![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Za sada sam je premalo odigrao da bih dobio neki stav oko mogućeg problema pri pretjeranom utjecaju sreće kod razbijanja sefova, jer nekako mislim da ako se igrači usmjere na pljačkanje privatnih sefova taj sretni ishod postaje manje bitan. Imam neki osjećaj da je punina igre u tom balansu između crackiranja javnih i privatnih sefova, te otimanju tuđe opljačkane imovine i naravno u snazi Discrupt karata.
Za sada imam jednu zamjerku u dizajnu od koje pati i Tides of Time: Dragi autori HR igara, zašto na karte ne stavljate ikone umjesto teksta na engleskom? Zar je to tako teško? Pogledajte eleganciju ikonskog prikaza u 7W, RFtG-u, običnom BANG!-u, Village-u itd, itd. Tides of TIme karte uredno su mogle imati sve predočeno ikonama.
Kod ToT-a je tog engleskog teksta zaista malo, pa se još može reći da kako-tako ne smeta 8iako je ovo razlog više da se i radnja mogla opisati ikonom, a ne samo "boja"), ali Vaults ga ipak ima malo previše. Posebno na Discrupt kartama.
Nije tu čak problem u engleskom jeziku. Problem je što to treba pročitati baš svaki puta kada kartu povučete, jer ju ne možete nekako slikovno popamtiti za daljnje igranje. Takva stvar bespotrebno usporava tijek igre, a baš se kod igara s kartama nekako nameće brži tempo igranja.
Dođe mi da za Vaults posleevam karte i u sleevove ubacim svoj predložak s ikonama koje objašnjavaju Abilitye članova bande i Discrupt karte.
Ikone za radnje uvijek igru učine puno univerzalnijom i tečnijom za igranje!