Ticket to Ride je super primjer ali ga ja nemam.
Nekakav plan postoji da Carc i njega nabavim za školu, ali to tek kad ravnatelj vidi kako napreduje ovaj eksperiment i jel djeca ostaju ili odustaju.
@Ahilya
ovo ljeto sam imao u jednoj drugoj školi neke aktivnosti za jadnike koji su još i nakon što je završila škola morali ostajati na produženom boravku radi svojih pametnih roditelja. To su bili razredi od 1. do 4. i mogu samo reći da su obožavali kad im ja dođem na tih sat vremena. Igrali smo Fangfrish (e to im se jako svidjelo) i Patrician. Svakako ću i ove igre uključiti u INA-u.
Fangfrish je pun akcije ali malo zna biti iritantan ako pretjeraju sa zvonjavom sa onim zvoncem

Dobro je, sve u svemu, to je to. Vidim da svi slično razmišljamo (bar ovi koji su popratili što imam od igara).
Kako vrijeme bude išlo i ako bude dobar odaziv, s godinama će se i proširiti broj igara u školi.
Ja planiram djecu uvijek uvesti u priču (kao i odrasle kad ja objašnjavam igru), uvijek ispričam u kojem smo dobu, tko smo mi u igri, čime se bavimo, zašto i kako... Ako postoji povijesna poveznica, svakako je spomenem. Osobno volim povezati igru što bolje s temom, lakše mi se uživiti u ulogu. E sad, ima djece kojima je to također bitno, al ima i one kojima se živo fučka.
