Igrali smo: Ticket to ride

Zanimljiva igra sa ponešto drugačijim konceptom na koji smo navikli. Ovdje se igrači natječu tko će izgraditi što više boljih vlakovnih ruta. U osnovnoj igri rute se slažu po Americi, no postoji verzija za Europu.

Kutija i pribor za igru

ticket-to-ride-0.jpgKutija je lijepo nacrtana te je načinjena od kvalitetnog materijala. Unutra nalazimo zaista veliku i čvrstu ploču za igranje. Ploča predstavlja kartu područja, te ucrtane vlakovne linije koje se mogu u igri realizirati. Tu je i veliki broj kartica koje predstavljaju različite tipove vagona te lokomotiva, a kartice ruta prikazuju vlakovne rute koje igrači trebaju formirati kako bi dobili dodatne bodove. Za označavanje realiziranih ruta na ploči u igri dolaze  figurice plastičnih vlakova u raznim bojama. Definitivno vrlo kvalitetna izrada svih dijelova igre.

Na karticama ruta, kao i na ploči ima tekata u obliku imena gradova. Kako se radi o stranim zemljama tako je i nemoguće prevesti ta imena, te taj tekst može predstavljati problem pri igri sa mlađim igračima. Tim više što je pored znanja čitanja potrebno i osnovno znanje stranog jezika. Šteta! Mišljenja smo da se ovo moglo riješiti nekakvim karakterističnim sličicama za svaki pojedini grad koje bi bile istovjetne i na ploči i na karticama ruta. Igra bi na ovaj način sigurno dobila na igrivosti među mlađom populacijom.

ticket-to-ride-2.jpgSama igra vrlo je zabavna i sastoji se od uzimanja kartica s vagonima ili vlakovnim rutama, te postavljanja samih ruta na ploču. Igrači skupljaju kartice istovjetnih vagona, te na temelju toga formiraju rute na ploči.Rute su zadane u pojedinim bojama, kada igrač sakupi dovoljan broj kartica vagona u zadanoj boji, on odbacuje kartice i formira zadanu rutu.  Neke rute zadane su na ploči u sivoj boji, te njih igrači mogu formirati temeljem vagona u bilo kojoj boji. Naravno, vrijedi pravilo po kojemu je dulja ruta ujedno i vrjednija. Osim ruta boduju se i posebne rute koje igrači polože na ploču prema karticama ruta koje posjeduju. Uz to, na kraju igre boduje se i najdulja ruta koju je neki igrač uspio povući.

Kombiniranjem s karticama ruta, te uzimanjem samih kartica vagona može se razviti određena strategija, te je moguće i blokirati druge igrače, preuzimajući im dijelove ruta.

Zgodna i ne preteška igra. Sigurno će vam donjeti dosta zabavnih sati provedenih u društvu ostalih igrača.