SFeraKon 2011: Intervju – Ivan Kokić

Povodom ovogodišnjeg SFeraKona odlučili smo napraviti kratke intervjue sa domaćim autorima hrvatskih društvenih igara.

Prvi u našem nizu autora koji izlažu na ovogodišnjem SFeraKonu jest Ivan Kokić, autor kartaške igre USKOCI.

  1. Ponešto o sebi ili kratke biografske crte?
    Rodio se i živim u Zagrebu. Od malena sam rastao. Bavio se svim i svačim, ponajviše igranjem. Prve igre napravio sam u osnovnoj školi. U srednjoj sam se ubacio u RPG vode i uz to upoznao i board games.
  2. Zašto igre? Što te je privuklo na igranje i igraš li se često?
    Jer se nisam nikad ni prestao igrati. Igram se barem 3 – 4 puta tjedno.
  3. Omiljena igra i zašto?
    Nemam jednu koja bi bila najbolja. Volim one u kojima je element sreće minimalan. Ako baš moram birati, prvo što mi padne na pamet je Dominion. Znam da se djelomično kosi sa prije navedenim, ali odgovara mi jer je brz, pa nema dugog čekanja.
  4. Omiljena mehanika igre i zašto?
    Token placement (mehanika u kojoj igrači strateški postavljaju pločice). Zahtjeva razmišljanje, poželjno je da me igra na to natjera 🙂
  5. Što misliš da bi trebalo napraviti da se u hrvatskoj više igraju društvene igre?
    Štandove na trgu – kao dani seoskih proizvoda, ručnih radova i slično što se organizira – kako bi pokazali raznolikost društvenih igara koje postoje.. Puno ljudi se bavi društvenim igrama, ali nikad nisu čuli za više od 3 (Rizik, Monopoly i ona treća ). Tu dolazi do zamora. Možda bi najbolje bilo kad bi imali nešto kao knjižnicu za društvene igre (ili kao videoteku).
  6. Kao stvaraocu igara, što ti predstavlja najveći problem ili izazov?
    Definitivno pisanje pravila za dovršenu igru.
  7. Nezaobilazno pitanje: Koje igre možemo u skoroj budućnosti očekivati od tebe?
    Jednu kooperativnu igru na ploči za gamere i jednu brzu igru u kojoj će važnu ulogu igrati refleksi za svekoliko pučanstvo.
  8. SferaKonsko pitanje: Zamišljaš li SferaKonsku igraonicu drugačije ili je ovo sasvim dovoljno?
    Sve ok, samo mi se čini da je poprilično odvojena/skrivena ako je njezina svrha privući nove ljude u svijet igara.