Stranica: 1/1.

Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 07 stu 2013, 07:00
Postao/la sadistiko
Čuj ovo...
Kako sam kupio polovnu igru, a i igralo se na Kampu gdje je pokoji token lako mogao završiti u pijesku ili samoj Kupi. Bilo je vjetra, bilo je djece, a i mi smo bili posvuda za vrijeme igre. Uglavnom, kako bilo, izgubilo se nekih 4 tokena od raznih rasa. Pošto se sprema veliki boj, a i pronašao sam jedan post na BGG-u gdje su tipovi pisali da su javili na support da su ili oštećene karte ili tokene dobili u polovnim igrama i FF im pošalje nove!
Ja to jednostavno nisam mogao vjerovati i reko', ajd baš da probam.
I tako, pošaljem ja sve fino objašnjeno, čak napišem da sam i kupio polovnu igru, poslikam tokene koji fale i sad je već prošlo možda i dva tjedna da mi se uopće nisu javili osim one automatske poruke da su primili zahtjev. Pomislio sam, to je to i ništa od ničega, po meni, ko mi je kriv što ne pazim i kupujem polovne igre, ali jutros stigne email bez ikakvih dodatnih pitanja i objašnjenja, nego samo status: shipped!!!
Ovo je stvarno za svaku pohvalu, ne mogu vjerovati da na svijetu ima još ljudi kojima stvarno izgleda čista zarada nije na prvom mjestu. Ovo je za svaku pohvalu i FF je u mom srcu narastao za 300%. :ljubav Još samo da tokeni stignu na vrijeme prije 24.11. kad imamo fight ;-)

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 07 stu 2013, 08:03
Postao/la grof
Lijepo!
Al, hoće inače izdavači slati "rezervne dijelove" jer se pomalo bore za tržište koje u odnosu na neke druge grane djelatnosti vezane uz igranje i nije tako razvikano, pa si ne mogu niti priušititi loš support. Dakle, tu baš igra ono: kupac je uvijek u pravu. :)

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 07 stu 2013, 08:44
Postao/la Vicko
Eto, baš mi je drago to čuti. :)
Ja imam ista iskustva sa Queen Games-om, AEG-om i Z-man-om.
Poslali su mi dijelove koji su falili u igri samo tako. Zapravo, u Agricoli su mi tokeni bili loše punchani i vidio se bijeli karton na tokenima. Jako ružno, nepotrebno i bez veze. Pa poslah mail i oni mi pošalju nove punch boardove sa novim tokenima. :)

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 07 stu 2013, 09:01
Postao/la buraz
Je.
I meni je FF slao one spajalice :-)
A i sa drugima imam pozitivna iskustva :-)

(Ovo sam napisao na svom smartfonu vozeći auto. ne pokušavajte to kod kuće!)

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 07 stu 2013, 14:24
Postao/la thegrey
Meni su ipak favorit ekipa iz GMT Gamesa, iako sam imao pozitivna iskustva i sa FFGom i sa Days of Wonder.

Što se FFG-a tiče, tamo je jako kvalitetno radila Thaadd Powell. Ekipa je toliko obožava da je pun BGG threadova o njoj, a čak su joj i posvetili Microbadge.

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 07 stu 2013, 16:58
Postao/la Krscho
Ja imam s Cryptozoicom odlicno iskustvo isto. U igri koju kupio manual bio malo potrgan na jednoj tsranici, poslo im mail i shipali mi novi manual i promo karte koje se nemogu nigdje u europi nabaviti

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 26 stu 2013, 09:31
Postao/la sadistiko
Evo danas stigli tokeni iz FF-a, s 2 dana kašnjenja, ali ionako dotične rase nisu ni bile u igri u nedjelju pa nije bio neki problem.

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 04 pro 2013, 11:44
Postao/la Shich
Fotografija0495.jpg
Stigle mi nove kocke za Ghost Stories. :D I 5 promo karti (da,znam da se mogu inače skinuti s njihove stranice) koje su me baš oduševile tako da sam morao pohvaliti Repos Production u krivoj temi.

Re: Fantasy Flight - zadovoljstvo uslugom supporta

Postano: 04 pro 2013, 12:22
Postao/la baba
FF uredno šalje besplatno faulty komponente. Prije su čak radili "na povjerenje" (ja sam dobio krivo isprintani rulebook pa su mi poslali replacement samo na osnovu mail-a), a sad su ipak malo formalizirali stvar pa se mora ić preko one forme i priložiti slika, ali i dalje funkcionira odlično (zamjenska GoT ploča stigla u roku od desetak dana nakon prijave).

Usputbudirečeno, što se Agricole tiče, bio sam jednom dobio mail od Z-mana sa upitom kako sam zadovoljan narudžbom, poslao da sam superzadovoljan i da je sve stiglo ok samo eto kutija se lagano oštetila u transportu ali sitno pa nije bed.. za koji tjedan evo nove prazne kutije na pošti. :)