SFeraKon 2011: Intervju – Vladimir Šterle

Eto ga, dobili smo intervju i od trećeg autora koji izlaže svoju igru na SFeraKonu. Riječ je o Vladimiru Šterleu, autoru društvene igre Maldoria. I on nam je odgovorio na naš set pitanja o sebi i svojim igraćim pogledima.

Pročitajte i njegov intervju s naših stranica

  1. Ponešto o sebi ili kratke biografske crte?
    web dizajner / programer iz Zagreba, 30 godina. Visok, crn, zgodan… zapravo, prosječne visine, smeđ i oku podnošljiv. Stvarno ne znam što reći o sebi. 🙂
  2. Zašto igre? Što te je privuklo na igranje i igraš li se često?
    Zato što su društvene igre zakon! I za razliku od danas jako popularnih računalnih igara, imaju jednu veliku prednost – *društvene* su. Nažalost, kako sam sad već postao velik, nekako imam sve manje vremena za igranje. Ali moja ekipa i ja stvarno uživamo u našim malim okupljanjima, na kojima se često “zavrti” i neka društvena igra.
  3. Omiljena igra  i zašto?
    Kakvo je to pitanje?! Pa Maldoria! 🙂 A zakaj? A zato kaj je moja… 😉 Ozbiljno sad, ima jako puno igara koje su odlične. Da nisam stari konj koji se umori nakon par minuta trčanja, vjerojatno bi se i danas igrao lovice ili skrivača. Dobra igra ne mora biti kupljena u dućanu. Najbolje su one koje sami izmislimo (u pozadini – Meritas: Igra), one bedaste, koje nastanu u trenutku. Vidim često po gradu natpise “Svi na ulice”. Nadam se da i djeca čitaju to… Dobro, djeco, nemojte baš *na ulice*, ali u parkove i na igrališta svakako!
  4. Omiljena mehanika igre i zašto?
    Nema je. Ma sve su dobre. Ne volim jedino igre koje predugo traju. Kao ni one koje prekratko traju. 🙂
  5. Što misliš da bi trebalo napraviti da se u hrvatskoj više igraju društvene igre?
    Mislim da je najveći problem u nedostatku pravih međuljudskih odnosa. Ljudi se danas puno manje druže, pa tako i djeca. Sve je nekako površno, “na daljinu”, virtualno…
  6. Kao stvaraocu igara, što ti predstavlja najveći problem ili izazov?
    Ne bih se nazvao “stvaraocem igara”, napravio sam ih tek nekoliko, a samo jedna je dostupna na tržištu. Maldoria je zapravo vrlo logična i jednostavna igra, i imao sam tu sreću da je online slots od samog početka sve nekako “sjelo” na svoje mjesto – iako je u tri godine prije izdavanja puno puta testirana i pomalo “uglađivana”. Izazov je svakako bio kreirati igru koja će po svojoj težini i trajanju odgovarati svima, a opet će uvijek ponuditi nešto novo – Maldoria zbog svih svojih elemenata nudi stvarno veliku slobodu kod “podešavanja” tih triju faktora. Vrijeme igranja je podesivo, isto kao i težina same igre. A kako igraća ploča nikada nije ista, igrači imaju mogućnost kreiranja “random” igraće ploče ili se pak mogu okušati u dizajniranju najteže ili najlakše mape koju treba proći.
    Najveći je problem ono što zapravo i nije moj posao i u čemu se ne snalazim, a to je marketing. No to je već neka druga priča…
  7. Nezaobilazno pitanje: Koje igre možemo u skoroj budućnosti očekivati od tebe?
    To neka ostane tajna 😉
  8. SferaKonsko pitanje: Zamišljaš li SferaKonsku igraonicu drugačije ili je ovo sasvim dovoljno?
    Ne zamišljam je uopće! Često su me pitali “Je li Maldoria kao D&D? Ili kao WOW?” i slična pitanja, na što bih ja samo pomalo posramljeno odgovarao “nemam pojma, nisam nikad igrao…”. Stvarno ne znam što me očekuje, ove godine sam prvi put na SferaKonu i nadam se samo da neću previše razočarati posjetitelje svojim nepoznavanjem SF/Fantasy kulture. 🙂