HexColony
Postano: 21 sij 2024, 12:17
Eto i mene. Danijel Mihaljković, Čovac nadimkom, iz medimurja i boardgame dizajner u pokusaju bi se reklo. Kako volim stalno nest izmisljat, pun ideja dosao i na ovu ideju da napravim svoju igru. Ideja je krenula u jednom smjeru i napravljena igra bila igriva ali u nekom trenutku mi se nije svidio sam koncept pa sam prosao na drugi dizajn.
Uglavnom igra je mali euro game, gdje ti je cilj otkrivat mapu(hexevi), gradit kampove, sela gradove, borit se sa barbarima koji se pojavljuju po mapi i blokiraju ti kretanja, borit se sa protivnicima za teritorije, skupljas resurse, preko akcion kartica dobivas posebne akcije i objective kartice preko kojih skupljas kao misije koje ti donose dodatne bodove, tu su jos i eventi koji svima zagorcavaju ili poboljsavaju zivot.
Igra ima 20 rundi, od toga u svakoj rundi 3 akcije po igracu(ako te igra drugacije ne iznenadi). Svake 4 runde otvaraju se eventi. I na kraju tko je skupio najvise bodova izgradnjom sela, gradova i ispunjavanja objektiv kartica taj je pobjednik. (Jos te u svemu tome ogranicava i ogranicenje populacije koju mozes imati).
Stavio u privitke malo fotkice kako je to sve teklo u razvitku i kako ide dalje. Jos ima posla oko playtestanja ali ide nekom kraju igra (dok je ova iz prve ideje ostala na polici za sada i ceka da se ova dovrsi). Pravila jos treba doradit tak da ima posla.
Kritike, pohvale, ideje, savjeti uvjek dobrodosli. Nadam se da bude puno tipkanja i igranja igre.
Predbiljezbe za playtest otvorene //cloud.tapatalk.com/s/65acfd1cefe ... ravila.pdf
Poslano sa mog SM-N975F koristeći Tapatalk
Uglavnom igra je mali euro game, gdje ti je cilj otkrivat mapu(hexevi), gradit kampove, sela gradove, borit se sa barbarima koji se pojavljuju po mapi i blokiraju ti kretanja, borit se sa protivnicima za teritorije, skupljas resurse, preko akcion kartica dobivas posebne akcije i objective kartice preko kojih skupljas kao misije koje ti donose dodatne bodove, tu su jos i eventi koji svima zagorcavaju ili poboljsavaju zivot.
Igra ima 20 rundi, od toga u svakoj rundi 3 akcije po igracu(ako te igra drugacije ne iznenadi). Svake 4 runde otvaraju se eventi. I na kraju tko je skupio najvise bodova izgradnjom sela, gradova i ispunjavanja objektiv kartica taj je pobjednik. (Jos te u svemu tome ogranicava i ogranicenje populacije koju mozes imati).
Stavio u privitke malo fotkice kako je to sve teklo u razvitku i kako ide dalje. Jos ima posla oko playtestanja ali ide nekom kraju igra (dok je ova iz prve ideje ostala na polici za sada i ceka da se ova dovrsi). Pravila jos treba doradit tak da ima posla.
Kritike, pohvale, ideje, savjeti uvjek dobrodosli. Nadam se da bude puno tipkanja i igranja igre.
Predbiljezbe za playtest otvorene //cloud.tapatalk.com/s/65acfd1cefe ... ravila.pdf
Poslano sa mog SM-N975F koristeći Tapatalk