Igrali smo: That’s Life!

Evo jedne brze, lake i zanimljive društvene igre koju bi po nekim načelima mogli nazvati i modernim čovječe ne ljuti se, ali s tom razlikom što igrači ipak imaju više slobode za manipulaciju nego u spomenutoj igri. Napravili su je isti autori Tikal-a, pa i to može biti garancija dobre zabave.

Kutija i pribor za igru

thatslife-0.jpgKao i većina Ravensburgerovih igara i njezina kutija napravljena je veselo i kvalitetno, istom dominira ilustracija iz igre. U samoj kutiji uredno je smješten pribor za igranje: Pločice po kojima se igra, drveni valjčići – čuvari, figurice igrača i jedna kockica.  Pločice po kojima se igra dodatno su prekrasno ilustrirane šaljivim sličicama, tako da to daje dodatnu draž igranja.

Pločice imaju napisane vrijednosti koje mogu biti u minus i plus rasponu, te sretne pločice koje na kraju minus pločice pretvaraju u pluseve i stvaraju dodatne bodove igraču.

Nigdje u priboru igre nema teksta, osim brojeva i znakova plusa i minusa što dodatno olakšava igranje mlađim igračima.

thatslife-1.jpgthatslife-2.jpgSama igra odvija se vrlo brzo i lako. Svi igrači imaju po tri figurice s kojima se kreću po pločicama za igru. Prethodno, te se pločice postave na stol po nekom određenom rasporedu. Taj raspored određen je prema pravilima koja dopuštaju i određene modifikacije u slaganju pločica. Upravo to igru može dodatno začiniti i povećati joj reigrivost.

Igrači se, dakle kreću po prethodno postavljenim pločicama onako kako odredi kocka, ali sami odlučuju s kojom će figuricom igrati. Figurice se kreću po pozitivnim, negativnim i sretnim pločicama, te kada napuštaju neko polje (ako to polje nije zauzeto drugim igračem ili valjčićem – čuvarom) moraju tu pločicu uzeti k sebi bila ona po njih povoljna ili nepovoljna. Valjčići se također mogu pomicati ali samo ako je na tom polju i netko od igrača. Upravo ovakav način kretanja omogućuje i dovoljno strategije igračima da malo zagorče drugima, a olakšaju sebi igru.

thatslife-3.jpgU igri zapravo uopće nije bitno tko je došao prvi sa sve svoje tri figurice, nego kakve je pločice tijekom igre uspio sakupiti. Kada svi igrači dođu na ciljno polje, zbrajaju se bodovi. U koliko je igrač skupio i pokoju sretnu pločicu, on onda one najviše negativne pločice pretvara u pozitivne i na taj način povećava ukupni zbir. Zbog ovoga će možda u strategiji igrača biti i uzimanje pojedinih visoko negativnih pločica.

Zašto nas je igra podsjetila na Čovječe ne ljuti se? Možda po tim svojstvima što polja napuštamo samo ako su slobodna, pa na taj način možemo druge igrače ostaviti na negativnim poljima koja onda oni moraju pokupiti. Ili, po tome što sa valjčićima možemo zapriječiti da si igrači uzmu ona polja koja ima odgovaraju. Ili, pak po tome što se zna desiti da dva ili tri igrača stoje na istoj visoko vrijednoj pozitivnoj ili sretnoj pločici i nikako je ne žele prepustiti drugom igraču. Bilo kako bilo, podsjetila nas je!

Ne umara mozak, brza je i odlična za manje igrače. Vrlo lijepa i lagana obiteljska igra.