I ja sam na novom autu, dizelašu, i u prvih 6 mjeseci natukao 11000 km. I to unatoč smanjenom broju putovanja zbog korone i nekim zdrastvanim problemima. Ispast će mi 20-25k pređenih km u prvoj godini. Da je zdravlje na 100%, a pandemija na nuli, računam raditi 35-50k km godišnje. E tu već dolazi do izražaja cijena goriva. Dizelaš mi troši oko 6L/100km (prosjek je kao 5, ali na autocesti i na planinama to raste uh

), s cijenom dizela 9kn/L, ispadne 54kn za 100km, tj. 5 godina vožnje od oko 250k km ispadne 135000kn.
Punjenje na struju doma košta oko 9kn za 100km, tj. 250k km ispadne 22500kn. Ako puniš barem dio na besplatnim punionicama ili ti doma struja dolazi iz solarnih sa krova, taj iznos je još i manji. A još treba uzeti u obzir da EV nema silne servise, zamjene svačega nečega svakih X km.
Ispada kad još malo pojeftine EV, da će biti biti neisplativo ne voziti EV
Računam da će sa sve većim brojem modela EV i padom cijena, već za 3-5 godina računica biti takva da prodaš auto, makar bio star samo par godinai kupiš EV. Tj. to se nadam i očekujem
