Dalmatinske igre

Tekstovi, podcastovi i ostali materijal kojeg objavljuju razne boardgame zajednice u Hrvatskoj.
Pravila foruma
Svaki korisnik otvara svoju temu u kojoj će opisivati zanimljivosti i crtice iz vlastitih igraćih događanja
Svoje blogove možete nam slati i putem obrasca na naše stranice kako bi bili vidljivi i van ovog foruma
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

imate na desetke igara ali nikoga da ih igra s vama?počeli ste čitati pravilnik empire of the suna i zapeli na 18-oj stranici?želite odigrati cijeli pacifički rat ali žena vam se vraća kući za pola sata?imamo riješenje za vas:
slika
we must tell emperor, igra Steva Careya (fading glory i malta besiged) iz 2010...dakako, victory point games i dobri stari state of siege sistem...
upravljate imperijalnim japanom od 1941. - 1945...indikativan je i pomalo ironičan naziv igre we must tell the emperor...politički život japana 30-ih i 40-ih godina bio je opterečen velikim previranjima, sukobima i atentatima...uzurpiranje previše vlasti obično je za sobom istodobno povlačilo i veći broj potencijalnih atentatora...nosile su se katane, više iz đira, i automatske strojnice, radi efektivnosti...pred carom se govorilo samo šaptom, sam car nije govorio (osim iznimno, a i tada najčešće misteriozno i zagonetno), a službene bilješke nisu vođene, niti je iznošen neki konačni stav...na kraju bi najčešće svatko pošao svojim putem radeći ono što misli da je najbolje...zato ostaje nejasna i uloga igrača ove igre...koga igrač predstavlja?vladu?ministra rata?u svakom slučaju, neće mu biti lako caru saopćiti loše vijesti...

igra sadrži 48 karata kroz koje se mora proći kako bi preživjeli i ostvarili povoljan mir za japan...karta sadrži određen broj podataka...najčešće su to neprijateljski frontovi koji napadaju, odnosno pomiču se na karti...
igra sadrži pet frontova...
general nimitz kreće sa havaja, najdalje je (osmo od devet polja) ali se i najčešće se pomiče praktički u75 posto karata...ima battle value 3 (to znači da kad ga napadaš moraš dobiti 4 ili više na kocki)...ima utvrdu pearl harbor na havajima jedina utvrda koja daje -2drm penale na kocki prilikom napada
kinezi se pomiču rijetko ali imaju battle value 4, što igraču daje samo 33 posto šanse prilikom napada...imaju samo jednu utvrdu na šestom polju, yunan (sve utvrde osim pearl harbora su -1 drm)
britanci se pomiču povremeno, u kasnijim fazama češće, ali zato startaju u hong kongu, na prvom od šest polja...imaju utvrde u malaji i burmi...battle value 3
d. macarthur je druga američka postrojba i starta na filipinima, u luzonu, koji je također i utvrda...pomiče se rijeđe od nimitza, ali i dalje dovoljno češto da zadaje glavobolje...ima još i utvrdu u port moresbyu...battle value 3...oba američka fronta kasnije preko eventa postaju battle value 4...
abda front je poseban front, ima battle value 2 i pegla ga se bez većih problema...ključno je ovaj front izbaciti iz igre što prije, jer je njegovo konačno bojište java...njezinim osvajanjem počinje pojačanja proizvodnja oila, koji je ključan za japansku mornaricu i vojsku...

na kartama je prikazan također i dobitak, odnosno češće gubitak resursa, kao posljedica vojnih akcija...resursi su ljudstvo, prestiž i nafta (oil)...resursa je moguće imati od 0 do 6...ukoliko imate u bilo kojem trenutku igre 0 resursa u svim trima poljima, izgubili ste rat u potpunom kolapsu države...također, ukoliko na kraju svog poteza imate 0 ljudstva i 0 prestiže, također gubite...
ukoliko imate 6 resursa, dobijate određene bonuse...za 6 ljudstva dobivate +1 drm na sve napade...jako bitna stavka, ali je tokom igre to jako teško održati na šestici...uz sve to, ovo pravilo vrijedi samo prilikom igranja early decka, dakle prvih 20 karata, iz razloga što je kasnije vojska punjena uglavnom slabije obučenim rezervistima...
za 6 prestiga dobijete pravo ponovnog bacanja kocke u slučaju izgubljene bitke, jednom po krugu...u slučaju novog poraza, gubite 1 prestige...
za 6 oila dobijete pravo postavljanja jednog +1 drm na određeno bojište...ovo je tricky situacija jer na kartama također izlaze drm-ovi za određena bijšta, odnosno modifieri kocke, najčešće -1 drm ili -2drm, rijetko +1 drm...ovdje je dobro prikazana bezglavost japanske vojske i logistike, jer su katkad vojni planovi mijenjani u zadnji tren...
resurse se dobiva trošenjem akcije i bacanjem kocke, samo ovdje umjesto battle valuea prilikom napada fronta bacate protiv broja označenog na counteru resursa...za ljudstvo i prestiž on je 3, dakle trebate dobiti četvorku na kocki...za oil je 2, ali kasnije raste kako saveznička podmornička djelovanja jačaju...u late waru je čak 4...
u late war decku održavanje ekonomije, odnosno resursa postaje jako teško...
također, karta može označavati i moguće odigravanje bitke...midway, coral sea, pearl harbour i tako dalje...opet se dakako baca kocka uz razne moguće evente, gubitak ili dobitak resursa, retretanje određenih frontova involviranih u bitci itd...
slika

zanimljivo je da ovdje igra započinje bitkom kod pearl harbora, koja doduše jest opcionalna ali koja nudi različite nivoe igre...imate 50 posto šanse da nimitza istjerate iz pearl harbora, ali ako dobijete 6 gubite po jedan od svakog resursa (šta je za prvi potez užas)...valja također napomenuti da napad na nimitzov front ne predstavlja zapravo pravo japansko osvajanje, već borbu protiv amerike mornarice..tako recimo ako je nimitz na devetom polju (west coast) ili čak izbačen iz igre, to ne znači da su japanci uspješno izveli amfibijski napad na zapadnu obalu sad-a već da je amerika mornarica u tako lošem stanju da plovi samo u svojim teritorijalnim vodama

akcije se također može utrošiti i na postavljanje utvrda na otocima...nisu baš pretjerano učinkovita, nude samo 33 posto šanse obrane od nadirućeg fronta...jedino utvrda na solomonskim otocima daje 50 posto šanse, odnosno battle value 3...također, postoji home defense, utvrda na japanskim otocima...također battle value 3....zanimljivo je da u ovoj state of siege igri igra ne završava odmah kada neprijateljska vojska uđe u glavni grad, tj ovdje u japan...we must tell the emperor nudi mogućnost odigravanja svog poteza i pokušaja istjerivanja invazijske vojske, uz dodatnu moguću pomoć, poput banzai napada ili kamikaza...također, novost koju nisam zapazio u osalim state of siege igrama je mogućnost potpunog izbacivanja fronta iz igre...ukoliko neki neprijateljski front dođe u svoje najdalje polje (recimo britanci u indiju), moguće ga je privremeno izbaciti iz igre, ali za to treba utrošiti dvije akcije i jedan resurs goriva...kasnije se on može vratiti, ali treba bacati kocku (odnosno baca protiv svog battle valua)...ukoliko uspijete izbacit tri fronta iz igre, izborili ste pobjedu...treba napomenuti kako je ovo veći način pobjede, odnosno ukoliko izbacite sva tri fronta izborili ste pobjedu, a ako odigrate sve karte ostvarili ste samo ravnopravan mir...

zanimljiva mala igra...odigrao sam 10-ak partija, pobijedio sam u dvije...u jednoj od te dvije partije sam začudo uspio izbaciti sva tri fronta iz igre...koliko vidim po komentarima na bgg i iz komentara autora u pravilniku , to je popriličan uspjeh...ostatak partija sam najčešće završio iizmeđu mid i late war decka...
igra je nažalost debelo outprint i cijena na bgg joj je oko 100 eura..poprilično zanimljivo, jer zapravo dobijete ziplock sa kartom, 48 karata i manje od 20 countera...victory point games komponente su standardno ispodprosječne...ja sam dobio i ekspanziju igre, koju još nisam koristio...nisam ni znao da sam je kupio...

a ako baš i nemate 100 eura , za 250 kuna možete kupiti igru ottoman sunset, također predstavnik siege of state igara...od nje samo slika današnje partije, gdje britanska vojska generala Allenbya 6 karata prije kraja igre ulazi u konstantinopol čime je moje prvo igranje ove igre završilo porazom.
slika
Ovi su korisnici zahvalili autoru stoka za post (ukupno 5):
kockicaValsimdlakarneuromancersismis
Avatar
miki0102
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 476
Pridružen/a: 22 vel 2017, 22:55
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 413 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la miki0102 »

stoka je napisao/la: 03 pro 2018, 21:07 imate na desetke igara ali nikoga da ih igra s vama?počeli ste čitati pravilnik empire of the suna i zapeli na 18-oj stranici?želite odigrati cijeli pacifički rat ali žena vam se vraća kući za pola sata?imamo riješenje za vas:
slika
we must tell emperor, igra Steva Careya (fading glory i malta besiged) iz 2010...dakako, victory point games i dobri stari state of siege sistem...
upravljate imperijalnim japanom od 1941. - 1945...indikativan je i pomalo ironičan naziv igre we must tell the emperor...politički život japana 30-ih i 40-ih godina bio je opterečen velikim previranjima, sukobima i atentatima...uzurpiranje previše vlasti obično je za sobom istodobno povlačilo i veći broj potencijalnih atentatora...nosile su se katane, više iz đira, i automatske strojnice, radi efektivnosti...pred carom se govorilo samo šaptom, sam car nije govorio (osim iznimno, a i tada najčešće misteriozno i zagonetno), a službene bilješke nisu vođene, niti je iznošen neki konačni stav...na kraju bi najčešće svatko pošao svojim putem radeći ono što misli da je najbolje...zato ostaje nejasna i uloga igrača ove igre...koga igrač predstavlja?vladu?ministra rata?u svakom slučaju, neće mu biti lako caru saopćiti loše vijesti...

igra sadrži 48 karata kroz koje se mora proći kako bi preživjeli i ostvarili povoljan mir za japan...karta sadrži određen broj podataka...najčešće su to neprijateljski frontovi koji napadaju, odnosno pomiču se na karti...
igra sadrži pet frontova...
general nimitz kreće sa havaja, najdalje je (osmo od devet polja) ali se i najčešće se pomiče praktički u75 posto karata...ima battle value 3 (to znači da kad ga napadaš moraš dobiti 4 ili više na kocki)...ima utvrdu pearl harbor na havajima jedina utvrda koja daje -2drm penale na kocki prilikom napada
kinezi se pomiču rijetko ali imaju battle value 4, što igraču daje samo 33 posto šanse prilikom napada...imaju samo jednu utvrdu na šestom polju, yunan (sve utvrde osim pearl harbora su -1 drm)
britanci se pomiču povremeno, u kasnijim fazama češće, ali zato startaju u hong kongu, na prvom od šest polja...imaju utvrde u malaji i burmi...battle value 3
d. macarthur je druga američka postrojba i starta na filipinima, u luzonu, koji je također i utvrda...pomiče se rijeđe od nimitza, ali i dalje dovoljno češto da zadaje glavobolje...ima još i utvrdu u port moresbyu...battle value 3...oba američka fronta kasnije preko eventa postaju battle value 4...
abda front je poseban front, ima battle value 2 i pegla ga se bez većih problema...ključno je ovaj front izbaciti iz igre što prije, jer je njegovo konačno bojište java...njezinim osvajanjem počinje pojačanja proizvodnja oila, koji je ključan za japansku mornaricu i vojsku...

na kartama je prikazan također i dobitak, odnosno češće gubitak resursa, kao posljedica vojnih akcija...resursi su ljudstvo, prestiž i nafta (oil)...resursa je moguće imati od 0 do 6...ukoliko imate u bilo kojem trenutku igre 0 resursa u svim trima poljima, izgubili ste rat u potpunom kolapsu države...također, ukoliko na kraju svog poteza imate 0 ljudstva i 0 prestiže, također gubite...
ukoliko imate 6 resursa, dobijate određene bonuse...za 6 ljudstva dobivate +1 drm na sve napade...jako bitna stavka, ali je tokom igre to jako teško održati na šestici...uz sve to, ovo pravilo vrijedi samo prilikom igranja early decka, dakle prvih 20 karata, iz razloga što je kasnije vojska punjena uglavnom slabije obučenim rezervistima...
za 6 prestiga dobijete pravo ponovnog bacanja kocke u slučaju izgubljene bitke, jednom po krugu...u slučaju novog poraza, gubite 1 prestige...
za 6 oila dobijete pravo postavljanja jednog +1 drm na određeno bojište...ovo je tricky situacija jer na kartama također izlaze drm-ovi za određena bijšta, odnosno modifieri kocke, najčešće -1 drm ili -2drm, rijetko +1 drm...ovdje je dobro prikazana bezglavost japanske vojske i logistike, jer su katkad vojni planovi mijenjani u zadnji tren...
resurse se dobiva trošenjem akcije i bacanjem kocke, samo ovdje umjesto battle valuea prilikom napada fronta bacate protiv broja označenog na counteru resursa...za ljudstvo i prestiž on je 3, dakle trebate dobiti četvorku na kocki...za oil je 2, ali kasnije raste kako saveznička podmornička djelovanja jačaju...u late waru je čak 4...
u late war decku održavanje ekonomije, odnosno resursa postaje jako teško...
također, karta može označavati i moguće odigravanje bitke...midway, coral sea, pearl harbour i tako dalje...opet se dakako baca kocka uz razne moguće evente, gubitak ili dobitak resursa, retretanje određenih frontova involviranih u bitci itd...
slika

zanimljivo je da ovdje igra započinje bitkom kod pearl harbora, koja doduše jest opcionalna ali koja nudi različite nivoe igre...imate 50 posto šanse da nimitza istjerate iz pearl harbora, ali ako dobijete 6 gubite po jedan od svakog resursa (šta je za prvi potez užas)...valja također napomenuti da napad na nimitzov front ne predstavlja zapravo pravo japansko osvajanje, već borbu protiv amerike mornarice..tako recimo ako je nimitz na devetom polju (west coast) ili čak izbačen iz igre, to ne znači da su japanci uspješno izveli amfibijski napad na zapadnu obalu sad-a već da je amerika mornarica u tako lošem stanju da plovi samo u svojim teritorijalnim vodama

akcije se također može utrošiti i na postavljanje utvrda na otocima...nisu baš pretjerano učinkovita, nude samo 33 posto šanse obrane od nadirućeg fronta...jedino utvrda na solomonskim otocima daje 50 posto šanse, odnosno battle value 3...također, postoji home defense, utvrda na japanskim otocima...također battle value 3....zanimljivo je da u ovoj state of siege igri igra ne završava odmah kada neprijateljska vojska uđe u glavni grad, tj ovdje u japan...we must tell the emperor nudi mogućnost odigravanja svog poteza i pokušaja istjerivanja invazijske vojske, uz dodatnu moguću pomoć, poput banzai napada ili kamikaza...također, novost koju nisam zapazio u osalim state of siege igrama je mogućnost potpunog izbacivanja fronta iz igre...ukoliko neki neprijateljski front dođe u svoje najdalje polje (recimo britanci u indiju), moguće ga je privremeno izbaciti iz igre, ali za to treba utrošiti dvije akcije i jedan resurs goriva...kasnije se on može vratiti, ali treba bacati kocku (odnosno baca protiv svog battle valua)...ukoliko uspijete izbacit tri fronta iz igre, izborili ste pobjedu...treba napomenuti kako je ovo veći način pobjede, odnosno ukoliko izbacite sva tri fronta izborili ste pobjedu, a ako odigrate sve karte ostvarili ste samo ravnopravan mir...

zanimljiva mala igra...odigrao sam 10-ak partija, pobijedio sam u dvije...u jednoj od te dvije partije sam začudo uspio izbaciti sva tri fronta iz igre...koliko vidim po komentarima na bgg i iz komentara autora u pravilniku , to je popriličan uspjeh...ostatak partija sam najčešće završio iizmeđu mid i late war decka...
igra je nažalost debelo outprint i cijena na bgg joj je oko 100 eura..poprilično zanimljivo, jer zapravo dobijete ziplock sa kartom, 48 karata i manje od 20 countera...victory point games komponente su standardno ispodprosječne...ja sam dobio i ekspanziju igre, koju još nisam koristio...nisam ni znao da sam je kupio...

a ako baš i nemate 100 eura , za 250 kuna možete kupiti igru ottoman sunset, također predstavnik siege of state igara...od nje samo slika današnje partije, gdje britanska vojska generala Allenbya 6 karata prije kraja igre ulazi u konstantinopol čime je moje prvo igranje ove igre završilo porazom.
slika
Ako ti je ovo prva igra Ottoman sunseta onda ti mogu reći da je za pola nijanse lakši od eclipsea. :D
slika
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

je, izgleda na prvu...nedostatak vode u pustinji je puno veća prepreka od premišil utvrde, haha...a imao sam sreće i sa bitkama, tako da je national will uvijek bio u plusu...britanski morski napad je zanimljiv dodatak...onako, ne znam...hapsburg eclipse mi je najbolja, iako ostaje mogućnost da sam se ja promijenio...we must tell the emperor je super radi teme, a i resursi unose dodatnu draž...ottoman sunset tek trebam detaljnije proučiti...
Ovi su korisnici zahvalili autoru stoka za post:
miki0102
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

napokon je došlo do toga...dugo očekivani sraz titana...stipsa protiv stoke, runda druga...moj dragi kolega se cijelo ljeto oporavljao od prošlog poraza, kojeg sam mu nanio igrajući sa švabama :bleh , ali sada obnovljen zaziva osvetu...sada mijenjamo strane i prenosimo sraz uživo...ja sam sovjet, on švabo...nadam se da ćemo igrati koliko toliko redovito i da ću biti u prilici nakon svakog kruga staviti sliku i kraći izvještaj...naravno, i stipsa je dobrodošao da komentira i stavlja slike ako poželi...

zasad je krenulo dobro za mene...planski nisam gurnuo u vatru 3 gardijsku odmah prvi krug, jer sam nakon dužeg razmišljanja zaključio kako je to bila greška u prošlim partijama...možda centar bude slabije napredovao radi toga, ali to je rizik koji sam spreman preuzeti...ipak je u centru prilikom djelovanja STAVKE razbijena skupina rumunjskih jedinica, a druga stavljena pod okruženje...

sjever napreduje bolje od očekivanog...uništeno je više neprijateljskih jedinica, a jedna njemačka divizija je izbačena iz stroja (odnosno flipana na slabiju stranu)...mađari i švabe se panično povlače u neurednom rasporedu...

jug ne stoji tako dobro...stipsa zauzima solidan stav iza rijeke, sa jakim uporištima morozovsk i tsimnikalia...5 tenkovskih divizija nalaže oprez...ne smijem se zanositi u napredovanju, jer će stipsa znati kazniti svako neoprezno izletanje...cilj je čuvati tenkovske divizije, udarnu snagu crvene armije...pomicati jedinice u gustom rasporedu, paziti na napadačku koheziju...napad na rumunje koje vidite na jugu okružene nije uspio, jer sam dobio 1 na kocki, čime rumunji ostaju na životu, unatoč omjeru snaga 4:1...ovo bitno remeti napadačke planove...

uništeno 11 neprijateljskih divizija, nijedna njemačka...jedna njemačka divizija flipana...stipsa je upravo dobio pojačanja, dvi pješačke i jednu planinsku diviziju, sve je poslao na sjever, čime je ponešto konsolidirao obranu, ali jug i centar će osjetiti manjak pojačanja...

slika
Ovi su korisnici zahvalili autoru stoka za post (ukupno 5):
StipsVatanenValsimdlakarWinkDickerson
kockica
Reactions:
Postovi: 2519
Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
Lokacija: Zagreb - Rakovica
Ima zahvala: 2064 puta
 pohvaljen: 1344 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la kockica »

Primjećujem da ovaj live prijenos služi samo kao još jedna fronta psihološkog rata sa stipsom, samo dajte :D
Stips
Reactions:
Postovi: 954
Pridružen/a: 09 kol 2011, 15:34
Ima zahvala: 587 puta
 pohvaljen: 576 puta

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Stips »

stoka je napisao/la: 11 sij 2019, 15:46 napokon je došlo do toga...dugo očekivani sraz titana...stipsa protiv stoke, runda druga...moj dragi kolega se cijelo ljeto oporavljao od prošlog poraza, kojeg sam mu nanio igrajući sa švabama :bleh , ali sada obnovljen zaziva osvetu...
Osveta će biti kad ću igrati sa rusima opet. Sada sam švabo, i brijem crvenoj armiji zabiti kolac ravno u srce. I to glogov!
stoka je napisao/la: 11 sij 2019, 15:46 sada mijenjamo strane i prenosimo sraz uživo...ja sam sovjet, on švabo...nadam se da ćemo igrati koliko toliko redovito i da ću biti u prilici nakon svakog kruga staviti sliku i kraći izvještaj...naravno, i stipsa je dobrodošao da komentira i stavlja slike ako poželi...
Will do. Tu i tamo.
stoka je napisao/la: 11 sij 2019, 15:46 zasad je krenulo dobro za mene...planski nisam gurnuo u vatru 3 gardijsku odmah prvi krug, jer sam nakon dužeg razmišljanja zaključio kako je to bila greška u prošlim partijama...možda centar bude slabije napredovao radi toga, ali to je rizik koji sam spreman preuzeti...ipak je u centru prilikom djelovanja STAVKE razbijena skupina rumunjskih jedinica, a druga stavljena pod okruženje...
"minor axis are but a speedbumps" - netko na bgg o Victory Lost :)
stoka je napisao/la: 11 sij 2019, 15:46 sjever napreduje bolje od očekivanog...uništeno je više neprijateljskih jedinica, a jedna njemačka divizija je izbačena iz stroja (odnosno flipana na slabiju stranu)...mađari i švabe se panično povlače u neurednom rasporedu mađari i švabe se organizirano povlače u urednom rasporedu...
There, iftfy :lol:
Zapravo ... da, da, bježim u paničnom neredu :bleh
stoka je napisao/la: 11 sij 2019, 15:46 jug ne stoji tako dobro...stipsa zauzima solidan stav iza rijeke, sa jakim uporištima morozovsk i tsimnikalia...5 tenkovskih divizija nalaže oprez...ne smijem se zanositi u napredovanju, jer će stipsa znati kazniti svako neoprezno izletanje...cilj je čuvati tenkovske divizije, udarnu snagu crvene armije...pomicati jedinice u gustom rasporedu, paziti na napadačku koheziju...napad na rumunje koje vidite na jugu okružene nije uspio, jer sam dobio 1 na kocki, čime rumunji ostaju na životu, unatoč omjeru snaga 4:1...ovo bitno remeti napadačke planove...
Što južnije to tužnije ;)
E, a kakav je to napadački plan koji ovisi o kocki?! :bleh
stoka je napisao/la: 11 sij 2019, 15:46 uništeno 11 neprijateljskih divizija, nijedna njemačka...jedna njemačka divizija flipana...stipsa je upravo dobio pojačanja, dvi pješačke i jednu planinsku diviziju, sve je poslao na sjever, čime je ponešto konsolidirao obranu, ali jug i centar će osjetiti manjak pojačanja...
A kaj su minor axisi nego screen, pjesak koji zvijeri bacaš u oči da stigneš ustati na noge. Kaj ne, u Victory Lost švabo starta na podu dok rus starta kao zvijer u skoku :D

btw reinforcements.
Nemoj zaboravit HQ Pico. Nije divizije, ali ekspertiza iz prebijanja Rusa (chit) može dobro poslužiti. I bonus info: dvije pješačke su samo sjeverno. Jedna je na jugu. Al neću ubuduće upozoravati kaj sam gdje postavio.

Situacija je stabilna. Trupe se uredno povlače na rezervne položaje, kad se u obzir uzme opseg sovjetske ofenzive uz relativno malene gubitke. Nažalost, nekim od ranije isturenim jedinicama jedina je šansa proboj no njihova će žrtva pomoći ostalima kako bi organizirali obranu i u konačnici možebitno i protuudar.

btw, skroz je drugačiji osjećaj igre sa švabima i sa rusima. Rusi su ko zli oblak (ili dobri oblak, ako igraš s njima) koji proždire sve pred sobom. A švabi su supertrooperi koji mogu SVE, ali ih ima tako j* _malo_.

slika
Zadnja izmjena: Stips, dana/u 11 sij 2019, 16:25, ukupno mijenjano 2 puta.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Stips za post (ukupno 5):
stokaVatanenValsimdlakarWinkDickerson
Stips
Reactions:
Postovi: 954
Pridružen/a: 09 kol 2011, 15:34
Ima zahvala: 587 puta
 pohvaljen: 576 puta

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Stips »

kockica je napisao/la: 11 sij 2019, 16:15 Primjećujem da ovaj live prijenos služi samo kao još jedna fronta psihološkog rata sa stipsom, samo dajte :D
Upravo tako, propagandni pamflet.
Ne nasjedajte.

:kava
Ovi su korisnici zahvalili autoru Stips za post:
kockica
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

kockica je napisao/la: 11 sij 2019, 16:15 Primjećujem da ovaj live prijenos služi samo kao još jedna fronta psihološkog rata sa stipsom, samo dajte :D
a ti si poznat da ti je to hrana za dušu- :lol:
Ovi su korisnici zahvalili autoru stoka za post:
kockica
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la stoka »

ma vidi, vidi, 304-a se ušuljala u morozovsk...kako mi je to promaklo...
Avatar
Valsim
Reactions:
Postovi: 3120
Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 2291 put
 pohvaljen: 2358 puta
Kontakt:

Re: Dalmatinske igre

Post Postao/la Valsim »

Opa nice. Keep us posted kako će napredovati sukob :thumbs .
Stipsonov je napisao/la: 11 sij 2019, 16:24
kockica je napisao/la: 11 sij 2019, 16:15 Primjećujem da ovaj live prijenos služi samo kao još jedna fronta psihološkog rata sa stipsom, samo dajte :D
Upravo tako, propagandni pamflet.
Ne nasjedajte.

:kava
Veliš Goebbelsova škola je to rofl .
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
Odgovori

Natrag na “Blogovi iz boardgame svijeta”