Igra je svojevrsna verzija video igre pucačine iz prvog lica prenesena u svijet modernih društvenih igara koju je osmislio hrvatski autor Filip Neduk.
Igrači igru započinju u odvojenim prostorijama u kojima osim drugih igrača mogu pronaći i nova oružja, municiju i ostale potrepštine koje im pomažu u borbi i preživljavanju. Različita oružja omogućuju igračima taktiziranje s različitim načinima napucavanja s protivnikom. Međutim, kako igra teče i kako igrači dobivaju sve više ozljeda, tako se mogu sve brže pomicati odnosno raditi više radnji jer im zbog ozlijeda raste adrenalin (po tome je i igra dobila ime).
Igrači na svom redu mogu izvršiti dvije od ove tri akcije:
- Trčati uokolo
- Uzeti stvari iz sobe
- Pucati
- Na kraju poteza mogu ponovno napuniti oružje (bez obzira na prethodne akcije)
Igrači mogu poginuti više puta, a svako novo umiranje donosi manje bodova igračima koji su sudjelovali u njegovom uništenju. Bodovi se zbrajaju na kraju igračevog poteza ukoliko je bilo ubojitih udaraca. Pobjeđuje igrač s najviše bodova na kraju igre.
