiti dolazak Pradavnog Stvorenja koji prijeti uništenjem našeg svijeta. Ova je igra brzog ritma, timskog rješavanja nadnaravnih intriga kockama za 1-8 igrača. Smještena je u svijet igre Arkham Horror, te koristi brojne poznate elemente iz te igre.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od nekoliko kupova karata, brojnih oznaka, seta raznobojnih kockica. Na početku igre svaki igrač dobije lika koji ima neku posebnu moć, te određenu razinu izdržljivosti i razuma. Na raznim mjestima u igri lik biva ranjavan, ali se može i liječiti. U igri postoji više glavnih neprijatelja, tj. Pradavnih Stvorenja, a igrači izaberu jednog protiv kojeg će se boriti. Ono na sebi ima traku za oznake propasti. Ta traka označava koliko je Pradavni blizu dolaska na ovaj svijet. Na razne načine u igri se na tu traku stavljaju oznake propasti. Cilj igre je spriječiti dolazak Pradavnog Stvorenja na ovaj svijet ili ga pobijediti kada ono dođe. Igrač na svom potezu pomiče svog istražitelja na neku kartu pustolovine ili na kartu Drugog svijeta ili ostaje na ulazu muzeja. Rješavanjem karte pustolovine ili karte Drugog svijeta igrač dobije tu kartu kao riješeni problem, tj. trofej, razne nagrade u obliku oznaka koje se skupljaju za pobjedu, čarolije, obrane, oružja, a ponekad i oznake Davnih Simbola. Igrači moraju sakupiti određeni broj Davnih Simbola i time spriječiti dolazak Pradavnog Stvorenja. Sam zadatak se sastoji od niza simbola kockica koje igrač mora dobiti da bi riješio cijelu kartu. Igrač ima na raspolaganju i razne čarolije, znanja, oružja koja mu pomažu u dobivanju željenih rezultata. Ako ne uspije u svom pothvatu, slijedi ga kazna u obliku gubitka razuma ili izdržljivosti. Kada lik izgubi sav razum ili izdržljivost, on je eliminiran iz igre, a igrač uzima novog istraživača. Kad igrač ostane na ulazu u muzej, može obnoviti svoj razum i izdržljivost, zamijeniti trofeje za oružja i razne druge stvari koje mu mogu pomoći u igri. Na kraju svog poteza igrač pomiče sat za 3 sata unaprijed. Svakih 12 sati se otkriva nova mitska karta, koja donosi odmah neko novo čudovište ili neku drugu štetu, ali ima i neki trajni negativni efekt. Ako se Pradavni probije u ovaj svijet, igrači se direktno sukobljavaju s njime. Igrači napadaju Pradavnog tako da kockicama dobiju traženu kombinaciju naznačenu na njemu. Uspješnim napadima mu oduzimaju oznake propasti. Kad ih uspiju sve maknuti, Pradavni se vraća u Drugu dimenziju i igrači pobjeđuju. Kad Pradavni napada igrače, dešavaju se negativne posljedice koje su specifične za svakog Pradavnog. Igra završava pobjedom kada su igrači uspjeli zatvoriti portale između dimenzija (tj. sakupiti potreban broj Davnih Simbola) ili kada su porazili Pradavnoga (ako se on probio kroz portale) ili porazom igrača, ako ih je Pradavni sve porazio (eliminirao je sve likove iz igre). KARAKTERISTIKE IGRE

  • timska igra
  • vizualno atraktivna
  • karte sadrže malo teksta

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Question mark
7.20586 Stars
Ocjena: 7.21/10 (8107 glasova)

Fury of Dracula

2 - 5
Najbolje: 5
Težina: 2.9427 Stars Question mark
  • TOP igra: 324
10 god.
120 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Fury of Dracula je igra u kojoj jedan igrač preuzima ulogu Grofa Drakule, dok mu se ostali igrači zajednički suprostavljaju kao lovci (Hunters). Svaki od 4 lovca ima određenu sposobnost, ali ako žele stati na kraj omraženom Grofu prije nego postane kasno, trebaju raditi zajedno.

TIJEK IGRE

Igra se odvija u krugovima, pri čemu je redosljed igre fiksan – prvo Dracula pa zatim uvijek istim određenim redom lovci. Drakula u svom potezu tajno odabire sljedeći grad u koji želi ići i postavlja zamke za lovce, dok lovci nakon micanja mogu birati između tri akcije – odmora, uzimanja novih korisnih karata iz kupa i razmjene s drugim lovcima. No, ako je lovac ušao u grad u kojem se Drakula nalazi ili ga je posjetio u jednom od proteklih krugova, umjesto akcije, mora se suočiti s raznim zamkama koje je postavio Grof, a možda i sa samim Gospodarom Vampira.

Kako vrijeme odmiče, drakulin vampire track raste i približava ga pobjedi. Svaki put kada je neko od lovaca poražen (nema eliminacije iz igre, poraženi lovci se nakon jednog kruga vraćaju u igru, ali gube sve što su posjedovali) track se pomakne za dva. Ukoliko dođe do 6 Drakula je pobijedio. Lovci moraju pronaći i poraziti Drakulu u borbi prije nego bude kasno.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • igra razvija dedukciju
  • timska igra

Copyright: Fantasy Flight Games (2006)

Detaljno
Question mark
7.47931 Stars
Ocjena: 7.48/10 (19880 glasova)

Galaxy Trucker

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.3096 Stars Question mark
  • TOP igra: 113
10 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Svemirska igra u kojoj igrači putuju sa svojim izgrađenim svemirskim brodovima i prolaze kroz razne avanture. Igra se sastoji od mnoštva dijelova (pločica) koji služe za gradnju brodova, ploča za igranje, kartica, figurica, kockica i pješčanog sata.

TIJEK IGRE

Igrači na početku izgrađuju svoj svemirski brod tako što na ploču postavljaju razne dijelove, te ih spajaju prema pravilima. Nakon ove  faze slijedi let u svemir gdje se putem kartica avanture određuje slijed događaja koji pogađaju igrače. Tako se igrači susreću sa meteorskim olujama, ratnim zonama, piratima, krijumčarima, posjećuju planete… Uz sve to skupljaju vrijednosti u obliku kredita. Sve ovo ponavlja se u tri kruga igre gdje su brodovi i događaji koji mogu zadesiti igrače sve kompleksniji. Igrač koji na kraju sva tri kruga igre sakupi najviše kredita je pobjednik.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra razvija zapažanje, spretnost i taktiku
  • Postoje i varijacije pravila u igri.

Copyright: Rio Grande Games

Detaljno
Question mark
7.5061 Stars
Ocjena: 7.51/10 (3664 glasova)

Gears of War: The Board Game

1 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.8767 Stars Question mark
  • TOP igra: 279
13 god.
180 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Gears of War je timska taktička igra bazirana na istoimenoj pucačkoj video igri izdavača Epic Games. Horde vanzemaljaca pod nazivom Locust napadaju stanovnike planeta Sera. Igrači preuzimaju uloge vojnika koji se kroz razne misije bore protiv nadmoćnog neprijatelja.

TIJEK IGRE

Igra se sastoji od brojnih komponenti koje uključuju 32 detaljne plastične figurice, 17 dvostranih igraćih ploča, preko 200 karata (misije, naredbe, oružje, vojničke, neprijateljske), preko 80 raznovrsnih tokena, te 9 kockica. Igrači izabiru jednog od 4 vojnika. Svaki igrač ima svoju figuricu i set akcijskih karata. Te karte su jako bitne u igri, jer osim što donose akcije koje igrači mogu odigrati, one su i vojnikovo zdravlje. Kad je vojnik ozlijeđen, gubi karte iz ruke, a dobivanjem novih karata se ozdravljuje. Igra se odvija u tri koraka: 1. ozdravljenje: kad igrači dobivaju karte u ruke 2. akcije vojnika koje mogu biti raznovrsne: a. akcije karte: Svojim kartama igrači mogu napasti neprijatelja, kretati se ili odigrati akcije opisane na karti. b. aktiviranje opreme na nekoj lokaciji c. uzimanje oružja od mrtvog neprijatelja 3. akcije neprijatelja koje su opisane na neprijateljskim kartama Sami napadi se rješavaju kockama, crvenima za obranu, te crnima za napad. U obzir se uzima i linija vidljivosti i zakon. Igra dolazi sa 7 misija različite težine, kompleksnosti i veličine mape. Igranje određene misije varira o broju igrača. Sve misije imaju više etapa, a svaka je sa svojim ciljem. Igrači pobjeđuju kad su ispunili sve ciljeve.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • taktička SF igra
  • omogućuje podešavanje težine igranja na više načina
  • na kartama se nalazi tekst na engleskom

Copyright: Fantasy Flight Games (2011)

Detaljno
Question mark
6.53768 Stars
Ocjena: 6.54/10 (855 glasova)

Goblins, Inc.

2 - 4
Najbolje: 4
Težina: 2.3385 Stars Question mark
  • TOP igra: 1932
11 god.
45 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Igra vas stavlja u ulogu goblina, zaposlenog u tvornici zvanoj “GOBLINS, INC.”, koja se bavi izgradnjom velikih robota u svrhu rata i zabave. Ulazite u natjecanje za novog “Velikog šefa” jer je postojeći odlučio otići u mirovinu. Oformiti ćete tim, te pokušati isprojektirati, izgraditi i testirati najboljeg velikog robota u velebnoj bitci. Problem se javlja u tome što se radi u timovima, a samo jedan od igrača pobjeđuje.

Ovo je igra hrvatskog autora Filipa Neduka.

TIJEK IGRE

Stvaranje tima: Igrači putem timskih karata određuju svojeg partnera za trenutni krug igre (što znači da vam u idućem krugu netko drugi može biti partner), nakon toga timovi izvlače kartu nacrta koja predstavlja oblik robota kojeg trebate izgraditi. Tada igrači izvlače karte skrivenih zadataka koje ne pokazuju niti svom partneru. Te karte donositi će bodove na kraju igre.

Gradnja: Igrači grade robota na gradilištu. Ne smiju međusobno razgovarati, pa dok jedan gradi, drugi odabire pločice i stvar planove. Nakon toga se zamjene, pa onaj tko je gradio, sada uzima pločice i stvara planove. Nakon što su oba igrača postavila po 10 pločica na svoje gradilište, robot je završen i kreće se na fazu bitke.

Bitka: Prije bitke igrači provjeravaju svog robota i uklanjaju sve pločice koje nisu ispravno postavljene. Zatim se uzme 12 karata taktika bez gledanja. Igrači od svojih 7 karata tajnih zadataka odaberu po 4. Postavljaju se žetoni obrane na pločice oklopa. Počinje krug borbe u kojem se prvo otvara prvih 3 karata taktika s kupa. Sada jedan igrač pilotira robotom, a drugi je zadužen za taktiku, pa se u idućem krugu borbe zamjene. Potajice, pilot putem pilotskog kontrolera okreće robota i nišani, a taktičar putem taktičkog kontrolera odabire jednu od 3 otvorene karte taktika. Nakon ovoga slijedi otkrivanje kontrolera i izvršavanje akcija, odnosno same bitke. Na kraju ove faze provjerava se da li je robot onesposobljen (nema više goblina u njemu ili nema više oružja). Bitka završava ako je neki robot onesposobljen ili su prošla 4 kruga bitke. Slijedi bodovanje.

Bodovanje: Tim pobjeđuje ukoliko je onesposobljen robot protivnika, a njihov nije. Ostaje i zbrajanje bodova s karata tajnih zadataka.

Igraju se dva kruga, te je pobjednik onaj s najviše bodova na kraju igre.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • Igra potiče timsko razmišljanje, strategiju i taktiku
  • Igra sadrži malo teksta u obliku raznih naziva
  • Vrlo duhovito izrađen pribor igre

Copyright: Czech Game Edition, 2012.

Detaljno
Question mark
7.14262 Stars
Ocjena: 7.14/10 (6217 glasova)

K2

1 - 5
Najbolje: 3
Težina: 2.2848 Stars Question mark
  • TOP igra: 383
  • TOP obiteljska: 66
10 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

K2 je drugi najviši vrh na svijetu visine 8611m i jedan od najtežih osamtisućnjaka za penjanje. Ova igra je simulacija uspona dvočlanih timova na taj vrh u ekspediciji od 18 dana. Autor igre je Poljak Adam Kaluža, vrsni planinar, što se vidi na raznim detaljima igre.

TIJEK IGRE

Igra se odvija na ploči na kojoj je s jedne strane planina sa ljetnim (lakšim), a na drugoj sa zimskim (težim) uvjetima za penjanje. Igrači pomiču svoja dva planinara po raznim rutama na ploči. Usput pokušavaju pronaći što bolje mjesto za postavljanje visinskih logora, tj. šatora. U njima se trebaju aklimatizirati na visinske uvjete prije nego što mogu nastaviti uspon. Aklimatizacija je bitan dio igre, jer igrač može izgubiti planinara, ako mu nivo aklimatizacije padne ispod određene granice. Ako se to dogodi, igrač gubi sve bodove koje mu je taj planinar donio. Postoji i lakša varijanta igranja, kad neaklimatizirani planinar ne izlazi iz igre, nego bude spašen, a igrač to plaća gubitkom bodova. Težina igre se dodatno regulira odabirom igranja sa ljetnim ili zimskim (težim) vremenskim uvjetima. Vremenski uvjeti se mijenjaju iz dana u dan, a različiti su ovisno o visini. Svaki igrač ima svoj špil akcijskih karta. Njima plaća kretanje po planini, kao i aklimatizaciju. Sa visinom je uspon sve teži, a smanjuje se i broj planinara koji mogu biti na istoj lokaciji, pa je potrebno dobro isplanirati rutu i proračunati vrijeme uspona. Igra završava nakon 18 krugova igranja. Boduje se visina do koje su planinari došli, te tko je prvi došao do određene visine.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • jasna pravila, brzo se uči
  • višestruki načini podešavanja težine igranja
  • jaka tematska povezanost, pa igra dobro simulira pravo planinarenje
  • za pobjedu nije bitno samo doći što prije do vrha, nego preživjeti do kraja igre
  • na komponentama nema teksta, pa za igranje nije potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: REBEL.pl (2010)

Detaljno
Question mark
7.6509 Stars
Ocjena: 7.65/10 (598 glasova)

K2: Broad Peak

1 - 5
Najbolje: 4
Težina: 2.4 Stars Question mark
10 god.
60 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

K2: Broad Peak je proširenje za igru K2. Donosi dva nova scenarija igranja, koji su inspirirani uspjesima poljskih planinara iz 1984. Ovaj put se igrači pokušavaju popesti na dvanaesti najviši vrh na svijetu K3, koji je još poznat pod nazivom Broad Peak. Vrh je visok 8051m, a udaljen je 8km od vrha K2.

TIJEK IGRE

Proširenje donosi novu dvostranu igraću ploču, nove oznake i promjenu nekih pravila. Većina pravila iz bazne igre vrijede i dalje. Aklimatizacija je i dalje jako bitan faktor igranja kao i vremenska prognoza. Ploča donosi dva različita izazova koji se razlikuju po težini, pravilima. Prvi izazov je Utrka na vrh. Igranje je brže od bazne igre, jer traje tri dana manje. Igrači nemaju šatore, a špil sadrži manje karata za aklimatizaciju. Ova strana ploče sadrži i manje mjesta za penjanje, pa treba jako dobro optimizirati svoju rutu. Drugi izazov se zove Transverzala Broad Peaka. Traje duže od bazne igre i više je strateška. Ploča sadrži tri vrha, pa planinari mogu osvojiti dodatne bodove ako prijeđu cijelu planinu i uspiju doći do tih vrhova. Planinari imaju samo jedan šator, pa moraju dobro isplanirati mjesto za njega. Svi igrači kreću sa istog mjesta, ali mogu krenuti lijevom ili desnom stranom planine.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • višestruki načini podešavanja težine igranja
  • jaka tematska povezanost, pa igra dobro simulira pravo planinarenje
  • za pobjedu nije bitno samo doći što prije do vrha, nego preživjeti do kraja igre
  • na komponentama nema teksta, pa za igranje nije potrebno znanje engleskog jezika

Copyright: REBEL.pl (2011)

Detaljno
Question mark
7.67785 Stars
Ocjena: 7.68/10 (7228 glasova)

King of Tokyo: Power Up!

2 - 6
Najbolje: 4
Težina: 1.6808 Stars Question mark
8 god.
20 - 30 min.

Pročitaj više

OPIS IGRE

Dolaskom novog čudovišta, divovskog pande pod imenom Pandakai, Tokio postaje još opasniji grad. Ali to nije sve, jer svako čudovište dobiva njemu specifične evolucijske karte koje mu daju jedinstvene moći tokom igre. Ovo je prvo proširenje za popularnu igru King of Tokyo.

TIJEK IGRE

Proširenje donosi 50-tak evolucijskih karata, nekoliko oznaka i novo čudovište. Igra se i dalje odvija na isti način, a cilj igre je i dalje biti posljednji preživjeli igrač u igri ili doći prvi do 20 bodova. Nakon odabira čudovišta s kojim će svaki igrač igrati, uzimaju se pripadajuće evolucijske karte. Kad igrač dobije rezultat na kockama barem 3 srca, uzima evolucijsku kartu sa svojeg kupa. Igrači skrivaju evolucijske karte od ostalih igrača dok ih ne odluče odigrati. Postoje dvije vrste tih karata: jednokratne – koje se odbacuju nakon korištenja i trajne – koje pojačavaju čudovište do kraja igre. Evolucijske karte tako svako čudovište čine posebnim i različitim od ostalih. Razne su mogućnosti ovih karata, pa tako neka utječu na rezultat kocke ili dodatno pojačavaju napad ili sprečavaju štetu ili omogućuju brže skupljanje bodova itd. Postoje i 3 dodatne varijante igranja. Tako igrači mogu početi igru sa jednom, nasumce uzetom evolucijskom kartom. Moguće je da se kod uzimanja tih karata uzmu dvije, pa odabere jedna, a druga vrati u kup. Treća varijanta je draftanje karata na početku igre. Igrači izmiješaju karte svih čudovišta i na početku igre u krug biraju karte, dok ne potroše sve karte. Igrači normalno nastavljaju igru svatko sa svojim izmiješanim kupom evolucijskih karata.

KARAKTERISTIKE IGRE

  • proširenje za igru King of Tokyo
  • uvodi još veću reigrivost

Copyright: IELLO (2012.)

Detaljno
Stranica 2 od 712345...zadnja »