Stranica: 1/1.

Imperial Struggle

Postano: 16 kol 2016, 00:08
Postao/la miljenko
Upravo pročitao GMT newsletter i totalno se oduševio, pa da podijelim s drugovima radosnu vijest :thumbs .

For the final P500 addition, I'm very happy to announce that I can finally answer the oft-repeated customer question: "So when is Jason and Ananda's next game going to be ready for P500?" That answer would be "today!" This time, Ananda and Jason have created for us a "spiritual successor" to their best-selling Twilight Struggle, this time about the 18th-century battle for supremacy between Britain and France. It's called Imperial Struggle, and it is magnificent! It's simpler to play than Twilight Struggle, yet allows you to experience and play out the military, diplomatic, economic, and scientific competition between these two historic rivals.

Zašto je to toliko velika vijest??
Najme Ananda Gupta i Jason Matthews su odgovorni za neponovljivi Twilight Struggle, koji je izašao prije punih 11 godina :o . Nakon čega se Ananda Gupta zaposlio u digitalnoj gaming industriji (ZeniMax Media)gdje je radio na legendarnom Elder Scrolls-u, no ugovor mu je zabranjivao da dizanira igre za druge kompanije, makar i društvene (čak i u svoje slobodno vrijeme :sokiran ). Nakon toga se zaposlio u Firaxis-u, gdje je radio na odličnom XCOM-u.
Kako ga ugovor napokon više ne veže na nerazumne stvari, nakon 11 godina Ananda Gupta i Jason Matthews su opet udružili snage da dizajniraju društvenu igru! :thumbs
Zanimljivo je da je Anandai TS JEDINA BG igra koju je dizajnirao a postala je instant klasik. Jedva čekam da vidim šta će napraviti s drugom... Nadam se samo da nećemo predugo čekati na nju sbatine

Re: Imperial Struggle

Postano: 16 kol 2016, 01:11
Postao/la Valsim
Op op izvrsna vijest :thumbs .

Jedva se čeka na ovo :) .

Re: Imperial Struggle

Postano: 16 kol 2016, 01:51
Postao/la stoka
ovo izgleda odlično. već duže razmišljam o nekoj igri di će prvenstveno se borit za kolonije i supremaciju u svijetu, iako sam prvenstevno gledao na 19 stoljeće i utrku za afrikče kolonije, ali i ovo je super. još ovaj dvojac iz TS. zanimljivo razdoblje, puno pretumbavanja u raznih ratova, taman između potonuća španjolske i napoleonskih ratova.

Re: Imperial Struggle

Postano: 16 kol 2016, 15:36
Postao/la Stips
https://www.gmtgames.com/p-599-imperial-struggle.aspx

39$ + shipping + daće ovim našim lopovima = damn right I will! :)

Re: Imperial Struggle

Postano: 16 kol 2016, 15:40
Postao/la miljenko
U manje od 24 sata preko 500 preordera već imaju [PERSON RAISING BOTH HANDS IN CELEBRATION]

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Re: Imperial Struggle

Postano: 16 kol 2016, 15:45
Postao/la Stips
Kad dođem doma s posla imat će +1 od mene ;)

Re: Imperial Struggle

Postano: 20 pro 2020, 17:58
Postao/la mado
Jel uspio tko ovo nabaviti i odigrati? Da čujemo usporedbe s TS, Labyrinthom, 1989, Volkom i drugim sličnim igrama.

https://boardgamegeek.com/boardgame/206 ... l-struggle

Re: Imperial Struggle

Postano: 20 sij 2021, 15:59
Postao/la jewbotlover
Ja sam ju odigrao, evo već 5-6 puta i mogu ju samo djelomično usporediti sa TS. Ostale GMT igre ovog tipa nažalost još nisam probao

Za one koji očekuju TS iskustvo s ovim - igre su jedva slične. Koriste djelomično istu mehaniku area controla, no za razliku od TS koji poznaje samo dvije vrste teritorija (battleground i non battleground) IS je prožet s nekoliko različitih vrsti teritorija. Isto tako, karte igraju puno manju ulogu nego u IS, sve se vrti oko Investment Tileova. Oni nude major i minor action odredjenog tipa. Tileovi se random slazu ispred igraca koji onda biraju koji ce tile uzeti i kako ga odigrati.

Puno kompleksnija od TS, no to ne znaci da ima neka teska pravila, dapače, može ju svladati relativno brzo. Kompleksnost lezi u bezbroj mogućnosti djelovanja. Za mene je blagi minus randomness odredjenih segmenata, no to se lako da svladati uz pokoji house rule

Ja sam u principu zadovoljan, no teska igra za uvuci nekoga tko ne igra takve igre.

Re: Imperial Struggle

Postano: 20 sij 2021, 17:01
Postao/la jewbotlover
Isto tako, jedini pravi minus je osjećaj da je turn, koji se sastoji od svega 3 ili 4 investment tilea po igracu, ostavlja puno toga "u zraku". Morate jako pazljivo pick your battles, jednostavno nemate resurse odigrati sve sto zelite, a ponekad jedva mozete pogasiti vatru gdje treba. Isto tako, za razliku od IS koji ima 10 cistih turnova koji se daju rasclaniti u early mid i late war, ovdje imamo istu distinkciju.. PLUS, razliku izmedju peace i war turna. Peace je sve ono sto sam raspisao gore a war turn je samo pregled ucinjenog, i implementacija bonusa za svaki dobiveni theatre of war.