Timska detektivska dedukcijska igra u kojoj prevladava asocijativnost i intuicija igrača. Tematika igre smještena je u ukletu kuću kojom hara nemirni duh davno ubijenog vlasnika. Tim “stručnjaka” vidovnjaka pokušava na Halloween – dan kada se spajaju svjetovi vidljivog i nevidljivog, unutar 7 sati komunicirati s duhom kako bi putem njegovih vizija otkrili ubojicu. U dijelu mehanike igra je slična igri Dixit. Krase je lijepo oslikane karte i pripadajući pribor, a u svrhu atmosferičnosti moguće je sa službenih stranica preuzeti i zvučnu kulisu koja prati igru.
Tim igrača sastoji se od vidovnjaka i duha. Na početku igre nasumce se odaberu karte osoba, lokacija i predmeta koje bi mogle sudjelovati u ubojstvu. Igrač koji igra duha, od tih karata odabere grupe onih koje će igrači vidovnjaci trebati pogoditi kao njima pripadne. Kako bi vidovnjaci uspjeli pogoditi koje su karte ispravne, duh ih navodi posebnim kartama vizija koje imaju neke zajedničke crte s kartama osoba, lokacija i predmeta. Karte vizija su apstraktne karte koji asocijativno pomažu igračima u napretku. Tim ima 2 minute za pogađanje karata putem vizija i do tada moraju označiti neku od karata kao “sumnjivu”. Duh potom daje do znanja tko je pogodio, a tko nije određenu kartu. Kada se pogodi osoba, ide se na lokaciju, nakon lokacije pogađa se predmet i ako su svi igrači uspjeli pogoditi sve troje unutar 7 krugova igre (sati na starinskom satu) prelaze na finalni dio igre. Igrač pogađa osobu/lokaciju/predmet tako dugo dok je ne pogodi, a duh mu u svakom novom krugu pruža nove karte vizija. Ukoliko nisu svi igrači tima uspjeli unutar 7 krugova igre dokučiti sve osobe, lokacije i predmete, igra se prekida i igrači su timski izgubili. Tijekom ove faze igre, svaki vidovnjak može putem pločica davati mišljenja o ispravnosti odluka ostalih igrača i time napredovati na traci vidovnjaštva, što mu može donijeti benefite u konačnoj fazi igre.
U koliko su igrači uspješno pogodili sve osobe, lokacije i predmete unutar 7 krugova igre, prelazi se na pogađanje konačnog krivca, lokacije i predmeta. Svaki vidovnjak grupira svoje pogođene osobe, lokacije i predmete, te duh potajno odabire jednu od grupa kao konačno rješenje i putem tri karte vizija pokušava navesti igrače da glasuju za baš tu grupu kao generalnog krivca. Pri ovom glasovanju igrači se u timu ne smiju dogovarati i glasuju prvo igrači koji su najslabiji na traci vidovnjaštva putem samo jedne izložene karte vizije, zatim uspješniji s pomoću dvije karte vizije i naposljetku najuspješniji vidovnjaci s pomoću otkrivene sve tri karte vizija. Grupa karata koja je dobila najviše glasova odabire se kao odabrana grupa karata čitavog tima i u koliko je ona točna s duhovim odabirom tim pobjeđuje, u suprotnom vidovnjaci nisu bili dovoljno “vidoviti” i ubojica duha nije pronađen.
