Unconditional Surrender!

Pitanja vezana uz društvene igre
Avatar
Igor
Reactions:
Postovi: 446
Pridružen/a: 08 vel 2014, 15:27
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 196 puta
 pohvaljen: 402 puta
Kontakt:

Re: Unconditional Surrender!

Post Postao/la Igor »

Među ostalim u c3i magazinu nađoh dodatna pravila sa US,a još veće iznenađenje je bilo koje promjene ona donose.U mojim prepiskama sa Vatanenom i Salvatoreom često sam se žalio kako nije dovoljno iskorištena mogućnost za dodavanje malo više opcija ,bez dodatne kompleksnosti ili barem minimalne,nekako mi se činilo da autor nije dao previše pažnje tom dijelu,što me je i poprilično zasmetalo (najblaže rečeno),a prostora za proširenje je bilo itekako.
Iako je jasno da US cilja i omogućuje igračima lakši ulazak u hex-and-counter igre,tim više je i Salvatore bio najveći zagovornik izbjegavanja dodatnih opcija uz njegov sveprisutni strah od narušavanja balansa igre.Nauštrb te jednostavnosti uspio je promašiti povijesni dio koji je zbog toga utjecao opet na igru.U ovim razmišljanjima nisam bio sam,možda najbitnije izrečeno je od recezenta „Die Manöverkritik“-a.

slika

Čini se da je i Salvatore to uvidio,jer mogu reći da sam se ugodno iznenadio vidjevši da je u opcionalnim pravilima slijedio okušane i dobre primjere Third Reich-a i nasljednika A World at War-a koje je dodatno pojednostavio i elegatno integrirao u US.

Bitne promjene ukratko i usporedbe sa AwaW:
1.)Air Resupply – Lovac (fighter) ili Bombarder (bomber) može kopnenoj jedinici koja je u No-Supply pružiti Low-Supply .Ova akcija može se presresti (Intercepted).
*AWaW – Epilepsy warning – Air Transport unit može pružiti supply jedinici,ova akcija može biti Intercepted..takođe je moguće counter-intercept – intercept-a :)

2.)Area Seized Warfare (Nazi-Soviet pact in effect only) – izvlačnje Area Seized markera neutralne manje zemlje aktivira istu kao Axis saveznika te omogućuje USSR igraču da otpočne ASW (Area Seized Warfare) tj. jedinice ovih manjih sila,koje Rusi žele pridobiti,aktivno mogu napadati Ruske jedinice na svome teritoriju – nije moguće diplomatski mirno prepustiti zemlju.Za zemlje koje su već aktivirane diplomatskim putem kao Western Allied vrijede ista pravila ASW-a.
Axis može dodatno poslati BRP-e ASW državi u pitanju,taj događaj ne aktivira East Invaded event,isto vrijedi i za Western Allied.Jednom kada je ASW država pokorena od USSR-a vrijede pravila Disputed Area.Nema više tzv. Ruske čajanke.
*AWaW – ulaganje u diplomatske odnose kako bi se izvukao koji BRP ili kanta nafte više,postavljanje spy-ringova,sabotiranje preuzimanja proizvodnje od druge sile,i kao najveće diplomatsko postignuće – potpuno predavanje hexeva i jedinica jedne zemlje na korištenje u aktivnom napadu.

3.)Research&Development – sada je moguće utrošiti BRP-e tj. dati više resursa određenom projetku (tenk,ground support,artilery,submarines,RAF..itd),samo jednom po turnu, i pomaknuti ga bliže vremenu ulaska.Baca se kocka 1-2 jedinica ulazi jedan turn prije,3-5 ništa se ne događa i 6 ulazi jedan turn kasnije (nepredviđeno se uvijek nešto dogodi).Lend lease nemože biti izabran za R&D akciju.
*AWaW – igra unutar igre,vrlo sklizak teren jer treba pažljivo birati na što fokusirati dragocjene RP (Research pointe) – air range,military production,training,harbor attack,ASW,shibuilding,torpedo,radar,submarine....itd

4.)Francuska mobilizira počevši od rujna 1939 – vrlo bitno,naime francuske snage bile su brojnije i čak bolje opremljene u početnoj fazi rata,puka sreća omogućila je dominaciju Njemaca,koji su čini se,po pisanjima,u jednom momentu bili se izgubili na zapadnom bojištu.Moral francuza upitan je i samim time takav predstavljen u igri u vidu umanjenog DRM modifikatora.
*AWaW – odlično,povijesno točno i sada identično predstavljeno u obadvije igre.

slika


Turn Track sa promjenama.
slika



To znači da Axis igrač još uvijek ima dobre šanse da pogrešno odigra,računajući na jake francuske snage,ako ništa drugo,ulazeći u rujan 1940 i kasni pad francuske najviše će osjetiti Axis igrač po povećanom trošenju BRP-a neostavljajući mu vremena da mobilizira veći broj jedinica.Ono čega se Salvatore najviše bojao - promjena i pitanja balansa,zapravo su samo dovele u točniji odnos snaga.
Sa ovim izmjenama,postignuta je još veća dinamika u igri,mogu reći da US predstavlja odličan ulazak ne samo u hex-and-counter igre, već poslije čitanja rulbuka US-a prelazak na AWaW biti će samo nadogradnja postojećeg i manje bolno.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Igor za post (ukupno 3):
burazkockicadgalesic2000
17.47 C. KAMIKAZES ATTACK ALONE....
Odgovori

Natrag na “Društvene igre”