Njemački Spiel des Jahres proglasio je igre 2014. godine u tri kategorije: Dječjoj igri, Obiteljskoj igri i Igri za znalce.
Evo ovogodišnjih pobjednika:
Spiel des Jahres 2014: Camel Up
2 – 8 igrača – od 8. godina starosti – 30 minuta trajanja – cijena: cca. 25 €
Camel Up je obiteljska igra u kojoj se igrači klade utrkama od pet trkaćih deva. Deve trče oko piramide i potrebno je biti brz u klađenju kako bi osvojili više dobitka. Deve se mogu i popesti jedna na drugu i tako završiti trku. Ishod trke određuju kockice koje prema pravilima ispadaju iz piramide.
Izjava žirija:
Ovo je prava obiteljska igra s prekrasnim priborom igre. Igra je brza i vesela, te pobuđuje emocije cijele ekipe koja je igra.
Kenerspiel des Jahres 2014: Istanbul
2 – 5 igrača – od 10. godina starosti – 60 minuta trajanja – cijena: cca 35 €
U igri vodite svoj tim od jednog trgovca i četiri pomagača kroz 16 lokacija sajma. Na svakoj od tih lokacija možete izvršiti određenu akciju. Kako bi izvršavali te akcije trebate doći na lokaciju sa trgovcem i pomoćnikom, te ostaviti pomoćnika da odradi lokaciju do kraja, a vi se s trgovcem već koncentrirati na bitnije stvari. Igra traži vještine organiziranja, kako vaši pomoćnici ne bi sjedili skrštenih ruku.
Izjava žirija:
Igra izvrsno prenosi osjećaj s pravog sajma i njegove posebnosti pri trgovanju. Posebice se to odnosi na brzinu i zbrku koja se na takvim sajmištima događa, gdje trebate biti brži od svoje konkurencije i time bili boljim trgovcem. Zbog ovakvih karakteristika igra stvara fascinantan osjećaj tenzije.
Kinderspiel des Jahres 2014: Geister, Geister, Schatzsuchmeister!
2 – 4 igrača – od 8 godina starosti – 30 minuta trajanja – cijena: cca 33 €
Igrači u ulogama tragača za blagom pokušavaju se domoći osam skrivenih dragulja, te zajednički pronaći izlaz iz kuće prije nego li je fantom potpuno opsjedne.
Izjava žirija:
Iako se radi o timskoj igri Brian Yu stvorio je prilično sablasnu atmosferu u koju će vas igra zasigurno uvući. Igra stvara jak osječaj potrebe za timskim radom jer ćete jedino tako izmigoljiti zlu. Uz to, igra stvara svojevrsni most između generacija s pomoću razina težine igre.