Predstavljamo: Velos CCG

velos ccg logo.png Kao što smo i obećali u izvještaju s Rikona, uspjeli smo doznati nešto više od ekipe okupljene oko Velos CCG o samom projektu, njenim počecima, povijesti, pravilima igre, priči i još mnogo toga drugoga. Ekipa, a to su Igor Bobić, Miljenko Švarcmajer, Sonja Vrtarić i Dario Kuzminski su zaista susretljivi i simpatični mladi ljudi koje smo imali prilike upoznati na Rikonu, i doći do spoznaje o ovom velikom i lijepom domaćem projektu.

karte.pngVelos CCG (Collectible Card Game) je fantasy kartaška igra gdje igrač skuplja karte iz seta, i kreira svoj deck i svoju strategiju. Igra se pomoću spomenutog decka koji se sastoji od minimalno 50 karata, šesterostrane kockice, te Avatar karti koje stoje izvan decka. Velos igra kombinira igračevu strategiju, nadmudrivanje protivnika, te malo sreće pri bacanju kockice.

–Povijest–
old cards, ver1.pngPrije tehničke strane igre slijedi povijest razvoja Velosa. Igor, dizajner Velosa i zaljubljenik u fantasy kartaške igre, osmišljava svoju igru 2005. sa jednostavnim pravilima, dizajnom, te svega 30-ak različitih karata. To je najranija verzija igre koja će se kasnije zvati Velos CCG. Par mjeseci kasnije, druga verzija igre je napravljena. Isto na hrvatskom jeziku, sa boljim dizajnom i novim kartama, kojih je sada bilo pedesetak. Prvi deck igre, koja će postati Velos, je napravljen i igra je testirana – igriva, ali sa puno problema. Igra je stavljena sa strane i zanemarena dugi niz godina.

old cards, ver2.png2013. godine Igor dolazi na uvodno predavanje Software Startup Academy u Osijeku. To je događaj gdje se formiraju grupe, osmišljavaju aplikacije, programiraju te aplikacije, te na kraju se natječe koji tim je bio najbolji. Igor okuplja tim i oživljava stari kartaški projekt – jedini tim koji će raditi kartašku igru za računalo. Igra je nazvana Velos, te odnosi prvo mjesto na SSA2013. Projekt je prepoznat kao dobra ideja, sa dobrim planom i potencijalno dobrom izvedbom, te tim nastavlja rad na projektu i nakon SSA2013. Počinje ozbiljni rad na igri koja je na početku trebala biti samo u digitalnom obliku i izaći na Steam platformi. Nakon par natjecanja, promjene jednog člana tima, pokupljenih još par nagrada, te poziva na razne događaje – Velos CCG postaje primarno printana kartaška igra, kasnije će doći digitalna verzija.

–Pravila–
field for play (final).jpgSa tehničke strane, Velos CCG je igra koja (trenutno) ima jedan set karata od 105 karti, koje se po volji igrača mogu kombinirati u deck. Deck se sastoji od minimalno 50 karata, maksimalno koliko igrač želi. Karte se dijele na Avatare, Čudovišta i Efekt karte. Čudovišta se dalje dijele na vatrene, vodene, zračne i zemaljske karte, dok se Efekt karte dijele na magije, trajne magije, opremu i polja. Pošto svaki igrač sastavlja svoj deck, te se nasumično vuku karte iz tog decka, svaki dvoboj će biti unikatna bitka između dva Avatara. Igrač treba prepoznati kako protivnik igra, što igra, i kako troši manu. Treba se prilagoditi i nadvladati protivnika – zaštititi svojeg Avatara, te uništiti protivnikovog. To će učiniti pomoću ograničene mane koju skuplja svaki krug, pomoću čudovišta koja će se boriti za njega, i pomoću efekt karti koje će pomoći Avataru i čudovištima u borbi.

rikon rijeka.jpgPrije igre, igrač bira Avatara koji će ga predstavljati. Avatari stoje izvan decka te se razlikuju po početnom broju mane i energije, razinama na kojima rastu i dobivaju više mane, te sposobnostima koje imaju. Nakon toga se igrači izmjenjuju igrajući svaki svoj krug koji se sastoji od tri faze: početna faza, faza magije i faza napada. U početnoj fazi igrač se priprema za krug – Avatar dobiva svoju manu, igraju se sposobnosti i efekti za tu fazu kruga, te igrač vuče kartu iz decka. U fazi magije igrač igra čudovišta i efekt karte koje želi, a zavisno o mani koju Avatar posjeduje. Kada igrač više ne želi igrati karte, ili Avatar više nema mane za trošiti, igra ulazi u fazu napada – gdje čudovišta napadaju protivnikova čudovišta, ili direktno Avatara ukoliko protivnik nema čudovišta za obranu. Ako je protivnikov Avatar preživio napad, počinje njegov krug. Tako igra teče u krugovima dok jedna strana ne nadvlada drugu.

–Priča–
Velos CCG je više od igre. Velos je svijet pun nevjerojatnih pustolovina, zapanjujućih lokacija i raznoraznih likova. Svijet pun magije i alkemije, svijet sa čudovištima koja su evoluirala od životinja kao nuspojava magije. Velos je planet u koji će se igrači uživjeti, te poistovjetiti sa likovima.

it-konekt beograd.jpgU pripremi su tri duge novele, knjige – velike pustolovine, dva mini stripa, te tri kampanje za digitalnu verziju igre. Priče se nadopunjuju i povezuju u jednu veliku priču gdje je glavni protagonist upravo planet Velos. Od kreiranja planeta kroz prvu priču stripa, kroz prvu kampanju digitalne igre, preko velike pustolovine u knjizi, pustolovine vode igrača/čitatelja od Zemlje do Velosa u nevjerojatnim pričama. Što znači da u ovom fantasy svijetu postoji i planet Zemlja, planet koji je esencijalan za Velos i bez kojega Velos ne može niti postojati.
Priče vam nećemo pokvariti niti ćemo vam spojlati pojedinosti 😉 . Što se tiče priča možete očekivati da će ih biti puno, da će biti maštovite, i da će biti pune zapleta i neočekivanih događaja. Istinu o Velosu i kako je Zemlja povezana sa planetom magije ćete otkriti kroz pustolovinu.

–Podrška–
Ako ste spremni zakoračiti u svijet Velosa, pridružite se ovoj izvrsnoj igri 🙂 . Pustolovina uskoro počinje, budite dio nje od početka. Printana verzija uskoro dolazi u obliku Starter decka (pridružite se ‘Starter deck maniji na: http://www.velos.instapage.com/ ). Nakon toga ekipa namjerava ići dalje sa deckovima, boosterima, novim setovima, te napokon i sa digitalnom verzijom. U međuvremenu priče će dolaziti: stripovi, mini-priče, blogovi,…

Za još više detalja posjetite sljedeće linkove i uživajte u jednom sasvim novom i fantastičnom svijetu:
www.velos-ccg.com
www.facebook.com/VelosCCG
www.twitter.com/VelosCCG
http://www.youtube.com/c/VelosCCG

acceleration boot camp, osijek, peto mjesto.jpg