Na nedavno završenom godišnjem igrao se Carcassonne, Castles of Burgundy, Grand Austria Hotel, PARKS i Cascadia.
Prve dvije su već stari znanci, GAH i PARKS su nam relativno nove, a Cascadiu smo nabavili neposredno pred put.
Uz gornje koje su nam svi keeperi, igrali smo i
https://boardgamegeek.com/boardgame/329082/radlands
Radlands je malena igra za dvoje, postapokalipticne teme gdje svaki igrač igru započinje sa tri kampa.
Cilj je protivniku uništiti sva tri kampa i to se može napraviti u nekih 20-30 min.
Kampove štite ljudi koji se nalaze ispred njih, a glavni resurs je voda.
Nisam slikao pa ću ukrasti radnom sliku sa neta:
Privuklo nas je što tema podsjeća na MadMax svijet i igra dolazi u maloj kutijici pa se činilo dosta zgodno ponijeti ju na kampiranje, no u konačnici se igra i nije pokazala sjajna.
Idem prvo napisati što valja!
Karte su top kvalitete ali još bolje, grafika na njima je vrhunska. Karte(kako je to i uobičajeno) imaju neko kratko ime i cijenu(u vodi), no ovdje nema flavor teksta, ali to ovdje nije niti potrebno. Naime, kratkim imenom i grafikom ovdje nevjerojatno dobro opisuju efekt koji će karta napraviti. Npr, karta Famine(glad) ima efekt da svi ljudi kod oba igrača, osim jednog umiru. Ja zamišljam da velika glad upravo to i napravi, a iako to igra nigdje ne navodi, za razmisliti je kako je ovaj jedan preživio.
Jel.
Što nam nije sjelo?
Karte su vrlo često dvosjekli mač: npr možeš aktivirati svoj kamp da raznese samog sebe da bi razorio i tuđi(opet će grafika ovdje bez flavor teksta vrlo dobro dočarati zašto su oba grunula). Sličnih efekata ima i na People kartama, eto ova glad iz gornjeg pasusa je upravo takva. No, ne volim igre u kojima se teško stečene karte žrtvuju i još da mi istovremeno tako jako utječu na strategiju. Posebno je to ovdje izraženo jer jako malo karata uspije izaći na stol jer je resurs, voda, u krajnje ograničenim količinama(tema igre).
Drugo, pošto relativno malo karata izlazi na stol, one imaju izrazito jake efetke. I onda nema tu neke fine strategije i nadmudrivanja nego svakom kartom udaraš ili bivaš udaren vrlo jako. Npr ima karta koja ti na početku svakog turna donese extra vodu, i to ti daje čak 25% više resursa pred protivnikom i tak u svakoj rundi. Ako se ova karta dovoljno rano odigra, teško je sustići tu prednost.
Nakon treće i posljednje partije, otkrili smo recept za najefikasniji napad i time je igra dosta brzo postala jednolična.