Re: Obavijesti iz Udruge "Igranje"
Postano: 03 sij 2019, 09:24
Mislim da posuđivanje igara u osnovi ne bi trebala biti loša opcija no pri tome bi trebalo napraviti neku ozbiljniju selekciju igara koje iznajmiti, a koje ne. Recimo za početak bi prvo trebalo iznajmljivati duplikate igara gdje bi bolje kopije ostajale u igraonici za igranje (npr. igraonic ima 3 Catana, a od toga se 2 mogu iznajmiti). Pod drugo bi se trebale na iznajmljivanje staviti igre koje su dosta pohabane, ali igrive, kako bi se nakon nekoliko iznajmljiva mogle iste nadomjestiti s novijom verzijom ili novom istom igrom. (npr. Lords of Waterdeep koja je u raspadu, ali i dalje poprilično igriva). Pod treće bi trebalo za iznajmljivanje staviti igre koje se nikad ne igraju u igraonici ili se igraju jako rijetko (tako bi se mogle popularizirati i sebe isplatiti, a ovako samo zauzimalju mjesto na polici) I četvrto što mi pada na pamet je nikako ne iznajmljivati igre koje su nove u igraonici ili su jako popilarne. (npr. igraonica nabavi War Chest na zahtjev posjetitelja i na kraju te igre nikad ne bude za igranje pošto je uvijek iznajmljena)
I još bi nešto rekao pošto mi se neke stvari doimaju suprotne.
Naime do sad je udruga većinu napora ulagala u to da ljude u što većem broju dovede u igraonicu pa je u tu svrhu preuređen i podrumski prostor, a sad se sa znajmljivanjem igara šalje suprotna poruka ne trebate doći u igraonicu već igru posudite i igrajte ju kod kuće. Mislim da će se time postići suprotan efekt od onoga početnog. Dati ću primjer E-dnevnika koji je omogućio roditeljima da lakše prate ocjene učenika no još ih je više otuđio od informacija i suradnje sa djelatnicima u školi. Toliko od mene za sad.
I još bi nešto rekao pošto mi se neke stvari doimaju suprotne.
Naime do sad je udruga većinu napora ulagala u to da ljude u što većem broju dovede u igraonicu pa je u tu svrhu preuređen i podrumski prostor, a sad se sa znajmljivanjem igara šalje suprotna poruka ne trebate doći u igraonicu već igru posudite i igrajte ju kod kuće. Mislim da će se time postići suprotan efekt od onoga početnog. Dati ću primjer E-dnevnika koji je omogućio roditeljima da lakše prate ocjene učenika no još ih je više otuđio od informacija i suradnje sa djelatnicima u školi. Toliko od mene za sad.