U ovoj asocijativnoj party igri “spavanja” igrači pogađaju pojmove svog sna sa zadanih karata koje im opisuju drugi igrači. Svaka karta sadrži po četiri oslikana pojma od kojih se pogađa jedan.
U svakom krugu igre jedan igrač je spavač koji na oči stavlja pokrivalo. Drugi igrači podijele uloge od kojih mogu biti:
- Fairy (Vila): Daje dobe asocijacije spavaču i dobiva bodove za svaku dobro pogođenu kartu spavača
- Boogeyman (Babaroga): Daje krive asocijacije kako bi spavač pogriješio i dobiva bodove za svaku ne pogođenu kartu
- Sandman (Pjeskar): On balansira i daje pojmove ovisno o tome na čijoj je strani, a to ovisi da li ima više pogođenih ili ne pogođenih karata
Krug igre traje točno dvije minute i određen je pješčanim satom. Za to vrijeme igrači pokušavaju spavaču objasniti što više karata s time da ne daju naznaku spavaču da li je nešto pogodio ili ne. Na kraju spavač mora kroz priču ponoviti sve pojmove za koje misli da ih je pogodio.
Na kraju kruga zbrajaju se bodovi: spavač i vile dobivaju bod za svaku pogođenu kartu, Babaroga za svaku ne pogođenu kartu, a Pjeskar: u koliko je isti broj pogođenih i nepogođenih onda broj karata s jednog kupa + 2 boda, ako je razlika u jednoj karti onda boduje veći kup, a ako je razlika više od jedne karte onda boduje manji kup.
Igra završava kada svi igrači budu jedanput spavači. Pobjeđuje igrač s najviše bodova.