Carta Magica: Kako je prošao Tabletop day

Obilježili/proslavili smo međunarordni dan društvenih igara na najbolji mogući način, cjelodnevnim igranjem 😀
Igralo se u Carti Magici, i to od ranih jutarnjih sati pa sve do fajrunta. U početku nas je bilo svega nekolicina no taj broj je u popodnevnim satima narastao do kakvih trideset ljudi.

Slijedi pomalo epski osvrt:
Kao prava priča krenuti ćemo kronološki :). Za dobro jutro su se odigrale čak dvije partije Small World Undergrounda. Za sve one koji su odigrali Small World i nije im se svidio, predlažemo da dopustite ovoj verziji da se iskupi. Igra postaje mnogo interesantnija i taktičnija jer je mapa podjeljena na dva dijela rijekom za koju postoje posebna pravila kako se prelazi, te su po mapi raštrkani relici koje čuvaju razna čudovišta te onima koji ih osvoje nude svoju moć.

Nakon SW-a se započela partija El Grandea, jedne stare i elegantne igre, pravog predstavnika takozvanih area control igara. U tom trenutku se društvo počinje ubrzano povećavati te se igraju igre paralelno. Dok se nekolicina mučila za političku nadmoć u srednjovjekovnoj Španjolskoj u El Grande-u, ostali su zaigrali Fluxx (brzu i jednostavnu igru za smijanje i laku zabavu) i 7 wonders (igra koja spaja ekonomski razvoj i popularnu “draft” mehaniku iz TCG-ova).

Zatim se zaigrala odlična party igra Jungle Speed (činiti će vam se blesava ali vam ju toplo preporučamo. Nešto uistinu osvježavajuće i napeto a opet jednostavno i zabavno, idealan party game.)

Igrao se i Bang!, igra smještena na divljem zapadu gdje igrači ne znaju tko im je prijatelj a tko je neprijatelj no sigurni su da su laki na okidaču (igra je na jednostavnijoj sferi igara i podsjetiti će vas na “vukodlake”, “mafiju” ili “resistance”. Ako su vam se ove igre svidjele ili općenito volite napetost skrivenih informacija i intriga koje iz njih proizlaze ovu igru morate barem probati).

Zatim se društvo opet prerasporedilo: igrao se Tzolkin (igra koju nema smisla objašnjavati, treba je jednostavno doživjeti. No za vas nestrpljive reći ćemo sljedeće: worker placement sa mehanikom prolaznosti vremena. Sada se saftajte ili skoknite na BGG ili naše stranice provjeriti u čemu je stvar ako već niste.) Nekolicina hrabrih se odlučila posvetiti spašavanju zemlje od epidemije smrtnih bolesti u kooperativnoj igri Pandemic, a Bang! se nastavio igrati. Nakon Tzolkina se odigrao planetarno popularni Netrunner, kartaška igra o hakerima i korporacijama u cyberpunk svijetu, Infinite City (igra u kojem igrači grade grad pomoću kockastih tile-ova koji svaki ima poseban način na koji mjenja igru), te još malo Jungle Speeda (igra je bila apsolutni hit).

I prije nego što si uspio trepnuti okom ili shvatiti da si gladan već je devet sati i mora se ići.

Vidimo se slijedeće godine!
P.S. Ili, nedajbože, već u utorak u našoj igraonici 😀