Nisam glasao za 2012, pa samo kratko. Igrao sam Lords of Waterdeep, Star Wars: X-Wing Miniatures Game, Kemet, Suburbia, Seasons, Love Letter, Tokaido ,Star Wars: The Card Game, Article 27: The UN Security Council Game i bas sve su mi dobre ali ne medu najboljim. Glas bi bio za Seasons.
U 2013. sam igrao :
The Builders: Middle Ages - odlicna ne preduga igra u malom pakiranju.
Legacy: The Testament of Duke de Crecy - Solidan, laksi, worker placement sa fora temom.
BANG! The Dice Game - meni potpuna zagonetka zasto je ova igra tako dobro ocijenjena. Igra otprilike ide : prvi krug nitko ne zna tko je tko i napada se bezveze, jedan igrac umire bez da je dosao na red. Drugi krug sada se sve zna, na kraju kruga umrli su svi osim dva igraca. 3 krug jedan igrac ima vise srece u bacanju i to je pobjeda. Nije mi grozno odigrati, ali vise manje samo zato sto traje kratko, u pravilu igraci nemaju nikakvu kontrolu, a dedukcija uloga je trivijalna i nema nikakvog razloga skrivati tko je tko jer ukupno imas dva poteza.
Firefly: The Game - odlicna serija, pa i odlicna igra

. Meni osobno je drago sto je naglasak na prezivljavanju ljudi s ruba zakona u svijetu koji ih se zeli rjesiti, a ne na pojedinoj akcijskoj sekvenci. Sa ekspanzijama postaje jos bolja. Negativno je sto traje dugo, no bez obzira na to vec godinama je redovito igramo (ne jako cesto, ali redovito

).
Rococo - Jos jedna odlicna igra, stvarno mi se sve svidjelo, na prvu bi ju ocijenio sa 10, ali nakon nekih 5-10 partija nekako su mi sve partije malo preslicne, tako da mi i ocjena kao i zelja za ponovnim igrama lagano pada
Viticulture - solidno, ali po meni samo jedna zanimljiva odluka, a to je odluka o turn orderu, sve drugo slijedi iz toga. Ok mi je, igrao bi kada bi netko trazio, ali sam ne bi predlozio.
Russian Railroads - nije mi se bas svidjelo, imao sam osjecaj gomile opcija, ali nikako ih nemogu razviti jer sam stalno ogranicen onime sto mi je dostupno od akcija.
Concordia - jos jedna koju izgleda ja ne kuzim. U mojih 4-5 partija uvijek je pobijedio onaj koji je imao najvise karata, nebitno koje karte. Odnosno karte koje si u odredenom trenutku mogao kupiti su odredivale taktiku za ostatak igre, a i to je bilo minimalno uskladivanje sa vec postojecim stanjem. Uz to ima i vrlo dosadan izgled svega. S druge strane biranje akcija odigravanjem karata i nacin da svi dobivaju resurse u nekoj pokrajini su vrlo interesantni. Sve u svemu dobra igra, ali meni ni blizu najboljih.
Glas za
Firefly: The Game