Rulebook nije loš, samo je kompleksan odnosno ne slijedi, kako bih rekao, gameplay u smislu da su pravila složena tako da ti rule taman naiđe kada i situacija za koju je potreban. Ne znam, teško mi se izraziti.
NO, s verzijom 3 dolazi i novi rulebook ali i player aid i guidebook (sve je VEĆ dostupno). Player aid sažima sve na dvije stranice (trošak stamine i koje akcije su dostupne kome...) a guidebook ili kako se točno zove je zapravo tu za uvesti igrače u igru kroz prvih turn dva, gdje maltene kaže oke napravi ovo ili ono i tako ti objasni pravila...
Osobno nisam imao problema sa shvaćanjem ijednog pravila, ali lako ih je zaboraviti jer ima dosta detalja, dosta uzročno-posljedičnih veza koje se lako previde. Dakle to je taj problem - hrpa if this than that situacija i s obzirom da su često razbacani ti efekti po rulebooku ovisno gdje spadaju u koji koš, zaboravi se na njih.
Npr. ja sam zaboravio da se essence može koristiti i za povećati attack roll za jedan. Nije da ne piše, piše, crno na bijelo, ali piše negdje na početku kada se objašnjava essence. MILIJUN puta mi je falio taj +1 i imao sam essenca ali sam jednostavno zaboravio da je to opcija.
Rulebook treba sjesti i pročitati par puta, amen, ali igra kao igra i tematika i mogućnost da se uživiš u sve je stvarno vrh.
Machinu igram sam s dva lika najčešće i kao takva mi je izvrsna. Igrao sam i s drugim igračima i u tom slučaju, ako igrači imaju posve drugačije želje (npr. gori ti za petama i trebaš roknut monstera jer npr imaš ability negdje da smanjiš monster threat - a igrač čiji je turn i koji to može napraviti BAŠ ŽELI ići lootati chest, što naravno dovede do toga da se u horor fazi podigne monster threat i posljedično i level monstera i dobiješ jače, e dolazi do frustracija). Igra je teška, ne prašta propuštene prilike i ako su drugi igrači svojeglavi teško da će biti win. Dobra je kao solo iskustvo ili pak s drugima koji su jako pronicljivi i vide lako potencijalne zamke i probleme i rješenja
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)