Igrali smo: Jungle Speed

Ovo je definitivno igra koju morate imati, ako ništa drugo onda kao sredstvo za opuštanje nakon napornog dana ili nakon igranja teških misaonih naslova. Ne, ona neće od vas tražiti nikakve strateško-taktičke napore, niti čitanja kartica, pomicanja figura i ostalog. Ona će vas dobro zabaviti na najjednostavniji mogući način.

Jungle Speed dolazi u veselo oslikanoj kutiji izuzetno lošeg materijala. Kutija je, naime izrađena kao da je unutra jeftini kineski proizvod, pa će se ista vrlo brzo pohabati i potrgati usljed višekratnog otvaranja i zatvaranja. Isto vrijedi i za plastični pretinac koji se ulaže u nju i u kojem stoji sav potreban pribor. Tanju plastiku vjerojatno nisu uspjeli proizvesti, tako da se naš primjerak nakon svega par puta uvlačenja i izvlačenja iz kutije potrgao.

Pribor igre je već druga priča, a sastoji se od kvalitetno izrađenog drvenog totema, seta karata sa raznim uzorcima i šarene vrećice.

junglespeed-2.jpg Totem je, rekli smo drveni, dovoljno veliki da ugodno stane u ruku prilikom brzog hvatanja, ali i dovoljno veliki da vam razbije prozor ako uslijed nes(p)retnog hvatanja izleti u punoj snazi.

junglespeed-1.jpg Kartice su izrađene od kvalitetnog materijala, iako smo mišljenja da su mogle biti i malo čvršće jer je igra brza pa se mogu lako saviti prilikom okretanja. Na njima su raznoliki i raznobojni uzorci od kojih je veliki broj međusobno jako sličan (s namjerom, dakako!)

U kutiji je i vrećica u koju se sav ovaj pribor može potrpati i držati, što onda opravdava loše izvedenu kutiju. Držanje kartica igre u vrećici, baš i ne smatramo mudrim jer namjernik koji ne zna što je u vrećici može je čvršće stisnuti i time saviti kartice u njoj. Ali, ajde nećemo sada cjepidlačiti.

Upute su šaljivo i jednostavno pisane, što je i za očekivati jer je i sama igra vrlo jednostavna. U samoj igri nema teksta.

Radi se o čistoj igri vještine. Od igrača se zahtjeva samo brzina reagiranja i dobro zapažanje. Svaki igrač ispred sebe dobije kup karata položen licem nadolje. U sredinu stola postavi se drveni totem tako da je jednako udaljen od svih igrača. Igra se jednom rukom! Igrači naizmjenice okreću kartice sa svog kupa i polažu ih licem nagore na vlastiti kup za odbacivanje ispred sebe. Onog trenutka kada jedan od igrača otvori karticu sa identičnim uzorkom (ali nebitno koje boje) započinje duel između dva igrača koji imaju otvorene istovjetne uzorke, što konkretno znači da moraju pokušati što prije dohvatiti totem sa stola. Onaj igrač koji je bio brži uvaljuje sve svoje karte sa kupa za odbacivanje igraču koji je u ovom duelu izgubio (nije dohvatio totem).

junglespeed-3.jpg Eh, sada da ne bi bilo tako jednostavno, postoje i još neki začini u cijeloj ovoj priči. Ranije smo rekli kako uzorci na karticama jako sliče međusobno, što zbog brzine lako može dovesti do zabune, te igrač dohvati totem iako kartice uopće nisu identične. Također, postoji mogućnost da totem dograbi igrač koji uopće ne učestvuje u duelu. Tada slijedi kazna, te igrač mora uzeti karte s kupova za odbacivanje od svih igrača i one koje se nalaze ispod totema.

Uz ove postoje i specijalne kartice koje dodatno zagorčavaju život. Tako postoji kartica koja nalaže igračima da u trenutku kada je izvučena svi igrači pokušavaju uzeti totem. Onaj koji je uspio, svoje odbačene kartice postavlja ispod totema. Imamo karticu kojom igrači moraju istovremeno otvoriti kartu sa svog kupa, te postoji i kartica koja mijenja pravilo istovjetnog uzorka u istovjetnu boju. Tada igrači hvataju totem kada su na stolu kartice istovjetne boje.

Pobjeđuje, naravno igrač koji se prvi riješio svih svojih kartica.

Preporučamo igru kao antistres terapiju nakon napornog dana, kao zanimaciju uz vašu djecu, za društva kao party igru, kao odmor nakon teške i iscrpljujuće višesatne igre itd. itd.

Zaista, iznenaditi će te se koliko je ovako jednostavna igra zabavna i vesela, te prouzrokuje salve smijeha. Preporuka ali baš za sve!