Šta ste zadnje igrali?
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8396
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1562 puta
- pohvaljen: 2308 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Znači isplati se Lost Expedition nabavljati?
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- realuka
- Reactions:
- Postovi: 382
- Pridružen/a: 27 ožu 2020, 15:29
- Ima zahvala: 978 puta
- pohvaljen: 998 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Nama se jako svidjela, definitivno nije najbolja coop igra ikada, ali je super odrađena. 2 nova jako zanimljiva lika dobiješ, hrpa novih kartica, 2 nova research tracka, novi monsteri i dosta novih siteova od kojih neki uključuju i riješavanje encounter kartica iz kampanje, al nisu vezani za kampanju.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8396
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1562 puta
- pohvaljen: 2308 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Super! To me zanimalo. 

Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3078
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2247 puta
- pohvaljen: 2288 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Terraforming Mars: Ares Expedition

Zaigrali smo napokon i spin-off verziju Terraforming Marsa - Ares Expedition. Igra slovi za manju i bržu inačicu originalne igre. Pa iako je definitivno manja po dimenzijama kutije i nešto po sadržaju, kraće trajanje je diskutabilno. Dapače imam osjećaj da nam je partija trajala jednako dugo, ako ne i dulje od originalne verzije. Doduše ovo nam je bila prva partija, ali mehanike i većina karti su skoro pa identične.
Velika razlika i novitet jest što sada na potezu ne možete odigrati baš sve što poželite, već ono što odaberete od 5 različitih karata akcija, kao i ono što odaberu vaši protivnici. Razlika je u tome što igrač za vlastitu akciju dobiva dodatan bonus, dok za protivničke ne. Svim velikim fanovima dobrog starog Puerto Rica i Face For The Galaxyja će ovakav način igre biti poznat. U našem slučaju je to samo bio još jedan dodatan segment koji je usporavao igru. Jer sada ne samo da morate razmišljati koju kartu i kojim redoslijedom odigrati, kao i koju aktivaciju karte, već i koju akciju u datom krugu kao i to što bi protivnici mogli odigrati da dodatno iskoristite.
Produkcija resursa je zamijenjena odabirom akcijske karte umjesto da se producira na početku svake generacije.
Možda sam malo preveliki puritanac, ali nekako mi nije leglo to sve skupa. Daleko od toga da je loša igra, dapače. Možda je jednostavno i do navike na originalnu inačicu pa ovo sve skupa djeluje malo čudno. Kao i nedostatak mape na kojoj se sade šume, grade gradovi i izgrađuju i podižu razna druga zdanja i zanimljivosti. Koliko je god bilo taktiziranja s kartama toliko je bilo i napetih nadigravanja s taktičnim smještanjem gradova i šuma na ključne pozicije na mapi. U Ares Expeditionu skupiš dovoljan broj resursa za posaditi šumu i čestitamo, zaradili ste jednu VP oznaku.
Također u igri više nema Nagrada (Awards) i Miljokaza (Milestones). Baziram se naravno na baznu igru, jer sam pročitao negdje da ih ponovno dodaju u ekspanziji.
Broj igrača je također smanjen na 4, pa sretno ako vam se nađe Crni Petar u grupi. Opet jedna od ekspanzija proširi broj igrača, ali sve skupa ostavlja jedan gorak money grab osjećaj da se s baznom inačicom kupuje polu-igra. Jer očito su imali u planu ukomponirati sve ove dijelove koji fale, ali namjerno nisu. Bazna igra sama po sebi nije skupa, ali ekspanzije sve to nadoknade koštajući gotovo kao i sama igra. Pa opet sa svime uključenim niti Ares Expedition nije više mala niti lagana igra za nositi.
Jedino što ide u prilog Ares Expeditionu je veliko unaprjeđenje u dizajnu i ilustracijama karata. Tako da preporuka samo onima koji već ne posjeduju originalnu inačicu a ova im djeluje ljepša. Svi ostali će se više usrećiti s originalnom. A u konačnici će i proći puno jeftinije.




Zaigrali smo napokon i spin-off verziju Terraforming Marsa - Ares Expedition. Igra slovi za manju i bržu inačicu originalne igre. Pa iako je definitivno manja po dimenzijama kutije i nešto po sadržaju, kraće trajanje je diskutabilno. Dapače imam osjećaj da nam je partija trajala jednako dugo, ako ne i dulje od originalne verzije. Doduše ovo nam je bila prva partija, ali mehanike i većina karti su skoro pa identične.
Velika razlika i novitet jest što sada na potezu ne možete odigrati baš sve što poželite, već ono što odaberete od 5 različitih karata akcija, kao i ono što odaberu vaši protivnici. Razlika je u tome što igrač za vlastitu akciju dobiva dodatan bonus, dok za protivničke ne. Svim velikim fanovima dobrog starog Puerto Rica i Face For The Galaxyja će ovakav način igre biti poznat. U našem slučaju je to samo bio još jedan dodatan segment koji je usporavao igru. Jer sada ne samo da morate razmišljati koju kartu i kojim redoslijedom odigrati, kao i koju aktivaciju karte, već i koju akciju u datom krugu kao i to što bi protivnici mogli odigrati da dodatno iskoristite.
Produkcija resursa je zamijenjena odabirom akcijske karte umjesto da se producira na početku svake generacije.
Možda sam malo preveliki puritanac, ali nekako mi nije leglo to sve skupa. Daleko od toga da je loša igra, dapače. Možda je jednostavno i do navike na originalnu inačicu pa ovo sve skupa djeluje malo čudno. Kao i nedostatak mape na kojoj se sade šume, grade gradovi i izgrađuju i podižu razna druga zdanja i zanimljivosti. Koliko je god bilo taktiziranja s kartama toliko je bilo i napetih nadigravanja s taktičnim smještanjem gradova i šuma na ključne pozicije na mapi. U Ares Expeditionu skupiš dovoljan broj resursa za posaditi šumu i čestitamo, zaradili ste jednu VP oznaku.
Također u igri više nema Nagrada (Awards) i Miljokaza (Milestones). Baziram se naravno na baznu igru, jer sam pročitao negdje da ih ponovno dodaju u ekspanziji.
Broj igrača je također smanjen na 4, pa sretno ako vam se nađe Crni Petar u grupi. Opet jedna od ekspanzija proširi broj igrača, ali sve skupa ostavlja jedan gorak money grab osjećaj da se s baznom inačicom kupuje polu-igra. Jer očito su imali u planu ukomponirati sve ove dijelove koji fale, ali namjerno nisu. Bazna igra sama po sebi nije skupa, ali ekspanzije sve to nadoknade koštajući gotovo kao i sama igra. Pa opet sa svime uključenim niti Ares Expedition nije više mala niti lagana igra za nositi.
Jedino što ide u prilog Ares Expeditionu je veliko unaprjeđenje u dizajnu i ilustracijama karata. Tako da preporuka samo onima koji već ne posjeduju originalnu inačicu a ova im djeluje ljepša. Svi ostali će se više usrećiti s originalnom. A u konačnici će i proći puno jeftinije.



Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
- Knives
- Reactions:
- Postovi: 54
- Pridružen/a: 23 srp 2019, 10:00
- Ima zahvala: 73 puta
- pohvaljen: 48 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?

Vampire the Masquerade Rivals
!!! HIDDEN GEM !!!
Igra u troje - Ventrue vs Brujah, Brujah vs Malkavian, Malkavian vs Ventrue
Ovaj iznimno asimetričan CARD GAME stavlja vas u ulogu jednog od mnogih vampirskih klanova iz svijeta Vampire the Masqureade u borbi za prevlast San Francisca.
Svatko bira jedan klan i nasumično izvlači svog protivnika (igrač 1 ima za protivnika igrača 2, drugi protiv trećeg, treći protiv prvog) tako da vam je u cilju igrati protiv dodjeljenog protivnika,jer ukoliko se dvoje (igrač 1 i 2) urote protiv trećeg (igrač 3) samo će onaj koji ima svog dodjeljenog protivnika dobiti hrpu bodova a njegov partner urotnik ništa.
Svaki klan ima svoj speficičan način dobivanja bodova:
Brujah su fajteri i idu u lov na druge vampire,
Ventrue vole titule i bacaju karte za spletkarenja,
Toreadori su vješti u manipuliranju na ulici i skupljanju bodova preko jadnih smrtnika koje love,
a Malkaviani luđaci koji briju na teorije zavjere.
Na BGGu je kompleksnost igre 3,31 i ima dosta pravila za pohvatat no jednom kad krenes igrati je zapravo vrlo jednostavna: Imas dvije akcije
i one su uglavnom igranje karata iz ruke i napadanje protivnika ili smrtnika na "ulici". Izazov je pronaći strategiju za svaki klan kako uspješno prvi skupiti bodove za pobjedu ili eliminirati svog protivnika pošto svaki klan igra igru drugačijom taktikom.
Dugo vremena neigrana igra i čak sam bio u iskušenju da je prodam prije nego sam ponovno zaigrao sad već drugi put unazad tri dana i ne samo da ostaje u kolekciji već jedva čekam isprobati i ostale klanove ...
Nadam se da ću uspjeti zaraziti i ostale ovom igrom...
CHECK IT OUT!

- rhogam
- Reactions:
- Postovi: 24
- Pridružen/a: 23 stu 2021, 12:16
- Ima zahvala: 46 puta
- pohvaljen: 93 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Jučerašnja partija Witcher: Old World uz Legendary Hunt ekspanziju. Nakon igranja svi smo složni kako je ovaj dodatak must have.
1. Zanimljivije odmah bude jer cijelo vrijeme se zapravo pripremaš za pobijediti legendary monstera (sto je uvjet za pobjedu u igri),u ovom slucaju Gaunter O’Dimma. To je duplo teze nego samo sa base game gdje uz malo bildanja mozes svakog obicnog monstera pobijediti i skupljati victory bodove.
2. Treba puno vise taktizirati, odnosno odlucis hoces po mapi vise skupljat legendary monster tokene, ili se boriti protiv drugih witchera i monstera jer iako ti to ne donosi pobjedu, pomaze ti kod borbe s legendary monsterom.



1. Zanimljivije odmah bude jer cijelo vrijeme se zapravo pripremaš za pobijediti legendary monstera (sto je uvjet za pobjedu u igri),u ovom slucaju Gaunter O’Dimma. To je duplo teze nego samo sa base game gdje uz malo bildanja mozes svakog obicnog monstera pobijediti i skupljati victory bodove.
2. Treba puno vise taktizirati, odnosno odlucis hoces po mapi vise skupljat legendary monster tokene, ili se boriti protiv drugih witchera i monstera jer iako ti to ne donosi pobjedu, pomaze ti kod borbe s legendary monsterom.



- Mago de Umago
- Reactions:
- Postovi: 841
- Pridružen/a: 15 sij 2021, 12:03
- Ima zahvala: 792 puta
- pohvaljen: 915 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
https://boardgamegeek.com/boardgame/221 ... aur-island
https://boardgamegeek.com/boardgame/248 ... lly-liquid
Obje Extreme Edition, uzeo početkom godine i tek danas odigrali prvu partiju.

Kad sam krenuo proučavati igru činila mi se too much, ali zapravo teče jako smooth već nakon 2 runde. Ubacili smo odmah i expanziju jer je prijašnji vlasnik isto to odradio pa base game nije bio odvojen od expanzije, ali nismo baš sve module ugurali jer nisam htio preopteretiti suigrače. Zapravo je super što se ne mora cijela exp igrati odjednom, čak postoje i karte koje vučeš na random pa određuju koji modul upotrijebiti taj dan, ali nitko ti ne brani da sam biraš što igrati a što ne.
Igra se odvija u 4 faze:
1. - imaš 3 scientista pomoću kojih možeš skupljati DNA, povećati kapacitet spremnika za DNA, uzeti "recept" za dinosaure ili možeš passati i tada taj scientist postane worker za taj krug kojeg ćeš koristiti u 3. fazi (što je super fora)
2. - tu trošimo novce na razne upgrejdove za naš laboratorij, uzimamo pomoćnike, kupujemo dodatne DNA. SVako ima pravo na 2 poteza i ako nemaš ništa pametnije jedan od ta 2 poteza može biti pass i uzimaš 2 novca.
3. - tu kemijamo u našem labu. Imamo 4 workera na raspolaganju u startu i još 4 koji čekaju u rezervi i koje možeš tokom igre dobiti. Za neke akcije treba worker, ponekad i 2, neke možeš samo jednom po krugu odigrati, neke više puta...miksaš DNA da bi drobio drugi DNA, kreiraš dinosaure, upgrejdaš nastambe da bi mogao staviti više dinosaura, upgrejdaš sigurnost parka,...sa svakim novim dinosaurom raste i excitement lvl parka, ali i threat lvl koji bi bilo dobro izjednačiti s security levelom. Vidjet ćete kasnije zašto.
4. - to je park faza, dolaze posjetitelji koje izvlačimo iz vrećice i kasnije ih uvedemo u park, a to je broj excitement levela parka. Treba imati mjesta za njih (razne trgovine, nastambe s dinosaurima, restorani,...) a ako nemaš neki ostaju vani. Uz to tu su i huligani (tako su ih nazvali) za koje ne dobiješ novac jer su se ušuljali u park (ima ih 7:1 ako se ne varam). Onda ide najzanimljivji dio - gleda se odnos threat i security levela i ako je threat lvl veći od security lvla to znači da je neki dinosaur pobjegao i pojeo ljudi kolika je razlika u levelima.
Naravno gubiš i toliko VP-a i tek nakon toga preživjeli donose VP ili extra novac. Napomena: huligane ne pojedu jer se oni dobro sakriju i snalažljivi su, ali oni kasnije ni ne donose bodove/novac. Ali postoje razni pomoćnici koji mogu te huligane ugvatiti pa moćeš dobiti i novac/nofove i od njih.
Postoje objektiv karte koje možeš claimati čim ispunis uvjet i kad su claimani svi osim jednog igra se do kraja te runde i igra završava. ostoje 3 vrste tih karata: short, medium i long game što je još jedna super fora. Base igra nalaže da se izvlači broj igrača + 1 objektiv karta, ali exp ima tablicu s malo izmijenjenim brojkama pa tako u 3 igrača i medium lenght preporučili 5 objektiv karata. Za usporedbu sa setupom i onjašnjavanjem pravila igrali smo oko 2h45min cca.
Tu su i Plot twist karte koje mijenjaju pravila igre. Braš 2 na random na početku i traju cijeli game. Mi smo npr imali da startamo sa 5 workera (umjesto 4) i da jednom po rundi kad povećavamo kapacitet DNA spremnika dižemo i excitement lvl za 1. Povećava replayability jer svaki game je drugačiji.
Od expanzije smo igrali:
- sve extra objektive i plot twist karte
- vodene dinosaure i prikladne nastambe (bazene)
- PR karte - end game VP, svako vuče 2 na početku (ostaju tajne) i na kraju partije svako bira po 1 od te 2 koje će svi skorati.
- blueprint karte - vučemo po 3 u startu i biramo jednu (ostaje tajna) i na tom blueprintu se nalazi shema parka koju bi trebalo pratiti - gdje staviti koju vrstu dinosaura, gdje restoran,itd,itd...Na kraju što više parka pokriješ a da se matcha s blueprintom dobiješ više bodova (koji exponencijalno rastu nešto kao maske u Teotihuacanu).
Jedan modul (nekakve dodatne mape i scientiste) nismo koristili jer nisam stigao proučiti, ali sljedeći put budemo.
Btw rulebook je katastrofalan, jako puno toga nismo našli pa smo i improvizirali. Recimo nema objašnjenja nekih kartica u nekim marginalnim situacijama (što u večini igara bude). Mogu komotno reći da sam do sada jedino kod Panamaxa naišao na lošiji rulebook.
Komponente jako dobre, double layer board super, ništa se ne benda. Kockice najljepše na svijetu, velike, prozirne. 1001 dinosaur (bazna retail igra ima mislim samo 1 vrstu dinosaur meepla, a tu ih je svakakvih vrsta) i ja sam se trudio matchati meeple s donosaurom kojeg sam stvorio dok su ostala dvojica stavljali random
Tu su i metalni novčići (iz expanzije) koji su fora i bolji od kartonskih iz bazen igre, ali navikli smo na iron clayse i mislim da ih sljedeći pu nosaim sa sobom.
Sve u svemu odlična igra, ima mesa. Tema mi je top, jako lijepo ukomponirana u igru. I s obzirom da sam ju jako povoljno dobio sigurno jedan od best buy naslova u kolekciji.
https://boardgamegeek.com/boardgame/248 ... lly-liquid
Obje Extreme Edition, uzeo početkom godine i tek danas odigrali prvu partiju.

Kad sam krenuo proučavati igru činila mi se too much, ali zapravo teče jako smooth već nakon 2 runde. Ubacili smo odmah i expanziju jer je prijašnji vlasnik isto to odradio pa base game nije bio odvojen od expanzije, ali nismo baš sve module ugurali jer nisam htio preopteretiti suigrače. Zapravo je super što se ne mora cijela exp igrati odjednom, čak postoje i karte koje vučeš na random pa određuju koji modul upotrijebiti taj dan, ali nitko ti ne brani da sam biraš što igrati a što ne.
Igra se odvija u 4 faze:
1. - imaš 3 scientista pomoću kojih možeš skupljati DNA, povećati kapacitet spremnika za DNA, uzeti "recept" za dinosaure ili možeš passati i tada taj scientist postane worker za taj krug kojeg ćeš koristiti u 3. fazi (što je super fora)
2. - tu trošimo novce na razne upgrejdove za naš laboratorij, uzimamo pomoćnike, kupujemo dodatne DNA. SVako ima pravo na 2 poteza i ako nemaš ništa pametnije jedan od ta 2 poteza može biti pass i uzimaš 2 novca.
3. - tu kemijamo u našem labu. Imamo 4 workera na raspolaganju u startu i još 4 koji čekaju u rezervi i koje možeš tokom igre dobiti. Za neke akcije treba worker, ponekad i 2, neke možeš samo jednom po krugu odigrati, neke više puta...miksaš DNA da bi drobio drugi DNA, kreiraš dinosaure, upgrejdaš nastambe da bi mogao staviti više dinosaura, upgrejdaš sigurnost parka,...sa svakim novim dinosaurom raste i excitement lvl parka, ali i threat lvl koji bi bilo dobro izjednačiti s security levelom. Vidjet ćete kasnije zašto.

4. - to je park faza, dolaze posjetitelji koje izvlačimo iz vrećice i kasnije ih uvedemo u park, a to je broj excitement levela parka. Treba imati mjesta za njih (razne trgovine, nastambe s dinosaurima, restorani,...) a ako nemaš neki ostaju vani. Uz to tu su i huligani (tako su ih nazvali) za koje ne dobiješ novac jer su se ušuljali u park (ima ih 7:1 ako se ne varam). Onda ide najzanimljivji dio - gleda se odnos threat i security levela i ako je threat lvl veći od security lvla to znači da je neki dinosaur pobjegao i pojeo ljudi kolika je razlika u levelima.

Postoje objektiv karte koje možeš claimati čim ispunis uvjet i kad su claimani svi osim jednog igra se do kraja te runde i igra završava. ostoje 3 vrste tih karata: short, medium i long game što je još jedna super fora. Base igra nalaže da se izvlači broj igrača + 1 objektiv karta, ali exp ima tablicu s malo izmijenjenim brojkama pa tako u 3 igrača i medium lenght preporučili 5 objektiv karata. Za usporedbu sa setupom i onjašnjavanjem pravila igrali smo oko 2h45min cca.
Tu su i Plot twist karte koje mijenjaju pravila igre. Braš 2 na random na početku i traju cijeli game. Mi smo npr imali da startamo sa 5 workera (umjesto 4) i da jednom po rundi kad povećavamo kapacitet DNA spremnika dižemo i excitement lvl za 1. Povećava replayability jer svaki game je drugačiji.
Od expanzije smo igrali:
- sve extra objektive i plot twist karte
- vodene dinosaure i prikladne nastambe (bazene)
- PR karte - end game VP, svako vuče 2 na početku (ostaju tajne) i na kraju partije svako bira po 1 od te 2 koje će svi skorati.
- blueprint karte - vučemo po 3 u startu i biramo jednu (ostaje tajna) i na tom blueprintu se nalazi shema parka koju bi trebalo pratiti - gdje staviti koju vrstu dinosaura, gdje restoran,itd,itd...Na kraju što više parka pokriješ a da se matcha s blueprintom dobiješ više bodova (koji exponencijalno rastu nešto kao maske u Teotihuacanu).
Jedan modul (nekakve dodatne mape i scientiste) nismo koristili jer nisam stigao proučiti, ali sljedeći put budemo.
Btw rulebook je katastrofalan, jako puno toga nismo našli pa smo i improvizirali. Recimo nema objašnjenja nekih kartica u nekim marginalnim situacijama (što u večini igara bude). Mogu komotno reći da sam do sada jedino kod Panamaxa naišao na lošiji rulebook.
Komponente jako dobre, double layer board super, ništa se ne benda. Kockice najljepše na svijetu, velike, prozirne. 1001 dinosaur (bazna retail igra ima mislim samo 1 vrstu dinosaur meepla, a tu ih je svakakvih vrsta) i ja sam se trudio matchati meeple s donosaurom kojeg sam stvorio dok su ostala dvojica stavljali random

Tu su i metalni novčići (iz expanzije) koji su fora i bolji od kartonskih iz bazen igre, ali navikli smo na iron clayse i mislim da ih sljedeći pu nosaim sa sobom.
Sve u svemu odlična igra, ima mesa. Tema mi je top, jako lijepo ukomponirana u igru. I s obzirom da sam ju jako povoljno dobio sigurno jedan od best buy naslova u kolekciji.
- Mago de Umago
- Reactions:
- Postovi: 841
- Pridružen/a: 15 sij 2021, 12:03
- Ima zahvala: 792 puta
- pohvaljen: 915 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Od nove godine sam promijenio firmu i nedavno našao potencijalnu ekipu za BG-anje, ali kako neki rade u 3 smjene, a ja samo ujutro tek smo se jučer uspjeli skupiti pa smo bacili već klasičnu Concordiu u 4p.
Još jednom se pokazala kao pun pogodak za intro igru.
Još jednom se pokazala kao pun pogodak za intro igru.

- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3078
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2247 puta
- pohvaljen: 2288 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
1989: Dawn of Freedom

Zaigrali smo i ovog puno mlađeg rođaka Twilight Strugglea. I dok se potonji bavi hladnoratovskom borbom između SAD-a i SSSR-a u cijelom svijetu, 1989: Dawn of Freedom obuhvaća borbu dekomracije i komunizma u istočnoeuropskim zemljama. Obje igre imaju velikih sličnosti, ali i bitnih razlika.
Igra se odigrava u do maksimalno 10 krugova, a unutar kojih Demokrat nastoji preuzeti prevlast u što je više moguće država, dok se Komunist nastoji u svima održati na vlasti. Na velikoj mapi koja predstavlja istočnu Europu tako imamo Njemačku Demokratsku Republiku, Poljsku, Čehoslovačku, Mađarsku, Rumunjsku i Bugarsku. Svaka se sastoji od povezanih pozicija koje predstavljaju gradove, mjesta i posebne pozicije. Razlikujemo tako pozicije bitne za radnike, seljake, crkvu, elitu, intelektualce, manjine i studente. Kontroliranje određenih pozicija davati će određenu prednost u borbi za utjecaj u državi, jedanput kada izađe karta bodovanje te države. No više o tome nešto kasnije.
Na početku svakog kruga igrači vuku 8 političkih karata, a koje se ispremiješano sastoje od onih koje prema tekstu preferiraju demokraciju ili komunizam. Ove karte se na potezu mogu odigrati kao događaj slijedeći navedeni tekst na njima, ili za određene brojčane poene navedene u gornjem lijevom kutu karte. Ako igrač odigrava kartu za utjecaj (brojčane poene), a ta karta pripada protivničkoj strani, tada će se razriješiti i protivnički događaj. Igrač koji odigrava kartu ima na odabir što će se prvo odigrati, njegov utjecaj ili događaj. Karte se za svoju brojčanu vrijednost mogu koristiti i za promjenu privrženosti lokacija jednoj ili drugoj strani. Po završetku karta se odbacuje u špil odbačenih karata, ostaje u igri modificirajući određena pravila, ili se trajno uklanja iz igre. Špil političkih karata je podijeljen na Rane, Srednje i Kasne godine, s time da su u početku komunističke karte puno jače, dok pri kraju igre demokratske. Tijekom igre igrači će doći i u posjedstvo bodovne karte određene države, a koju će biti primorani odigrati do kraja datog kruga.

Prilikom odigravanja takvih karata igra na mapi se privremeno pauzira i seli u domenu borbe za prevlast u državi predstavljenoj na karti. U ovisnosti o broju pozicija koje se drže pod utjecajem, igrači će vući određeni broj karata borbi, a koje predstavljaju proteste, poznate ličnosti, vojsku, intelektualce, studente i brojne druge, a koji mogu ići u prilog jedne ili druge strane. Igrač koji je odigrao kartu bodovanja prvi započinje sukob odigravanjem prve karte borbe. Protivnik mora odgovoriti kartom s istim nazivom ili gubi borbu. Pri odgovaranju na protivničku kartu igrač baca kocku nastojeći dobiti veću vrijednost od one navedene u gornjem desnom kutu. Ako uspije preuzima inicijativu te odigrava iduću kartu. Sukob traje sve dok jedna strana više ne može odgovoriti na protivničku kartu, ili dok jedna strane ne ostane bez karata. Potom igrači dobivaju bodove za određene bitne pozicije koje kontroliraju, a pobjednička strana dobiva dodatne bodove u ovisnosti o određenim modifikatorima. Ako Demokrat uspije pobijediti u borbi za utjecaj, tada demokracija preuzima prevlast u državi i data bodovna karta se izbacuje iz igre.

Slično kao i u Twilight Struggleu, i ovdje se po krugu jedna gadna protivnička karta može "utopiti" na odigravanju trake Tiananmenskog trga. Napredak na ovoj traci nudi dodatne zgodne mogućnosti za igrača koji na njoj predvodi.
U našoj prvo partiji Miljenka je dopala uloga okorjelog Komunista (crveni), dok sam ja dobio ulogu slobodoljubivog Demokrata. Startali smo dosta oprezno, polagano ispipavajući teren i polako se šireći na pozicijama koje smo držali da bi išle u prilog našoj strani. Miljenko se tako naravno držao svoje elite, radnika i seljaka, dok sam se ja držao crkve, intelektualaca i studenata. Naravno kako se broj raspoloživih neutralnih pozicija ubrzano praznio, tako su kretale i prve trzavice.

Od svih država prvo je zaiskrilo u Mađarskoj. Miljenko je imao kontrolu nad lokacijama Gyor, Tatabanya, Szombathely, Szekesfehervar i Debrecen, dok sam ja kontrolirao katoličku crkvu, mađarske pisce, sveučilište Eotvos Lorand, Mickoic i Budimpeštu. Borba je bila izjednačena i ogorčena do samog kraja, no ipak su me intelektualci uspjeli izvući iz nekoliko nezgodnih situacija donijevši u konačnici pobjedu. Komunisti su dodatno izbačeni iz Debrecena, te je Mađarska postala prva zemlja istočnog bloka koja je upoznala demokraciju. Nažalost u sukobu za Poljsku komunisti su se uspjeli održati na vlasti.
Miljenko je brzo svu pažnju prebacio na Rumunjsku i Bugarsku, pretvarajući ih u komunističke utvrde u prethodećem sukobu. U ostalim državama smo bili koliko toliko izjednačeni.
U srednjem razdoblju nekolicina po komunista iznimno neugodnih događaja, započeli su proces laganog naginjanja ka demokraciji. Do izlaska bodovne karte Njemačka Demokratska Republike, situacija se već toliko preokrenula da su komunisti imali prevlast još jedino u Dresdenu i Rostocku. Borba za prevlast je stoga više bila stvar protokola nego li prava borba. Još jedna država je tako potpala pod demokraciju. Čehoslovačka je zato bila manje sreće, Praško proljeće je slomljeno silom.
Zasad je situacija manje više bila izjednačena, iako sam bod po bod stvarao malu prednost došavši do 9 bodova. No sve je to ionako nezanemarivo ako se gleda da na kraju igre Komunist dobiva dodatne bodove za svaku zemlju u kojoj se komunizam uspio održati do kraja igre.

Do velike prekretnice je došlo kod idućeg bodovanja Poljske, jer su tom prilikom u iznimno napetoj borbi demokrati uspjeli ostvariti veliku pobjedu zbacivši komunizam. Nedugo nakon toga slijedila je i Čehoslovačka. Komunistima se naveliko počelo tresti pod nogama ogorčeno se držeći još jedino Rumunjske i Bugarske. No do kraja igre su već i tu bivali pošteno načeti ne imajući potpunu dominaciju.
U finalnom 10 krugu demokrati su uspjeli ostvariti instant pobjedu doguravši do 20 bodova. Komunistička tiranija je zauvijek izbačena iz istočne Europe i njeni žitelji su mogli ponovno mirno spavati.

Kako smo oboje bili potpuni novaci nismo imali blagog pojma kakve karte možemo očekivati, stoga je partija bila vjerojatno utoliko zabavnija. Zamislite utaboriti se na određenoj poziciji, samo da bi izašla karta s događajem koja bi rekla da se na njoj gubi sav utjecaj. Igra nosi na leđima enormni povijesni teret vjernog prikazivanja povijesnih događaja, te će stoga svi ljubitelji povijesti doći na svoje. Ništa manje neće biti zakinuti niti ljubitelji taktiziranja. Usprkos istim velikim simpatijama prema igri, ipak imam jednu ali veliku zamjerku. A to je što ovdje imamo zapravo dvije igre unutar jedne. Glavnina će biti naravno širenje i preotimanja utjecaja na određenim pozicijama. No jedanput kada netko odigra kartu bodovanja primarni dio igre se pauzira i seli na mini igru borbe za prevlast. Iako je i taj dio definitivno zabavan i ima svoje trenutke, ipak razbije i uspori inače redovit protok igre. Zamislite da razradite plan djelovanja u idućih nekoliko poteza, samo da bi igrač prije vas odigrao kartu bodovanja stavljajući sve u stanje mirovanja idućih 10, 15, ili čak i više minuta. Uslijed svih zbivanja kada ponovno dođete na potez već ste zaboravili što ste planirali. No to je zaista minorna zamjerka na inače genijalnu i fenomenalnu igru.


Zaigrali smo i ovog puno mlađeg rođaka Twilight Strugglea. I dok se potonji bavi hladnoratovskom borbom između SAD-a i SSSR-a u cijelom svijetu, 1989: Dawn of Freedom obuhvaća borbu dekomracije i komunizma u istočnoeuropskim zemljama. Obje igre imaju velikih sličnosti, ali i bitnih razlika.
Igra se odigrava u do maksimalno 10 krugova, a unutar kojih Demokrat nastoji preuzeti prevlast u što je više moguće država, dok se Komunist nastoji u svima održati na vlasti. Na velikoj mapi koja predstavlja istočnu Europu tako imamo Njemačku Demokratsku Republiku, Poljsku, Čehoslovačku, Mađarsku, Rumunjsku i Bugarsku. Svaka se sastoji od povezanih pozicija koje predstavljaju gradove, mjesta i posebne pozicije. Razlikujemo tako pozicije bitne za radnike, seljake, crkvu, elitu, intelektualce, manjine i studente. Kontroliranje određenih pozicija davati će određenu prednost u borbi za utjecaj u državi, jedanput kada izađe karta bodovanje te države. No više o tome nešto kasnije.
Na početku svakog kruga igrači vuku 8 političkih karata, a koje se ispremiješano sastoje od onih koje prema tekstu preferiraju demokraciju ili komunizam. Ove karte se na potezu mogu odigrati kao događaj slijedeći navedeni tekst na njima, ili za određene brojčane poene navedene u gornjem lijevom kutu karte. Ako igrač odigrava kartu za utjecaj (brojčane poene), a ta karta pripada protivničkoj strani, tada će se razriješiti i protivnički događaj. Igrač koji odigrava kartu ima na odabir što će se prvo odigrati, njegov utjecaj ili događaj. Karte se za svoju brojčanu vrijednost mogu koristiti i za promjenu privrženosti lokacija jednoj ili drugoj strani. Po završetku karta se odbacuje u špil odbačenih karata, ostaje u igri modificirajući određena pravila, ili se trajno uklanja iz igre. Špil političkih karata je podijeljen na Rane, Srednje i Kasne godine, s time da su u početku komunističke karte puno jače, dok pri kraju igre demokratske. Tijekom igre igrači će doći i u posjedstvo bodovne karte određene države, a koju će biti primorani odigrati do kraja datog kruga.

Prilikom odigravanja takvih karata igra na mapi se privremeno pauzira i seli u domenu borbe za prevlast u državi predstavljenoj na karti. U ovisnosti o broju pozicija koje se drže pod utjecajem, igrači će vući određeni broj karata borbi, a koje predstavljaju proteste, poznate ličnosti, vojsku, intelektualce, studente i brojne druge, a koji mogu ići u prilog jedne ili druge strane. Igrač koji je odigrao kartu bodovanja prvi započinje sukob odigravanjem prve karte borbe. Protivnik mora odgovoriti kartom s istim nazivom ili gubi borbu. Pri odgovaranju na protivničku kartu igrač baca kocku nastojeći dobiti veću vrijednost od one navedene u gornjem desnom kutu. Ako uspije preuzima inicijativu te odigrava iduću kartu. Sukob traje sve dok jedna strana više ne može odgovoriti na protivničku kartu, ili dok jedna strane ne ostane bez karata. Potom igrači dobivaju bodove za određene bitne pozicije koje kontroliraju, a pobjednička strana dobiva dodatne bodove u ovisnosti o određenim modifikatorima. Ako Demokrat uspije pobijediti u borbi za utjecaj, tada demokracija preuzima prevlast u državi i data bodovna karta se izbacuje iz igre.

Slično kao i u Twilight Struggleu, i ovdje se po krugu jedna gadna protivnička karta može "utopiti" na odigravanju trake Tiananmenskog trga. Napredak na ovoj traci nudi dodatne zgodne mogućnosti za igrača koji na njoj predvodi.
U našoj prvo partiji Miljenka je dopala uloga okorjelog Komunista (crveni), dok sam ja dobio ulogu slobodoljubivog Demokrata. Startali smo dosta oprezno, polagano ispipavajući teren i polako se šireći na pozicijama koje smo držali da bi išle u prilog našoj strani. Miljenko se tako naravno držao svoje elite, radnika i seljaka, dok sam se ja držao crkve, intelektualaca i studenata. Naravno kako se broj raspoloživih neutralnih pozicija ubrzano praznio, tako su kretale i prve trzavice.

Od svih država prvo je zaiskrilo u Mađarskoj. Miljenko je imao kontrolu nad lokacijama Gyor, Tatabanya, Szombathely, Szekesfehervar i Debrecen, dok sam ja kontrolirao katoličku crkvu, mađarske pisce, sveučilište Eotvos Lorand, Mickoic i Budimpeštu. Borba je bila izjednačena i ogorčena do samog kraja, no ipak su me intelektualci uspjeli izvući iz nekoliko nezgodnih situacija donijevši u konačnici pobjedu. Komunisti su dodatno izbačeni iz Debrecena, te je Mađarska postala prva zemlja istočnog bloka koja je upoznala demokraciju. Nažalost u sukobu za Poljsku komunisti su se uspjeli održati na vlasti.
Miljenko je brzo svu pažnju prebacio na Rumunjsku i Bugarsku, pretvarajući ih u komunističke utvrde u prethodećem sukobu. U ostalim državama smo bili koliko toliko izjednačeni.
U srednjem razdoblju nekolicina po komunista iznimno neugodnih događaja, započeli su proces laganog naginjanja ka demokraciji. Do izlaska bodovne karte Njemačka Demokratska Republike, situacija se već toliko preokrenula da su komunisti imali prevlast još jedino u Dresdenu i Rostocku. Borba za prevlast je stoga više bila stvar protokola nego li prava borba. Još jedna država je tako potpala pod demokraciju. Čehoslovačka je zato bila manje sreće, Praško proljeće je slomljeno silom.
Zasad je situacija manje više bila izjednačena, iako sam bod po bod stvarao malu prednost došavši do 9 bodova. No sve je to ionako nezanemarivo ako se gleda da na kraju igre Komunist dobiva dodatne bodove za svaku zemlju u kojoj se komunizam uspio održati do kraja igre.

Do velike prekretnice je došlo kod idućeg bodovanja Poljske, jer su tom prilikom u iznimno napetoj borbi demokrati uspjeli ostvariti veliku pobjedu zbacivši komunizam. Nedugo nakon toga slijedila je i Čehoslovačka. Komunistima se naveliko počelo tresti pod nogama ogorčeno se držeći još jedino Rumunjske i Bugarske. No do kraja igre su već i tu bivali pošteno načeti ne imajući potpunu dominaciju.
U finalnom 10 krugu demokrati su uspjeli ostvariti instant pobjedu doguravši do 20 bodova. Komunistička tiranija je zauvijek izbačena iz istočne Europe i njeni žitelji su mogli ponovno mirno spavati.

Kako smo oboje bili potpuni novaci nismo imali blagog pojma kakve karte možemo očekivati, stoga je partija bila vjerojatno utoliko zabavnija. Zamislite utaboriti se na određenoj poziciji, samo da bi izašla karta s događajem koja bi rekla da se na njoj gubi sav utjecaj. Igra nosi na leđima enormni povijesni teret vjernog prikazivanja povijesnih događaja, te će stoga svi ljubitelji povijesti doći na svoje. Ništa manje neće biti zakinuti niti ljubitelji taktiziranja. Usprkos istim velikim simpatijama prema igri, ipak imam jednu ali veliku zamjerku. A to je što ovdje imamo zapravo dvije igre unutar jedne. Glavnina će biti naravno širenje i preotimanja utjecaja na određenim pozicijama. No jedanput kada netko odigra kartu bodovanja primarni dio igre se pauzira i seli na mini igru borbe za prevlast. Iako je i taj dio definitivno zabavan i ima svoje trenutke, ipak razbije i uspori inače redovit protok igre. Zamislite da razradite plan djelovanja u idućih nekoliko poteza, samo da bi igrač prije vas odigrao kartu bodovanja stavljajući sve u stanje mirovanja idućih 10, 15, ili čak i više minuta. Uslijed svih zbivanja kada ponovno dođete na potez već ste zaboravili što ste planirali. No to je zaista minorna zamjerka na inače genijalnu i fenomenalnu igru.

- Ovi su korisnici zahvalili autoru Valsim za post (ukupno 9):
- Raven2013 • smurfORnot • Vukozec • juri006 • tanelorn • Mago de Umago • sadistiko • marge • miljenko
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
- Deni
- Reactions:
- Postovi: 573
- Pridružen/a: 28 lip 2015, 19:46
- Ima zahvala: 638 puta
- pohvaljen: 1003 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
https://boardgamegeek.com/boardgame/385761/faraway

Zanimljiv filer s jako zgodnim nacinom bodovanja. Naime, tijekom igre u svoj tableu postavit cete 8 karata, pokusavajuci sloziti simbole na kartama tako da se uvjeti za scoreanje aktiviraju na kraju igre kada se sve karte scoreaju. ALI! Nakon sto se odigra 8. karta tj runda, sve karte se flipaju facedown i scoranje krece od zadnje karte koju ste postavili u tableu. Dakle, treba razmiljati unazad. Jer zadnja karta koju odigrate mora imati najmanje uvjeta za score, posto druge karte nisu otkrivene da se combaju simboli. Vrlo interesantna ideja, lijep dizajn, jednostavna pravila, dobra ikonografija... sve stima.
https://boardgamegeek.com/boardgame/371942/white-castle

3 runde s tri glavne akcije. 9 Poteza i igra je gotova. Na kraju igre dva od cetiri igraca bila su zbunjena zasto je igra tako kratka i njima je bila nezadovoljavajuca. Ja pak s druge strane odmah primijecujem da igra trazi razumijevanje mehanika, provociranje kombanja akcija te cijeđenje bodova uz dobar fokus. Zvuci kao svaki drugi euro, ali nije u svim igrama bas tako ocito. Glavni mehanizam iz igre podsjeca na Marca Pola, jer kockica moze ici na prethodno odigranu kockicu. Negativna razlika se placa, a pozitivna generira prihod. Osim toga, boja kockice odredjuje koliko akcija cete odigrati na odredjenom polju.
Zanimljiv mi je i sam flow igre. Naime, pocetni setup se mijenja kroz igru - svako polje se sastoji od karte s akcijama i bojama kockica. No kada netko uzme kartu, dolazi nova karta koja cijelo dice placement polje mijenja. Iako su akcije slicne, igraca uvijek tjera da ispocetka trazi najbolji potez.
Da ne idem previse u detalje, poanta igre ovako na prvu maksimalno se potruditi uciniti svoj potez sto sadrzajnim. Jer potez moze biti doslovno uzmi dva resursa, a moze biti i chain od nekoliko akcija, jer aktiviraju druga polja.
Interakcija medju igracima dolazi najvise od izrazaja kod biranja kockica i zauzimanja polja. No cak ni u cetri igraca to nije bilo neki limitirajuci faktor utoliko da frustrira. Uvijek se moze nesto odigrati, ali vjerojatno se odraziti i na bodove.
Usporedno s Red Cathedral, RC mi je ima zanimljviji koncept, jer uz rondel ima i area majority scoreanje i opcenito vise interakcije, dok je White Castle nesto vise thinky i igra na sigurno s mehanizmima koje volim(o).
Ps mala zamjerka za komponente koje su nepotrebno overproduced i fiddly.
https://boardgamegeek.com/boardgame/386271/footprints

E u ovoj igri su artwork i ikonografija bas lose odradjeni Iako se covjek navikne, ne kuzim zasto su toliko slicnih tonova boja ukljucili u igru. Zelena, svijetlozelna, siva koja vuce na zelenu i svijetlo plava. Ovo su cetri vrste terena po kojima se tijekom igre krecete na nacin da odigrate kartu iz ruke koja vam dozvoljava kretanje po toj vrsti terena. Nadalje, tri hexa u nizu i ravna strelica nista drugo ne sugeriraju nego ravno kretanje. Right? WRONG! mozes se kretati kako hoces.
Da ne davim previse, ima tu jos propusta i bas djeluje šlampavo sve skupa. Cak nema ni taj sarm koji Aporta igre imaju (mislim da su dizajneri suvlasnici oba publishera).
Malo o igri... Ocekivao sam race. Igras kartu, trcis prema cilju pokusavajuci aktivirati sto vise polja s bonusima, sakupljati resurse, rijesavati kartice s ciljevima itd. Na kraju, nitko nije ni mario za ciljnu ravninu, vec su se svi vrtili u krug pokusavajuci sakupiti sto vise bodova. Naime, igra zavrsava nakon sto svaki igrac odigra sve karte iz decka. Jednom kad se deck zamijesa svaki potez se igra jedna od cetri karte i vuce se iduca.
Idk, igra je OK. Iako nisam igrao Eldorado, mislim da je puno bolja. Ovo djeluje kao pojednostavljena verzija. Simpatican filler+ ili gateway game koji ne odusevljava ni vizualno ni mehanicki.
https://boardgamegeek.com/boardgame/234 ... nother-day

Gimmick vise nego igra. Ok, ima malo mind readinga i moze dobro nasmijati. Fora je da najjaca karta/zivotinja jede one slabije. Cilj je izbjeci da budes lovina ako ne lovis. Na potezu svi odigraju jednu kartu tajno i onda krece prozivanje. Medvjed Ako jedan igrac ima medvjeda taj igrac bira koju zivotinju napada. Ako je netko od preostalih igraca igrao tu zivotinju, umire za tu rundu. Ako je medvjed promasio krece daljnje prozivnnje. Vuk, lisica, sova, mis. U slucaju da je vise igraca odabralo istu kartu za za lovca, nitko od igraca ne lovi, vec preskacu turn.
Simpaticno. Vrijedi 5€

Zanimljiv filer s jako zgodnim nacinom bodovanja. Naime, tijekom igre u svoj tableu postavit cete 8 karata, pokusavajuci sloziti simbole na kartama tako da se uvjeti za scoreanje aktiviraju na kraju igre kada se sve karte scoreaju. ALI! Nakon sto se odigra 8. karta tj runda, sve karte se flipaju facedown i scoranje krece od zadnje karte koju ste postavili u tableu. Dakle, treba razmiljati unazad. Jer zadnja karta koju odigrate mora imati najmanje uvjeta za score, posto druge karte nisu otkrivene da se combaju simboli. Vrlo interesantna ideja, lijep dizajn, jednostavna pravila, dobra ikonografija... sve stima.
https://boardgamegeek.com/boardgame/371942/white-castle

3 runde s tri glavne akcije. 9 Poteza i igra je gotova. Na kraju igre dva od cetiri igraca bila su zbunjena zasto je igra tako kratka i njima je bila nezadovoljavajuca. Ja pak s druge strane odmah primijecujem da igra trazi razumijevanje mehanika, provociranje kombanja akcija te cijeđenje bodova uz dobar fokus. Zvuci kao svaki drugi euro, ali nije u svim igrama bas tako ocito. Glavni mehanizam iz igre podsjeca na Marca Pola, jer kockica moze ici na prethodno odigranu kockicu. Negativna razlika se placa, a pozitivna generira prihod. Osim toga, boja kockice odredjuje koliko akcija cete odigrati na odredjenom polju.
Zanimljiv mi je i sam flow igre. Naime, pocetni setup se mijenja kroz igru - svako polje se sastoji od karte s akcijama i bojama kockica. No kada netko uzme kartu, dolazi nova karta koja cijelo dice placement polje mijenja. Iako su akcije slicne, igraca uvijek tjera da ispocetka trazi najbolji potez.
Da ne idem previse u detalje, poanta igre ovako na prvu maksimalno se potruditi uciniti svoj potez sto sadrzajnim. Jer potez moze biti doslovno uzmi dva resursa, a moze biti i chain od nekoliko akcija, jer aktiviraju druga polja.
Interakcija medju igracima dolazi najvise od izrazaja kod biranja kockica i zauzimanja polja. No cak ni u cetri igraca to nije bilo neki limitirajuci faktor utoliko da frustrira. Uvijek se moze nesto odigrati, ali vjerojatno se odraziti i na bodove.
Usporedno s Red Cathedral, RC mi je ima zanimljviji koncept, jer uz rondel ima i area majority scoreanje i opcenito vise interakcije, dok je White Castle nesto vise thinky i igra na sigurno s mehanizmima koje volim(o).
Ps mala zamjerka za komponente koje su nepotrebno overproduced i fiddly.
https://boardgamegeek.com/boardgame/386271/footprints

E u ovoj igri su artwork i ikonografija bas lose odradjeni Iako se covjek navikne, ne kuzim zasto su toliko slicnih tonova boja ukljucili u igru. Zelena, svijetlozelna, siva koja vuce na zelenu i svijetlo plava. Ovo su cetri vrste terena po kojima se tijekom igre krecete na nacin da odigrate kartu iz ruke koja vam dozvoljava kretanje po toj vrsti terena. Nadalje, tri hexa u nizu i ravna strelica nista drugo ne sugeriraju nego ravno kretanje. Right? WRONG! mozes se kretati kako hoces.
Da ne davim previse, ima tu jos propusta i bas djeluje šlampavo sve skupa. Cak nema ni taj sarm koji Aporta igre imaju (mislim da su dizajneri suvlasnici oba publishera).
Malo o igri... Ocekivao sam race. Igras kartu, trcis prema cilju pokusavajuci aktivirati sto vise polja s bonusima, sakupljati resurse, rijesavati kartice s ciljevima itd. Na kraju, nitko nije ni mario za ciljnu ravninu, vec su se svi vrtili u krug pokusavajuci sakupiti sto vise bodova. Naime, igra zavrsava nakon sto svaki igrac odigra sve karte iz decka. Jednom kad se deck zamijesa svaki potez se igra jedna od cetri karte i vuce se iduca.
Idk, igra je OK. Iako nisam igrao Eldorado, mislim da je puno bolja. Ovo djeluje kao pojednostavljena verzija. Simpatican filler+ ili gateway game koji ne odusevljava ni vizualno ni mehanicki.
https://boardgamegeek.com/boardgame/234 ... nother-day

Gimmick vise nego igra. Ok, ima malo mind readinga i moze dobro nasmijati. Fora je da najjaca karta/zivotinja jede one slabije. Cilj je izbjeci da budes lovina ako ne lovis. Na potezu svi odigraju jednu kartu tajno i onda krece prozivanje. Medvjed Ako jedan igrac ima medvjeda taj igrac bira koju zivotinju napada. Ako je netko od preostalih igraca igrao tu zivotinju, umire za tu rundu. Ako je medvjed promasio krece daljnje prozivnnje. Vuk, lisica, sova, mis. U slucaju da je vise igraca odabralo istu kartu za za lovca, nitko od igraca ne lovi, vec preskacu turn.
Simpaticno. Vrijedi 5€