Gordan je napisao/la:ja i dalje ne vidim razloge za kupovinu ove igre...
koliko sam skužio, igru uopće nema smisla nabavljati ako ne postoji fiksna grupa koja će odigrat (15ak partija).
Nije baš.
Igra "pamti" tko je pobjedio - kroz popis pobjednika i inicijale koje ostavlja na ploči - i ako taj igrač ponovo igra on će imati određene bonuse. Npr. igrač koji nikad nije igrao (ili pobjedio) u startu dobije jedan VP (igra se do 4 VP), dok onaj koji je pobjeđivao prije dobije "projektile" (po jedan za svaku pobjedu) i s kojima jednokratno može utjecati na rezultat bacanja kockica. Isto tako neki od bonusa koje pobjednik na kraju partije može odabrati jest imenovanje teritorija (što mu donosi dodatne trupe u budućim partijama ako drži cijeli teritorij) ili osnivanje grada (što mu donosi mogućnost da u budućim partijama to bude startna pozicija).
Ali nema nikakvog razloga da svaku partiju igra nova ekipa, jednostavno nitko neće imati "pobjedničke" bonuse. Možda će imati manje kontinenata za odabir, neki gradovi će otprije postojati, neke teritorije će biti uništene, neke će biti malo vrijednije nego što su bile i to je to.
Ima još fora stvari - postoje setovi novih kartica u zatvorenim kovertama koje se otvaraju kad se dostignu određeni preduvjeti (npr. osnovani svi manji gradovi). Ideja je da nitko od igrača ne zna kakve su to kartice i kako se mijenjaju pravila. Zasad doslovno nitko ne zna osim dizajnera a kasnije će ljudi moći birati hoće li sami otkrivati ili si spoilati čitanjem foruma i sl. Ne znam za vas, ali još nisam igrao igru sa "skrivenim" komponentama i pravilima (a da nije neki CCG).
Ne znam. Meni osobno to sve zvuči interesantno. Uostalom
evo pravila pa pročitajte prije daljnjeg komentiranja.
grof je napisao/la:
Naime, Rizik nije igra koja interesira ikojeg gejmera koji je ušao u svijet igara. Nakon isprobavanja par Gatway igara, vjerujem da gotovo nitko više ne želi igrati ni Rizik, ni Monopoly...
Pa evo ja sebe smatram "gamerom", prošao sam sve od Monopola preko Warhammera do Die Macher, pa nemam ništa protiv Rizika. Uostalom ove nove inačice Rizika su nasreću pokupile neke pozitivne aspekte euroigara (VP-ovi, teže dolazi do eliminacije, kraće trajanje partija) pa nisu tako bolne kao onaj starinski beskonačni Rizik gdje su svi igrači osim dvojice ispali iz igre a ova dvojica su zamrznuta u pat poziciji i mlate se do duboko u noć. Jedan "gamer" će čak i prije naći nešto za sebe tu nego u jednim Settlerima ili Citadelsima.
Osim toga, već je tu na forumu bilo rasprave "kako uvući ljude u ovaj hobi". Po meni jedan od odgovora bi mogao i biti "ponudi im modernizirani Rizik" - savršeni kompromis između nečeg poznatog i nečeg novog s novim, modernim pravilima i mehanizmima. Neki ljudi jednostavno ne žele graditi gradiće, naseljavati otoke ili povezivati željezničke rute - oni se žele klati i osvajati. Pa zašto ih ne uvući u hobi kroz ono što vole i što im je draže?