6.4 out of 10 stars Question mark

Ocjena: 6.39/10 (1110 glasova)

2 - 4
Najbolje: 4
13 god.
Po iskustvu: 10
60 min.
Težina:
2.4 out of 5 stars Question mark
  • TOP igra: 4301

Igra vas stavlja u ulogu goblina, zaposlenog u tvornici zvanoj “GOBLINS, INC.”, koja se bavi izgradnjom velikih robota u svrhu rata i zabave. Ulazite u natjecanje za novog “Velikog šefa” jer je postojeći odlučio otići u mirovinu. Oformiti ćete tim, te pokušati isprojektirati, izgraditi i testirati najboljeg velikog robota u velebnoj bitci. Problem se javlja u tome što se radi u timovima, a samo jedan od igrača pobjeđuje.

Stvaranje tima: Igrači putem timskih karata određuju svojeg partnera za trenutni krug igre (što znači da vam u idućem krugu netko drugi može biti partner), nakon toga timovi izvlače kartu nacrta koja predstavlja oblik robota kojeg trebate izgraditi. Tada igrači izvlače karte skrivenih zadataka koje ne pokazuju niti svom partneru. Te karte donositi će bodove na kraju igre.

Gradnja: Igrači grade robota na gradilištu. Ne smiju međusobno razgovarati, pa dok jedan gradi, drugi odabire pločice i stvar planove. Nakon toga se zamjene, pa onaj tko je gradio, sada uzima pločice i stvara planove. Nakon što su oba igrača postavila po 10 pločica na svoje gradilište, robot je završen i kreće se na fazu bitke.

Bitka: Prije bitke igrači provjeravaju svog robota i uklanjaju sve pločice koje nisu ispravno postavljene. Zatim se uzme 12 karata taktika bez gledanja. Igrači od svojih 7 karata tajnih zadataka odaberu po 4. Postavljaju se žetoni obrane na pločice oklopa. Počinje krug borbe u kojem se prvo otvara prvih 3 karata taktika s kupa. Sada jedan igrač pilotira robotom, a drugi je zadužen za taktiku, pa se u idućem krugu borbe zamjene. Potajice, pilot putem pilotskog kontrolera okreće robota i nišani, a taktičar putem taktičkog kontrolera odabire jednu od 3 otvorene karte taktika. Nakon ovoga slijedi otkrivanje kontrolera i izvršavanje akcija, odnosno same bitke. Na kraju ove faze provjerava se da li je robot onesposobljen (nema više goblina u njemu ili nema više oružja). Bitka završava ako je neki robot onesposobljen ili su prošla 4 kruga bitke. Slijedi bodovanje.

Bodovanje: Tim pobjeđuje ukoliko je onesposobljen robot protivnika, a njihov nije. Ostaje i zbrajanje bodova s karata tajnih zadataka.

Igraju se dva kruga, te je pobjednik onaj s najviše bodova na kraju igre.

 

PRAVILA I OSTALE DATOTEKE:
BoardGameGeek link