SPOILERI!

Android: Netrunner LCG

Moderatori/ce: Vicko,Share,Broloski

Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Ovdje postate sve spoilere za nadolazeće data packove.
Većina ih nađe put do cardgamedb-a no svejedno se s vremena na vrijeme može naći kakva poslastica.
Svi volim gledati i analizirati spoilere pa neka nam to bude grupna aktivnost :)
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Cijeli spoiler za novi data pack.
Pohrlite i komentirajte!
http://boardgamegeek.com/thread/896775/ ... -in-images
Avatar
casedeck
Reactions:
Postovi: 84
Pridružen/a: 30 kol 2011, 13:06
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la casedeck »

Broloski je napisao/la:Cijeli spoiler za novi data pack.
Pohrlite i komentirajte!
http://boardgamegeek.com/thread/896775/ ... -in-images
Komentar... OK, novi HB-ov ICE je sumanut.
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Moji komentari po kartama:
Whizzard: Interesantan, pogotovo u sadašnjoj meti koja se podosta vrti oko adonisa. Jedna od lošijih stvari je konzistentnost-ne znaš igra li protivnik (vjerovatno igra no nikada nisi siguran) karte koje je potrebno thrashati. Preferiram Noiza iz sljedećeg razloga. On u sebi ima ability sneakdoor bete, odnosno čini korporaciju ugroženom na još jednoj lokaciji te joj samim time omekšava obranu. Takvo nešto mi je puno bolje od eksplozivnog thrashanja.
Spinal modem: Opet komparacija. To ili Grimoire. Dok je grimoire jeftiniji, nosi više memorije i ubrzava viruse (još bolje sada sa impom) modem omogućava veći pritisak i dok grimoire malčice ovisi o kartama modem će uvijek snažno raditi. Meni je osobno veoma drag grimoire no modem jednostavno daje jako veliku agresivnost. Njegova loša strana (brain dmg) čini ju dosta nestabilnom. Ima par deckova koji podosta tracaju i u tom slučaju modem će postati veoma neugodna karta. Prvi brain dmg nije strašan no ako pretrpiš još jedan problemi se počinju gomilati. Ne želiš da ti vlastita karta prijeti. Osobno, grimoire jer mi se čini da je anarchima memorija od iznimne važnosti (paraziti,datascuker,medium i sada imp).
Imp:Karta je jako lijepa. Prvo virus je što je važno noizu. Drugo, te dvije karte (ili tri sa grim) mogu biti baš bilo koje. Možeš uništiti ice kojeg ne možeš strgati kada ga vidiš na R&Du ili hedgu fund ako korporaciji treba novaca. Karta koja se može sasvim lijepo iskoristiti. No ima svoje probleme. Zauzima memoriju. To je stvar koja zna biti jako problematična, pogotovo anarchima koji žele imati datasuckere, praznu memoriju za parazita i sl.
Morning star: Ova krajnje muževna karta je sirovi power. Za pišljivi jedan trga većinu barriera (osim dvije). To osim dvije je jako važno i problematično. Platiti 5 za yog i prolaziti većinu codeova. OK. Ali platiti 8 i prolazit većinu bariera? Zasad ne. Pogotovo zato jer već imaju corrodera koji je najbolji program za barriere a i najbolji uopće. Jednostavno zabiti glavu tako duboko u jednom smjeru (protiv barriera) najčešće nije pametno. Time will tell.
Cortez chip: Karta je čista bully karta. Ako držiš korporaciju pod jakim pritiskom ova karta će ti u tome pomoći. Posebno dobra sa Forged Activation Orders. Dosta je situacijska i nesigurna tako da ne bi pohrlio i ubacio ju u svakog criminalca. No i dalje ok.
Peacock: Sve što treba reći je da za 4 prolazi tollbooth. I da za 2/4 prolazi enigmu (nemojte plačati 4 to nije zdravo. neka vam to bude zadnja akcija.). Stvar i i više nego igriva. Dapače, čisto gledajući criminalce kao faction: ovo im je bilo neophodno.
Key Master: Krajnje simpa, no gordian blade je i dalje efikasniji. Barem shaperima nije teško instalirati skuplje programe (kate plus modded besplatno spušta blade)
Helpful AI: Ova je karta napravljena za anarhiste i svi to znamo. Link: ok. Ali da dignem za 2 strength kada mi treba? Može biti krucijalno. I dalje je efikasnije skidati snagu zidovima putem datascukera no ovu kartu treba imati na umu.

Nastavak slijedi kada se navečer vratim sa koncerta :)
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Carapace: Ova karta je tu da bude protuteža scorched earthu. Svi smo toga svijesni.

Slijedi daleko najvažnija stvar u ovom packu a to su nove AGENDE!
Project Atlas: U sadašnjoj meti ova karta može nositi partiju. Weyland corporation ima jedan ogroman as u rukavu koji se zove sea source + scorched earth. To gazi. Doslovce. Uz par uvjeta naravno. Nevertheless, problem tog asa je povuči ga. Iz tog razloga su mnogi igrali aggressive negotiation. Ta karta je veoma nestabilna i situacijska. Project Atlas ne samo da možeš ispucati na vrijeme za dva pointa ako treba, već ti dopušta ako ju isfuraš kako spada da uzmeš koju god kartu hoćeš KADA GOD ti treba. Bez clicka! Kako bi Borat rekao: Very nice! (za mene automatski zamjenjuje posted bounty).
Mandatory upgrades: Ova karta je ozbiljna. Clickovi u ovoj igri su veoma važni za korporaciju. Da, omogučavaju ti veću slobodu no ono bitnije što rade je povećavaju tvoj kapacitet za izvršavanje agendi! Inače možeš u jednom potezu izvršiti agendu kompleksnosti 2 i to su neke slabašne agende. Nakon upgradea možete ispuniti trojke. To je ogromno!!! U jednom potezu možete ispuniti Beta Test!!! To su dva boda i besplatni ice-evi! No karta ima problema. 6 kompleksnost znači da (bez bioticlabour-a) ju morate imati izloženu runneru na milost i nemilost barem 3 poteza. No ako to uspijete, pola igre je stvarno u vašoj šaci.
Braintrust: Ova karta je važna iz slijedećeg razloga. Do sada ti nisi imao potrebu runnati ne advancane stvari jer si znao da jinteki ne može u jednom potezu izvršiti ništa ako nije to prije advancao. Stoga su ambushi od strane snarea! bili malčice slabiji. Sada protivnik cijelo vrijeme mora biti u stanju pripravnosti a vaše zamke naglo postale primamljivije. Nadalje, njegov overadvance ability nije loš. Pogotovo kada runner vidi da advancas nešto malo previše a ne skoraš si misli "ma sigurno je junebug". Ovako opet čovjek ima dilemu. A kada čovjek ima dilemu jinteki pobjeđuje. Ability kao takav je dobar samo early-mid game i može biti veoma interesantan jer podiže paranoju runnera i olakšava ekonomsku situaciju jintekija (koja je bila na jednom lošem glasu).
Restructured Datapool: Eh, ova je tricky... Ability je ok, ali kad igraš NBN ako ne uspijevaš davati taggove radiš nešto krivo. Još uvijek nam fali nešto što će stvarno razvaljivati po tim tegovima (zasad psyhographics, closed accounts i eventualno scorched earth nisu dovoljni).
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

HB-stronger Together: Prva stvar koju valja napomenuti je da je Enginering the Future jedna od ponajboljih identiteta ako ne i najbolji. Korporacija je uvijek money hungry bez obzira na situaciju a između ostalog nikada se nitko nije našao u situaciji gdje je rekao: ok ne treba mi više creditsa. Što nam daje Stronger together? Čisto gledajući glupo matematički ako oduzme runneru po potezu dva više credita ako runna onda je dobar. Ali on to ne čini u potpunosti. Iako su svi bioroid zidovi sasvim lijepi, svi su "prolazni" putem clickova. Da bi bili skroz efikasni treba ti dva za redom. Nadalje plačanje clickova za breakanje nije tako loša stvar za korporaciju (samo još jedna banalna stvar o kojoj se može napisati cijela knjiga kako utječe na igru). Pošto je glavni sentry killer ninja dizanje snage ichiju je nevažno (onda ima 5). No svima ostalima je efikasno (pogotovo viktoru koji sada ne propušta yog). Osobno mi se sviđa, no pod a) treba nam još bioroid zidova i pod b) da li je stvarno bolji od najboljeg identiteta do sada?
Ash: Lijepa karta. Osobno mi je draža od herringsa između ostalog jer mi je u dražoj factiji. Osim toga ima veći thrash cost , ash ima veći potencijal za zaustavljanje (ili manji, ovisno o linku, no i dalje stoji da ako imate para možete ih ulupati ako treba). Nadalje veoma važna stvar kod Ash-a je da runner ne vidi drugu kartu ako trace uspije. To može biti iznimno važno.
Janus: Ludilo. Jednostavno ludilo. Ludilo preko 9000. Ovaj ice ako uhvati runnera nespremnog i vas sa 15 credita može cijelu partiju cripplati runnera. Brain dmg je intenzivno snažan. Nadalje HB ga može na dva načina podiči badava (Beta Test i Priority requsition) i to je skroz zadovoljavajuće. No čak i ovaj bog i batina ima svoje mane. Prvo, jednom kada ga runner vidi vjerovatno će se fokusirati na ostale servere. Drugo on ne enda run. To je jako jako važno. Runner može kada hoće, ako je pitanje pobjede, jednostavno se zabiti kroz njega. I naravno treće, košta ipak previše. Ako ga digneš badava, ludilo, no inače potrošiti 15 za jedan ice na jednom serveru... No i dalje stoji da je skoro nepropusan. Najjeftinije ga prolazi ninja i to za 10 credita (što nije niti strašno puno!).
Snowflake: Ova karta se može uspoređivati za drugi zidom koji ima otprilike istu funkciju i mjesto (early game end the run barriera), a to je ice wall. Ima 2 strengtha više što je jako važno. No ima podosta mana. Prvo, jede novce. Stalno. To ne valja nimalo, pogotovo jintekiju. Drugo, gledajući čistu vjerojatnost (to da imaš dva credita koja si voljan potrošiti) imaš 66% da endaš run. I onda runner može runnati opet. I NE TREBA MU PROGRAM. To je jako važno za early game ice koji je tu da smeta dok runner ne nabavi program. No za razliku od icewalla ne košta influence. To je jedini razlog zašto bi ju ja osobno igrao. Na stranu sve, nisam previše sklon kockanju i ne sviđa mi se kaotični element ove karte.
TMI: Jako lijepi ice. NBN je pogotovo gladan za end the run early mid game iceoivima. Osobno meni se karta čak i sviđa, pogotovo sa sadašnjim NBN-ovim identitetom, no za sobom opet donosi upitnost trace-a. Na end the run ice-ove želiš računati, a ovako postaju upitni. Ako platite jedan credit više da bi ga podigli to je i dalje lijepo. Mislim da je platiti dva i dalje u redu. Pa možda čak i tri. I ice je barriera što je neophodno za NBN. Nije idealana no zasad je must have.
Caduces: Komparacija! Yay. Caduces vs shadow! Ne želim pričati o advancanju shadowa. S trenutačnim icetrgačima to nema smisla a i generalno je upitne kakvoće kao akcija. Shadow daje a priori 2 creds-a dok zmije daje 3 pod uvjetom tracea (ovo postaje iznimno važno u razvoju igre kao što vidite. Linkovi bi upravo mogli postati veoma poželjni. Ja osobno razmatram par Acces to Globalsec-ova. Jako efikasna karta. Pogotovo jer sada trace-ovi postaju ključni za funkcioniranje nekih karata na koje korporacije pokušavaju računati. Odjednom, sa samo jednom kartom koja košta 1 cijela stvar postaje naglo škakljiva.) Dok Shadow uz pomoć trace-a daje tag, što je skroz poželjno u Weylandu jer SIGURNO igraš Scorched earth, Caduces enda run što je UVIJEK poželjno. Osobno biram oba u ograničenim količinama. Ne želiš previše ice-ova iste vrste i još k tome iste kvalitete (early game).
Draco: Karta omogućuje fleksibilnost. Možeš joj dignuti snagu za 1 i onda zeznuti ninju ili dignuti snagu na 4 i zeznuti mimic. Veoma važno jer su to jedini igrivi killeri. I onda kreće trace o kojemu se svašta pričalo. Osobno, igrao bih ga u NBN-u umjesto matrix analyzera.
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Prica se po gradu o nekim novim kartama pa da ih podjelim s vama.
Tri icea su u pitanju:
Neka zaba od jintekija ko radi na principu snowflakea i ako je uspjesna prebaci sebe i run na neki drugi server.
Neki hourglass od hb-a koji ima 3 subrutine koja svaka jede jedan click (ova dva su mi fora ali prilicno bezveze).
Zadnja stvar je prilicno fora. Mislim da je neutralna, chimera, nema type vec joj izaberes type kad ju rezas. Ima strength 0 i samo jednu end the run subrutinu. Na kraju encounter se derreza. Kosta dva ako se dobro sjecam.
Posaljem link za slike ako nađem.
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Nisam se mogao prestati smijati. Buraz me pitao što mi je...
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=3833
Oh, božić...
Postam misli kada mi se slegnu dojmovi.
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Jinteki identity: ova karta nije toliko dobra koliko mjenja cjeli koncept kako ćeš pristupiti ne samo stilu igre, već i deckbuildingu. Prva stvar koju valja napomenuti a vjerujem da ste primjetili je da run ne mira biti uspješan. To znaci da ako imate na vrhu servera neki ice koji enda run runner ce se samo zabiti u njega da bi došao do remotea. To ce mu izgubiti click sto nije loše ali može bolje. Tollbooth će mu pojesti credite. E to je već bolje (želite iceve koji nešto rade na vrhu). Nadalje, saznavši da će morati ići na centralne servere runneri će se potruditi da onda i prođu navedene tako da će obrane vjerojatno morati biti žešće. Da ne pričamo da ćete htjeti što prije nešto staviti na arhive što znači jedan do dva icea manje negdje drugdje. Veoma komplicirana karta, trebamo vidjeti kaj bu bilo.
Agenda: volim kada se ne osjećam gol, kada znam da bez obzira na sve imam neki obrambeni mehanizam (poput snarea u decku kada runner prođe na r&d). Ova agenda to omogućava. Da ne pričamo o tome kada runner neće moći platiti za nju! To je stvarno bolno. I takve stvari čini jinteki dobrom korporacijom. Runner zna da se mora bolje pripremati (imati 2 credita više ili sl.) a runner koji se bolje priprema je runner koji se duže priprema. A svi znamo da vrijeme=agende. Jedino complexity od 5 je stvarno neugodan i nesimpatičan.
Trick: karta je odlična. Zasad vidim dvije svrhe. Prvo: spasi advancment countere sa trapa koji runner nije popušio ili drugo:spremi advancment token na neku nevažnu kartu (ice wall ili tako nešto) i onda odjednom scoraj agendu. Krajnje "iskoristljiva" karta.
Avatar
Broloski
Reactions:
Postovi: 642
Pridružen/a: 25 kol 2011, 15:24
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 197 puta
Kontakt:

Re: SPOILERI!

Post Postao/la Broloski »

Opa, cijeli spoiler za trace amount.
Ajde neka barem netko komentira da čita ova moja esejistička djela pa da znam da li prdim u vjetar ili sam nekome interesantan :)
Link naravno: http://boardgamegeek.com/thread/907657/ ... ist/page/1
Odgovori

Natrag na “Android: Netrunner LCG”