Stranica: 54/63.
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 24 pro 2019, 22:20
Postao/la dendarii42
dlakar je napisao/la: 24 pro 2019, 22:19
I onda poslje toga samo brineš o tome kako optimizirat poteze
A u Marsu ne optimiziraš poteze cijelu partiju?
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 24 pro 2019, 22:23
Postao/la dlakar
Ma ok, nije ni bitno. Drago mi je da osjećaš temu u scythu
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 24 pro 2019, 22:28
Postao/la priroda15
Ja isto osjecam temu u Scytheu. Tema je itekako tu, samo se treba u nju znati uživjeti.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 02:59
Postao/la Gordan
dendarii42 je napisao/la: 24 pro 2019, 22:18
Gordan je napisao/la: 24 pro 2019, 12:43
dendarii42 je napisao/la: 24 pro 2019, 08:54
Teško je odabrati, ali glas ću ipak dati
Scytheu i to samo iz razloga što se osjećam više uvučen u temu. I Mars ima odličnu impelementaciju teme kroz igru, ali kad igram kao neka od frakcija u Scytheu izraženije to osjećam zbog minijatura, figura, podloge i svega. Kad igram kao neka korporacija u Marsu, to mi se ne prožima kroz ostatak igre.
A Scythe ima temu?
Yup. Alternativna povijest nakon 1. svjetskog rata u kojem su se razvile frakcije slične današnjim i nekadašnjim nacijama (Rusviet umjesto Soviet, kuiš!?), a tehnologija je otišla u smjeru izrade ogromnih mechova. It's all there, bro.
Pitanje je bilo retoričko. Tema je tanka, tj. nalijepljena (a i nije mi nešto). Igra mi je top, al moglo se isto tako radit i o star wars ili branju jagoda, svejedno.
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 10:29
Postao/la Nuuq
Gordan je napisao/la: 25 pro 2019, 02:59
dendarii42 je napisao/la: 24 pro 2019, 22:18
Gordan je napisao/la: 24 pro 2019, 12:43
A Scythe ima temu?
Yup. Alternativna povijest nakon 1. svjetskog rata u kojem su se razvile frakcije slične današnjim i nekadašnjim nacijama (Rusviet umjesto Soviet, kuiš!?), a tehnologija je otišla u smjeru izrade ogromnih mechova. It's all there, bro.
Pitanje je bilo retoričko. Tema je tanka, tj. nalijepljena (a i nije mi nešto). Igra mi je top, al moglo se isto tako radit i o star wars ili branju jagoda, svejedno.
Objektivno, svaka igra se može oguliti i postati samo hrpa mehanika. Osim, možda, story driven igara. Tako i Scythe, ali i, recimo, Blood rage (umjesto Vikinga mogu biti djeca i umjesto Midgarda može biti igralište a umjesto Ragnaroka može biti mama koja zove kući i ne da im da se igraju).
Igre i njihove teme zavise od toga kako igramo igre. Može nam se sviđati ili ne sviđati tema, ali je do nas ima li je ili ne.
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 10:40
Postao/la dlakar
Naravno da može, ali neke same nalažu temu, dok kod drugih se moraš trudit da ju doživiš. Naravno da Mars momeš igrati da ne doživljavaš temu. Gledaš samo simbole na kartama i postavljaš na tablu dvorce i livade. Ali ne možeš osporit da ima jaku temu. Sa malo truda, ona je tu i sve smisleno odgovara. Koji potez u Scythu te uvlači u temu? Meni jednostavno to nije jasno. Mogu ja sebi izbrijavat da sam u alternativnoj budućnosti i da vodim rat protiv drugih frakcija...ali igra me ne uvlači u to. Isti efekt bi imao gledanje u strop. Da se razumijemo, i meni je scytge dobar, ali nihe tematska igra
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 10:47
Postao/la Nuuq
dlakar je napisao/la: 25 pro 2019, 10:40
Naravno da može, ali neke same nalažu temu, dok kod drugih se moraš trudit da ju doživiš. Naravno da Mars momeš igrati da ne doživljavaš temu. Gledaš samo simbole na kartama i postavljaš na tablu dvorce i livade. Ali ne možeš osporit da ima jaku temu. Sa malo truda, ona je tu i sve smisleno odgovara. Koji potez u Scythu te uvlači u temu? Meni jednostavno to nije jasno. Mogu ja sebi izbrijavat da sam u alternativnoj budućnosti i da vodim rat protiv drugih frakcija...ali igra me ne uvlači u to. Isti efekt bi imao gledanje u strop. Da se razumijemo, i meni je scytge dobar, ali nihe tematska igra
A gledaj, slažemo se, mada smo totalno suprotni. U TM (igrao dva puta i igra mi nije dobra, ne mislim je više igrati) mi je sve mehanika iako imaju gomilu karata koje su kao tematske. I to je ok.
U Scythe je tema takva da moraš na nju pristati ako hoćeš da je ima. Ja kada prelazim iz hexa u hex i prenosim radnike sa resursima, uvijek imam neku rečenicu dvije o tome kome nosimo te resurse i zašto. Ne znam, nama je leglo. Sve akcije su mi tematski ok osim onoga regruta koji ti daje benefit kada netko drugi igra akciju, ali to sam si napravio, i to tako objašnjavam novim igračima, kao špijuna kojeg šalješ drugim armijama.
Vjeruj ja sam bio prisutan kada su ljudi igrali A Game of Thrones the board game, i teme nije bilo nikako. Mogli su igrati i uno na taj način.
Slažem se da neke igre same nameću da te tema uvuče, i meni to scythe radi, tako da je i to do nas
Mislim da, objektivno, sta god mi mislili o igri, za jedan euro, Scythe ima odličnu temu i premisu za priču. Naravno Fenris to sve podize na potpuno drugi nivo.
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 11:13
Postao/la Gordan
Iskreno, meni je Scythe tema (i artwork) - sranje. S druge strane, igra mi je odlična, tako da baš nikako ne mogu povezat to dvoje. Ali činjenica je da ti "moraš pristat na temu" i izmišljat kome nosiš resurse i zašto. To samo znači da si samostalno uveo roleplay moment u igru, a ne da igra ima temu.
AGOT je primjer izvrsne tematske igre. To što je možeš igrat bez uživljavanja u uloge ne znači ništa. Mars isto tako, ako ne i više. Najbolje šta SF (u pravom smislu riječi) može ponudit. Doslovno svaki potez je osmišljen, promimšljen, opravdan nekim znanstvenim objašnjenjem (ok, spekulacijom) i još imaš i prikladan flavor text.
Još jedan izvanredan primjer tematske igre - Spartacus: A game of blood and treachery. Tko je gledao seriju i igrao igru, znat će.
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 11:31
Postao/la Nuuq
Gordan je napisao/la: 25 pro 2019, 11:13
Iskreno, meni je Scythe tema (i artwork) - sranje. S druge strane, igra mi je odlična, tako da baš nikako ne mogu povezat to dvoje. Ali činjenica je da ti "moraš pristat na temu" i izmišljat kome nosiš resurse i zašto. To samo znači da si samostalno uveo roleplay moment u igru, a ne da igra ima temu.
AGOT je primjer izvrsne tematske igre. To što je možeš igrat bez uživljavanja u uloge ne znači ništa. Mars isto tako, ako ne i više. Najbolje šta SF (u pravom smislu riječi) može ponudit. Doslovno svaki potez je osmišljen, promimšljen, opravdan nekim znanstvenim objašnjenjem (ok, spekulacijom) i još imaš i prikladan flavor text.
Još jedan izvanredan primjer tematske igre - Spartacus: A game of blood and treachery. Tko je gledao seriju i igrao igru, znat će.
Razumijem, ali je to sviđa li nam se nešto ili ne toliko lično da nema smisla pričati o tome. Meni TM izgleda amaterski sa onim artom na kartama, ali je to meni, kao i tebi Scythe.
I naravno da moraš pristati na temu. Na svaku moras pristati. Zato mi se ne sviđa Through the ages, odnosno ne sviđa mi se pristup temi. Ja tu igru neću igrati jer ne mogu da pristanem na takav pristup.
Mislim slažemo se samo oko drugih igara.
Bitno je uživati, pa u čemu god

Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2016.
Postano: 25 pro 2019, 12:00
Postao/la kockica
U Marsu se podižu globalni parametri, ostvarujete vrijedne projekte i sve vam to podiže rejting, ali ključna tema, twraformacija pršti iz svake akcije.
U Scythe, što se ono radi? Skupljaju zvjezdice? Wow. Frakcije jesu raznolike, ali... Dok kao svaka krene u pohod na neimenovani istočnoeuropski prostor iz različitih motiva, da imaju te neke objectives bile bi super, one doista i postoje ali po meni tematski potencijal je neiskorišten primjerice da su implementirala kako ona komunistica traži svog brata i sl., ovako je svima isto, što više zvjezdica za maltene ista postignuća, prosjačiti za par desetaka dolara da biste pobijedili u igri, je da je postratno razdoblje, ali neš ti sitniša, u Marsu barem govorimo o mega kreditima.
Encounteri su svi na istu foru (ekspanzija popravlja stvar), napominjem da fenris nisam igrao što bi moglo popraviti taj dojam tanke teme.
Igra je zanimljiva zagonetka, sa zanimljivom artworkom ali tematski viticulture je daleko uspješniji.