kaže se "ni oko čega" .
Scythe
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 702
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 812 puta
- pohvaljen: 677 puta
- Kontakt:
- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3132
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2309 puta
- pohvaljen: 2376 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
Povlačim riječ. Recenzija ništ ne valja, bolje se primi motike i obrađuj zemlju kajkavče .
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Valsim za post:
- dendarii42
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
Evo da se napokon osvrnemo na igru, pa i na recenziju, a ostale stvari ostavimo jezičnom savjetniku.
Drugi minus mi je, što nisam skroz uvučen u temu. Također mi je kraj antiklimaktičan i netematski. Npr. terraforming Mars smisleno ti je da igra završava kada mars postane prihvatljivo naseljiv, a ovdje bude... što? pardon, kaj? Ipak je igra prodavana zajedno sa temom koje nema previše. Tu me i smeta ono što si primjetio za regrute, novake, kako već. Kako je to tematski?
Treći minus su zgrade, tj. njihov smisao. Kako je to napravljeno za rudnik i mlin, tako se mogla naći funkcija za oružarnicu i spomenik.
Dobra mi je igra, sa dobrim mehanikama i rado ću je igrati, ali skidam joj puno više od jedne zvjezdice. Kod istog izdavača veći ću primat dati Viticulture.
IProbat ću solo varijantu, pa čak i da ubacim automa kada nas igra dvoje, pa ću još javiti dojmove.
Slažem se, mapa stvarno izgleda lijepo uvećana i preporučam, bolje vidite detalje, od kojih su neki skroz šašavi. Doduše ostaje problem sa dostupnim prostorom na stolu, jer to stvarno bude poveliko...Ali postoji mogućnost nabave preostale uvećane trećine tako da možete igrati na super ultra giga mega mapi. Super ultra giga mega je uvijek dobro.
Ovo nisam shvatio? Meni je odlična kvaliteta i igra ovdje zaslužuje samo pluseve.I ovdje se dizajn mechova razlikuje od frakcije do frakcije. Izrađeni su detaljno i rekao bih dosta kvalitetno, no kako se ipak radi o plastici savjetujem oprez.
Sitni ispravak, svaka frakcija ima drugačije uvjete za prijelaz preko rijeka, što itekako bude bitno.Svaka frakcija ima i 4 posebne sposobnosti od kojih su dvije iste za svakoga (hodanje preko rijeka i mogućnost dodatnog poteza s figurama), a dvije su specifične za pojedine frakcije.
O da, da! Apsolutno se slažem!Ovo sa premještanjem komponenata je mehanika koja mi se najviše sviđa kod ove igre. Praktično je izvedeno jer i otvaranjem novih simbola i prekrivanjem drugih dobivate nešto, a nema potrebe za dodavanjem novih komponenata poput kartica kojima biste to pratili. Istovremeno, jednom akcijom postžete više stvari. Izgradnjom mecha dobijete mecha i novu sposobnost za svoje figure, kada izvršite nadogradnju povećate učinak gornjih akcija i smanjite trošak donjih. Vrlo ekonomično. Volim ekonomičnost.
Zaboravio si radnike frakcije Nordic? Po meni slaba frakcija koju donekle izvlači ova sposobnost.Nego… Svaki igrač na početku počinje na poluotoku, a prijelaz preko rijeka je omogućen tek izgradnjom odgovarajućeg mecha.
Borbi Ali da, s jedne strane ti fali smisao daljnjih borbi, ali s druge strane lijepo ukazuje kako su borbe skupe za ekonomiju, a opet ima taj dobar osjećaj za hladnoratovsku ravnotežu, gdje se gomila oružje i ovaj segment ne možeš ignorirati kada su ti susjedi nabrijani, ali nema direktnih borbi.Svrha daljnjih borbi (boraba?)
Osim kada je agresor Polania. Iz tog razloga mi se Polania, uz Rusviet čini među najjačim frakcijama u igri. Nisam još posve siguran, ali to mi je veliki minus, i igra mi se zato čini mi nebalansiranom među frakcijama.Za svakog otjeranog meepla napadač gubi razinu popularnosti. Tako da agresija može biti i štetna za igrača.
Drugi minus mi je, što nisam skroz uvučen u temu. Također mi je kraj antiklimaktičan i netematski. Npr. terraforming Mars smisleno ti je da igra završava kada mars postane prihvatljivo naseljiv, a ovdje bude... što? pardon, kaj? Ipak je igra prodavana zajedno sa temom koje nema previše. Tu me i smeta ono što si primjetio za regrute, novake, kako već. Kako je to tematski?
Treći minus su zgrade, tj. njihov smisao. Kako je to napravljeno za rudnik i mlin, tako se mogla naći funkcija za oružarnicu i spomenik.
Dobra mi je igra, sa dobrim mehanikama i rado ću je igrati, ali skidam joj puno više od jedne zvjezdice. Kod istog izdavača veći ću primat dati Viticulture.
IProbat ću solo varijantu, pa čak i da ubacim automa kada nas igra dvoje, pa ću još javiti dojmove.
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 702
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 812 puta
- pohvaljen: 677 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
U pravu si sa svim komentarima. Ali nisam htio ići u svaku sitnicu s pojedinostima frakcija jer bih stvarno onda napisao roman.
Što se kvalitete mechova tiče, slažem se da su jako kvalitetni, ali ja sam jako nespretan pa se mogu zamislit kako onom crvenom otkidam ruku, ostalima poneku antenu itd.
Najgore je što će me sad @dlakar tužit i više neću smjet igrat.
Što se kvalitete mechova tiče, slažem se da su jako kvalitetni, ali ja sam jako nespretan pa se mogu zamislit kako onom crvenom otkidam ruku, ostalima poneku antenu itd.
Najgore je što će me sad @dlakar tužit i više neću smjet igrat.
- fpol
- Reactions:
- Postovi: 306
- Pridružen/a: 03 sij 2012, 17:07
- Ima zahvala: 246 puta
- pohvaljen: 190 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
U partijama koje sam ja igrao nije mi se cinilo da je polania jaca, ali moze biti da nisam dovoljno igrao. Ability se aktivira tek kasnije u igri, ocekivano je da ce ga se iskoristiti jednom do max dva puta u partiji. Ako uspijes 2 ili vise puta onda si dobro odigrao i u redu je da izvuces benefite, pobjedu. Na bgg-u sam naletio opis frakcije i navedeno je (samo kao zanimljivost) :kockica je napisao/la: ↑19 vel 2018, 12:51Osim kada je agresor Polania. Iz tog razloga mi se Polania, uz Rusviet čini među najjačim frakcijama u igri. Nisam još posve siguran, ali to mi je veliki minus, i igra mi se zato čini mi nebalansiranom među frakcijama.Za svakog otjeranog meepla napadač gubi razinu popularnosti. Tako da agresija može biti i štetna za igrača.
Drugi minus mi je, što nisam skroz uvučen u temu. Također mi je kraj antiklimaktičan i netematski. Npr. terraforming Mars smisleno ti je da igra završava kada mars postane prihvatljivo naseljiv, a ovdje bude... što? pardon, kaj? Ipak je igra prodavana zajedno sa temom koje nema previše. Tu me i smeta ono što si primjetio za regrute, novake, kako već. Kako je to tematski?
Treći minus su zgrade, tj. njihov smisao. Kako je to napravljeno za rudnik i mlin, tako se mogla naći funkcija za oružarnicu i spomenik.
Dobra mi je igra, sa dobrim mehanikama i rado ću je igrati, ali skidam joj puno više od jedne zvjezdice. Kod istog izdavača veći ću primat dati Viticulture.
IProbat ću solo varijantu, pa čak i da ubacim automa kada nas igra dvoje, pa ću još javiti dojmove.
"These pale Poles, according to Stonemaier games’ playtests actually had the lowest win rates of the 5 factions."
Sto se rusviet tice ima u errati u wind gambit :
"RUSVIET VARIANT:
You may have noticed that the Rusviet faction is
pretty powerful. Our extensive blind playtesting process did
not reveal them to be overpowered, but your experience may
be different. If so, we recommend that the Rusviet faction
ability of sequential turns with repeated actions cannot be used
on a Factory card (particularly in 2-3 player games where the
encounter-per-player ratio is higher). Also, the Rusviet faction
should never be paired with the Industrial player mat. "
Ne kazem da je to rjesenje, ali ocito se razmisljalo o tome i prije i poslije izdavanja igre i overpower je dosta subjektivna stvar.
Sto se teme tice, slazem se, ali ne vidim da s obzirom na temu mozes dati tako smisleni kraj kao u terraforming mars. U wind gambitu ima raznih alternativnih krajeva igre, koliko sam vidio obicno malo produze igru da te kraj ne iznenadi . Nisam jos isprobao ali vjerojatno se moze izabrati onaj koji je najbolji odredenoj grupi i jednostavno igrati uvijek s tim. Mozda ce se to jos dodatno popraviti u ekspanziji Scythe: The Rise of Fenris (2018) u kojoj bi trebala biti neka kampanja.
rekruti su stvarno maksimalno izvan teme , za zgrade mi ne smeta previse, vec ima puno ability-a koje treba pratiti.
Viticulture mi je dobar, ali meni losiji od scythe, iako je to vjerojatno jer mi worker placement opcenito nije medu top mehanizmima.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
Zato sam i rekao, nisam siguran točno za balans među frakcijama
Isto imam nekih očekivanja od ekspanzija, ali isto tako našao sam i pravila gdje ubacuješ po jednu ili dvije autome, pa čekam na probu. Problem je kod mene što je mars igra koja fakat stalno izlazi pa rjeđe igramo druge igre (ne žalim jer je stvarno dobra igra).
Isto imam nekih očekivanja od ekspanzija, ali isto tako našao sam i pravila gdje ubacuješ po jednu ili dvije autome, pa čekam na probu. Problem je kod mene što je mars igra koja fakat stalno izlazi pa rjeđe igramo druge igre (ne žalim jer je stvarno dobra igra).
- dlakar
- Reactions:
- Postovi: 842
- Pridružen/a: 22 vel 2016, 16:46
- Ima zahvala: 677 puta
- pohvaljen: 664 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
Heheheh, @kockica , imaš vremena i oko za detalje.
Meni je također ovo puno bolja igra od viticulturea. Vjerojatno zato što većinom igramo u 5 ili 6 igrača. Scyhte sa povećanjem broja ljudi postaje zanimljiviji a ujedno ne gubi toliko na tečnosti ako se pridržava pravila kako igrač treba počet svoj potez odmah pri završetku gornje akcije prethodnog igrača. Mehanika u Scyhtu mi se jako svidjela. Jednostavno mi je zabavno dok kalkuliram kako ne raditi prazan hod. Što više puta iskoristiti gornju i donju akciju su po meni ključne za dobar rezultat u igri. Zato ja početke uvijek dobro krenem i vjerojatno se najbrze razvijem, ali u sredini partije me neudločnost dovodi u probleme. Megalomanija me preuzme i htio bih imati sve, a to ne ide. Netko naprasno prekine i ja ostanem bez mnoštva bodova na koje sam racuno i za koje "uvijek imam vremena". Temu volim u igrama ali mi nije presudna. Tako da oko teme nemam nekih zamjerki osim ovih što ste vi rekli...samo mene očito manje smetaju. Da se vratim na Viticulture. To mi je ok work replacement igra sa jako dobrom razrađenom temom (ima i tu nekih propusta ali meni nisu toliko bitni.) Sa maksimalnim brojem igrača i uključenom kojom ekspanzijom postaje poprilično mučna igra....i nekako imam dojam da te kartice previše utječu na ishod igre, postoji market gdje možeš kompenzirati nešto, ali opet nedovoljno naspram nekog koga idu visitori, zadaci, loza....
Meni je također ovo puno bolja igra od viticulturea. Vjerojatno zato što većinom igramo u 5 ili 6 igrača. Scyhte sa povećanjem broja ljudi postaje zanimljiviji a ujedno ne gubi toliko na tečnosti ako se pridržava pravila kako igrač treba počet svoj potez odmah pri završetku gornje akcije prethodnog igrača. Mehanika u Scyhtu mi se jako svidjela. Jednostavno mi je zabavno dok kalkuliram kako ne raditi prazan hod. Što više puta iskoristiti gornju i donju akciju su po meni ključne za dobar rezultat u igri. Zato ja početke uvijek dobro krenem i vjerojatno se najbrze razvijem, ali u sredini partije me neudločnost dovodi u probleme. Megalomanija me preuzme i htio bih imati sve, a to ne ide. Netko naprasno prekine i ja ostanem bez mnoštva bodova na koje sam racuno i za koje "uvijek imam vremena". Temu volim u igrama ali mi nije presudna. Tako da oko teme nemam nekih zamjerki osim ovih što ste vi rekli...samo mene očito manje smetaju. Da se vratim na Viticulture. To mi je ok work replacement igra sa jako dobrom razrađenom temom (ima i tu nekih propusta ali meni nisu toliko bitni.) Sa maksimalnim brojem igrača i uključenom kojom ekspanzijom postaje poprilično mučna igra....i nekako imam dojam da te kartice previše utječu na ishod igre, postoji market gdje možeš kompenzirati nešto, ali opet nedovoljno naspram nekog koga idu visitori, zadaci, loza....
For a while, I thought of myself as an atheist until I realized it was a belief, too.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Scythe
E da, dobro je primjetio dlakar što se nije spomenulo o ovoj igri, a što bi bilo plus - faktor sreće je odista smanjen. Ok, na početku izvučeš početnu kombinaciju matova, ali to ne utječe toliko na sreću koliko na početak i kako optimizirati poteze te u kojem pravcu gurati, dok sreća se više sastoji od kartica ciljeva koje izvučeš, ali čak i ako te ne ide njihovo ispunjavanje, to je segment koji potpuno možeš zanemariti. Kartice događaja i tvornice su uglavnom dobre, neke bolje, neke lošije, ali generalno te neće u(ne)srećiti ako se utrkuješ za njih. Znači igra se sastoji samo od tvojih odluka, i ako se ne varam @dlakar , ti voliš tzolkin pa me ni ne čudi što ti se sviđa i ova igra.
Ovo za sinkrono igranje mi je stvar koja mi se baš ne sviđa, jbg, volim znati što mi protivnik radi, pogotovo ako radi akcije koje mi daju bonuse.
Nije tema, ali što se tiče viticulture, da, ima veći faktor sreće, koji me ipak ne smeta jer i dalje imaš dovoljno mogućnosti blokade i sl, a kakva je igra sa max brojem, odista ne znam jer sam igrao sa najviše 4 i bilo bi svaki put jako dobro.
Ovo za sinkrono igranje mi je stvar koja mi se baš ne sviđa, jbg, volim znati što mi protivnik radi, pogotovo ako radi akcije koje mi daju bonuse.
Nije tema, ali što se tiče viticulture, da, ima veći faktor sreće, koji me ipak ne smeta jer i dalje imaš dovoljno mogućnosti blokade i sl, a kakva je igra sa max brojem, odista ne znam jer sam igrao sa najviše 4 i bilo bi svaki put jako dobro.