Spirit karte iz core seta

Lord of the Rings LCG

Moderatori/ce: Vicko,Gujoslav

Odgovori
Avatar
mado
Reactions:
Postovi: 2282
Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
Lokacija: Mursko Središće
Ima zahvala: 1180 puta
 pohvaljen: 1170 puta
Kontakt:

Spirit karte iz core seta

Post Postao/la mado »

Rekao frle da hoće komentirati igraće karte, pa ajmo ih onda komentirati :) Ali krećemo od samih početaka, tj. od bazne igre. Možda netko dobije ideju koju inače ne bi dobio ili shvati da je neka karta bolja/lošija nego što je mislio. A moguće i iskusniji igrači dobijemo neke nove ideje. Krećemo sa sferom Spirit koja je najpopularnija među igračima.

Ovdje ću komentirati i jedinu neutralnu kartu iz core seta, Gandalfa (Neutral 5/4/4/4/4) Istari. At the end of the round, discard Gandalf from play. Response: After Gandalf enters play, (choose 1): draw 3 cards, deal 4 damage to 1 enemy in play, or reduce your threat by 5. On i dolje opisani event su jedina 2 načina kako smanjiti threat u baznoj igri. Najviše se koristi zbog te mogućnosti, pogotovo sa Leadership eventom Sneak Attack. Dobar je i za ubijanje neprijatelja ili oslabljivanje jakih. U kasnijim proširenjima se i jedno i drugo može raditi na sve više načina, pa i treća njegova mogućnost +3 karte postaje zanimljiva opcija.

Heroji
Eleanor (Starting Threat: 7 / Willpower / 1 Attack / 1 Defense 2 / Hit Points 3) Gondor. Noble.
Response: Exhaust Eleanor to cancel the "when revealed" effects of a treachery card just revealed by the encounter deck. Then, discard that card, and replace it with the new card from the encounter deck.

Efekt joj je dobar, ali jednokratan. Poništi lošu kartu, pa dođe još lošija. Bolje je onda koristiti event A Test of Will koji poništi When revealed efekt bilo koje karte, a Eleanor samo od Treachery. Ne questa nešto naročito, niti je za borbu. Kakva-takva obrana i ne izdrži puno štete. OK heroj za bazne scenarije i prvih nekoliko, al kasnije ju rijetko koristim, jer ima puno boljih spirit heroja. S kasnijim proširenjima Gondor deckovi dobijaju na snazi, pa možda opet postane zanimljiv heroj.
Dunhere (8/1/2/1/4) Rohan. Warrior. Dunhere can target enemies in the staging area when he attacks alone. When doing so, he gets +1 ATK. Odličan heroj za Rohan deck i low threat deck. Jedan od rijetkih načina kako se može napadati neprijatelje dok su još u staging area, ali se treba potruditi i držati threat nizak da bi on bio učinkovit. S 3 napada mu za snažnije neprijatelje treba 2-3 kruga da ih dokrajči. Sa Unexpected courage je dvostruko učinkovit. Kasniji neprijatelji imaju jaču obranu 3-4 i više, pa je nije tako učinkovit. Ali mu se može dodatno pojačati napad, pa je i dalje heroj od koristi. U novijim scenarijima ima puno neprijatelja s threratom ispod 20, pa ga nema smisla koristiti. Pomogao mi je u jedinoj pobjedi protiv Massing at Osgiliath.
Eowyn (9/4/1/1/3) Noble. Rohan. Action: Discard 1 card from your hand to give Eowyn +1 Willpower until the end of the phase. This effect may be triggered by each player once each round.
Ah, Eowynka, tko se ne bi zaljubio u nju u filmu, knjizi ili u ovu kartu. :ljubav U knjizi je imala jako volju za aktivnim doprinosom borbi protiv Zla, pa je na karti prenesena ta njena jaka volja. 4 willpowera nismo vidjeli na heroju ili savezniku osim kod nje (ok i na Gandalfu, al on je Istari :) ). Kao da to nije dovoljno jako, može povećati svoj WP za 1-4 ovisno koliko igrača sudjeluje u igri. Jedan od najboljih i najkorisnijih heroja u igri, jer je quest faza najosjetljivi dio igre. Često se pobijedi u igri, jer se uspije ostvariti završni push na quest. Treba samo imati višak karata za bustanje njenog efekta. Moram jedino priznati da s novim proširenjima i ojačavanjem questanja drugih sfera, pogotovo dwarfova, Eowynki malo opada sjaj, al je i dalje često korišten heroj.
Dunhere, a pogotovo Eowyn će biti jako bitni u nadolazećim i postojećim Rohan deckovima.

Eventi
A Light in the Dark (cijena 2) Action: Choose an enemy engaged with a player. Return that enemy to the staging area. Ovo zna biti jako korisno kad moraš engageati nekog prejakog neprijatelja, pa ga vratiš otkud je i došao. Minus je cijena i to kaj ti slijedeći krug opet prijeti i opet se sukobljavaš s njim (osim ako prije toga ne sniziš threat). Nije loša obrana, al malo skupa i Tactics Feint je puno bolji ili Lore Forest Snare. Al zna poslužiti i daje Spiritu kakvu takvu obranu. I paše Dunhereu, moraš se sukobti sa neprijateljem, pa ga vratiš u staging area gdje ga Dunhere dokrajči.
A Test of Will (1) Response: Cancel the "when revealed" effects of a card that was just revealed from the encounter deck. Karta s kojom se (skoro) uvijek igra. Ako scenarij nema neki strašni When revealed, nije obavezna, al ovo je jedna od najčešće korištenih karata. Isplati ju se čuvati za strašnije efekte.
Dwarven Tomb (1) Action: Return 1 Spirit card from your discard pile to your hand. Odlična karta koja je kao stvorena za event iznad, ali i neke druge Spirit karte. Recimo za nekog saveznika ili attachment (npr. Unexpected courage) koji te igra prisilila odbaciti, pa ga se ovako može vratiti.
The Galadhrim's Greeting (3) Action: Reduce 1 player's threat by 6, or reduce each player's threat by 2. Kao i A Test of Will, jedna od najčešće korištenih karata. Rijetko se isplati smanjivati threat za 2 više igrača. Često je bolje jednome spustiti za 6. S njih 3 se može smanjiti za čak 18, a s rotacijom sa 3 Dwarven Tomba za 36 :) Threat ne može ići ispod nule. Najviše sam ga uspio smanjiti na nekih 12. Odlična karta i dalje jako korisna i često u upotrebi makar je sve više načina smanjivanja threata. 6 je ipak 6 :D
Will of the West (1) Action: Choose a player. Shuffle that player's discard pile back into his deck. Ima scenarija koje efektima svako malo tjeraju na odbacivanje, 2, 5, 10 karata i slično. Ili tvoje karte koriste za glumiti neprijatelje i slično. Onda se deck jako brzo troši, pa je ova karta jedini lijek za vratiti sve na početak. Jednom ili dvaput mi se dogodilo da smo imali jako dobar card draw i jako štopali igru (sporo napredovali), pa smo našom igrom potrošili deck do kraja. U takvim rijetkim slučajevima je ovo nužna karta, ali inače se rijetko igra.
Fortune or Fate (5) Action: Choose a hero in any player's discard pile. Put that card into play, under its owner's control. Skupi i jedan od dva načina kako vratiti poginulog heroja natrag u igru (drugi je Landroval iz jednog AP). Nije ju loše staviti u Spirit deck, jer zauzima samo 1 mjesto u decku (osim ako kupiš 3 core seta). Znala me spasiti, jer se dogodi da već gineš na sve strane, a imaš dosta resursa koje možeš potrošiti na spašavanje jednog heroja.
Hasty Stroke (1) Response: Cancel a shadow effect just triggered during combat. Jako korisno i često igrano. Ima raznih shadow efekata, pa se ne isplati trošiti ovu kartu za neke blage.
Stand and Fight (X) Action: Choose an ally with a printed cost of X in any player's discard pile. Put that ally into play under your control. (The chosen ally can belong to any sphere of influence.) Gandalf nema sferu, pa ovo ne vrijedi za njega :( Jako dobra karta kojom možeš uzeti saveznika iz bilo koje hrpe za odbacivanje. Zna biti jako korisna pogotovo u baznoj igri za dobivanje saveznika drugih sfera, a igraš monosferne heroje.
Strength of Will (0) Response: After you travel to a location, exhaust a Spirit character to place 2 progress tokens on that locaton. Hm, 2 progress tokena i nije baš tako puno. Ovu kartu nisam previše koristio, ali povremeno zna pomoći.

Attachmenti
Power in the Earth (1) Condition. Attach to a location. Attached location gets -1 Threat Strength. Ovo je jedna od najlošijih karata u igri općenito, a definitivno najlošija karta u core setu. Lore event Secret Paths negira cijeli Threat jednoj lokaciji (doduše samo 1 krug). Ali -1 je tako slab efekt, da se ne ispati ovu kartu imati u decku. Da je besplatna, možda još i da. Donekle se može isplatit kod jako rijetkih lokacija koje imaju mali threat, a zahtjevaju puno progress tokena, a nemaju nikakav efekt kad su u staging area. E kod takvih rijetkih lokacija ima smisla ova karta (pa cijelu igru takve lokacije stoje i ne smetaju), al je generalno jako loša i nesiplativa.
The Favor of the Lady (2) Attach to a hero. Attached hero gains +1 Willpower. Evo karte koja dokazuje kako je gornja karta loša. Za samo 1 resurs više radi istu stvar na questanje (daje 1 prednosti u korist igrača), ali radi to do kraja igre, vrijedi za cijelu quest fazu (ne samo ako su lokacije u staging area kao prethodna karta). Jako korisna karta. Naravno, ima i boljih koje jače pojačavaju WP, al i ovo je skroz dobro.
Unexpected Courage (2) Condition. Attach to a hero. Action: Exhaust Unexpected Courage to ready attached hero. Jedna od najjačih karata u core setu i razlog zašto kupiti 2-3 seta. Nisam kupio dodatne core setove niti to planiram. Igram samo s jednom ovom kartu u decku i uživam svejedno u igri. Bilo bi ih lijepo imati 3 i nakeljiti ih na 3 heroja ili sve 3 na jednog koji onda rastura. S kasnijim proširenjima se uvode brojni drugi načini readyjanja heroja i saveznika u svim sferama, al ovo je i dalje karta s kojom se igra skoro uvijek. Jedini je problem na kojeg ju heroja staviti :) Pogotovo u igri sa više igrača. Dal na branitelja, napadača, nekog tko daje dodatne karte? Ah, slatke muke :)

Saveznici
Northern Tracker (4/1/2/2/3) Dunedain. Ranger. Response: After Northern Tracker commits to a quest, place 1 progress token on each location in the staging area. Jedan od najjačih saveznika u core setu, ako ne i najjači. Skup je, pa neće samo tako ući u igru, al kad uđe, rješava lokacije dok kažeš keks. OK ne tako brzo, al krug-2-3, ovisno koliko zahtjevaju progress tokena. Dobar je i za napad i obranu, ali najviše je ubojica lokacija. Doslovno je odgovor na neke scenarije bogate lokacijama i ako ga se uvede u igru rano ili oba, scenarij postaje puno lakši. Bez njega je questanje teže i lako je biti zakopan lokacijama. U kasnijim scenarijima lokacije postaju opakije, npr. Sudden Pitfall iz Khazad-Duma zahtjeva progress tokena koliko ima likova u igri, a to može biti i više od 10. Sjaj mu je izblijedio s vremenom, al ima scenarija u kojima je i dalje odličan. A počinju se i stvarati Dunedain deckovi i Ranger deckovi, pa će opet postati zanimljiv.
Lorien Guide (3/1/1/0/2) Silvan. Scout Response: After Lórien Guide commits to a quest, place 1 progress token on the active location. Rješava lokacije, ali manje učinkovito nego gornji saveznik. Svejedno je dobar lik, a dobar je u Silvan deckovima koji će u budućnosti biti jači.
Wandering Took (2/1/1/1/2) Hobbit. Action: Reduce your threat by 3 to give control of Wandering Took to another player. Raise that player's threat by 3. Jeftini Hobbit saveznik u core setu sa zanimljivom i korisnom sposobnosti. Isplati ga se odigrati rano, dati ga odmah suigraču, pa kad suigraču zagusti sa threatom, primiti ga natrag. A spirit igrači ionako lako smanjuju threat (kako u bazoj igri, a s proširenjima još više). U više igrača je koristan alat za manipuliranje threatom među igračima. Hobbit deckovi će biti realnost tek kad uskoro izađe Black Riders saga proširenje, pa će ovaj zanemareni saveznik opet pokazati svoju korist, a vjerojatno postati i jači nego što je sada.

Toliko o spiritu. Da čujemo vaše komentare, dojmove, mišljenja, protivljena i ostalo :)
Ovi su korisnici zahvalili autoru mado za post:
katarina
Avatar
frle
Reactions:
Postovi: 555
Pridružen/a: 12 srp 2011, 23:05
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 29 puta
 pohvaljen: 260 puta
Kontakt:

Re: Spirit karte iz core seta

Post Postao/la frle »

Gandalf (Neutral 5/4/4/4/4) Istari. At the end of the round, discard Gandalf from play. Response: After Gandalf enters play, (choose 1): draw 3 cards, deal 4 damage to 1 enemy in play, or reduce your threat by 5.
I dalje nakon puno karata Gandalf se dokazuje kao super karta i koja se jednostavno treba igrati u skoro svakom decku. Mogućnost napraviti 4 damage je jako važno naročito što se ne mora umanjiti za broj obrane nekog neprijatelja, pa većina njih umire kada on uđe. Snižavanje threata jako korisno pa čak i uzimanje 3 karte iz decka je korisno. Definitivno Sneak attack je s njim ubojita kombinacija i zato ga leadership mora koristiti u svojem decku.
Heroji
Eleanor (Starting Threat: 7 / Willpower / 1 Attack / 1 Defense 2 / Hit Points 3) Gondor. Noble.
Response: Exhaust Eleanor to cancel the "when revealed" effects of a treachery card just revealed by the encounter deck. Then, discard that card, and replace it with the new card from the encounter deck.
Dobra karta, ali kao što je i mado rekao, osim tog efekta nije ništa posebno, također ju povremno koristim samo u kada nas 4 igra i smatramo da nam je potreban, ali ima karata koje bolje riješavaju situaciju encounter deka.
Dunhere (8/1/2/1/4) Rohan. Warrior. Dunhere can target enemies in the staging area when he attacks alone. When doing so, he gets +1 ATK.

Volio sam njega prije stalno koristiti, ali sada ima jako puno neprijatelja koji imaju niski threat i odmah napadaju pa nema vremena dunhere napraviti damage. Koristan je za neke jake neprijatelje, naročito ako se stave neki attachmenti koji će pojačati njegov napad.
Eowyn (9/4/1/1/3) Noble. Rohan. Action: Discard 1 card from your hand to give Eowyn +1 Willpower until the end of the phase. This effect may be triggered by each player once each round.
Ona mi je najdraži heroj ikad. 4 u questu je sve i njezin ability je brtualan. Izvukla me više puta u nezgodinm situacijama i definitivno je u svakom decku kada se ide questati međuzemljem.
Dunhere, a pogotovo Eowyn će biti jako bitni u nadolazećim i postojećim Rohan deckovima.
Slažem se u potpunosti, jedva čekam rohan deckove i dobre rohan heroje.
Eventi
A Light in the Dark (cijena 2) Action: Choose an enemy engaged with a player. Return that enemy to the staging area.
Dobra karta za vratiti nekog neprijatelja kojeg stvarno ne želiš imati pred sobom ili ga vratiš da ga prijatelj pokupi ako pripremi dovoljno karata za njega. Cijena je ok ako imaš veliku potrebu se riješiti neprijatelja i combo sa dunhere je solidan.
A Test of Will (1) Response: Cancel the "when revealed" effects of a card that was just revealed from the encounter deck.
Svaki spirit deck treba imati ovu kartu i uvijek držati jedan resource otovoren kako bi se moglo iskoristiti i riješiti neke brutalne when revealed akcije.
Dwarven Tomb (1) Action: Return 1 Spirit card from your discard pile to your hand.
Jako korisna karta koja može sve spirit karte vratiti u ruku i definitivno jako pomaže svakom igraču.
The Galadhrim's Greeting (3) Action: Reduce 1 player's threat by 6, or reduce each player's threat by 2.
Super karta, snižavanje threata je jako važno u ovoj igri da se ne bi izgubilo :P, a i da se obrana pripremi za neke teške neprijatelje.
Will of the West (1) Action: Choose a player. Shuffle that player's discard pile back into his deck.
Ovu kartu iskreno mislim da nikada nisam igrao jer mi troši mijesta za neke bolje karte. Sama karta je dobra, naročito za questove gdje se discardaju karte direktno iz decka, ali ima boljih spirit karata.
Fortune or Fate (5) Action: Choose a hero in any player's discard pile. Put that card into play, under its owner's control.
Dobra karta, skupa, ali može spastit situaciju naročito ako se ima resource da se plati.
Hasty Stroke (1) Response: Cancel a shadow effect just triggered during combat.
Ima brutalnih shadow efekata pa je jako korisno ovo imati.
Stand and Fight (X) Action: Choose an ally with a printed cost of X in any player's discard pile. Put that ally into play under your control. (The chosen ally can belong to any sphere of influence.)

Korisna karta jer spirit nema toliko allaya na početku u core setu pa je korisno ovako ih vratiti, ili vratiti nekog healera ili sl.
Strength of Will (0) Response: After you travel to a location, exhaust a Spirit character to place 2 progress tokens on that locaton.
2 progress tokena je premalo, ali oke ako je neka teška lokacija za riješiti na brzinu.
Attachmenti
Power in the Earth (1) Condition. Attach to a location. Attached location gets -1 Threat Strength.
Slažem se sa mado, jako loša karta i potuno bez potrebe za neki deck. Bila bi bolja da platiš X i toliko smanjiš threat stregth te karte.
The Favor of the Lady (2) Attach to a hero. Attached hero gains +1 Willpower.
Super karta, diže Eowyn na 5 i to je ponekad dovoljno da sama questa u jedan ili dva igrača.
Unexpected Courage (2) Condition. Attach to a hero. Action: Exhaust Unexpected Courage to ready attached hero.
Odlična karta i možda najbolja od svih do sada, ali definitivno najbolja u core setu. Šteta što je samo jedna u core setu, ali bila bi prejaka da ih je više. Donosi prevagu u svakoj igri.
Saveznici
Northern Tracker (4/1/2/2/3) Dunedain. Ranger. Response: After Northern Tracker commits to a quest, place 1 progress token on each location in the staging area.
RIješavanje lokacija je jako važno i korisno tokom igre jer smanjuješ threat i možeš dobiti neke beneficje kada ih riješiš. Ova karta je super jer čim questaš dobiješ progres token na svaku lokaciju i tako jako brzo riješiš lokacije.
Lorien Guide (3/1/1/0/2) Silvan. Scout Response: After Lórien Guide commits to a quest, place 1 progress token on the active location.
Dobra karta, opet za quest deck i riješava aktivne lokacije.
Wandering Took (2/1/1/1/2) Hobbit. Action: Reduce your threat by 3 to give control of Wandering Took to another player. Raise that player's threat by 3.
Hobbit deckovi su budućnost i ova karta će činiti čuda, jer sa spoilerima karata iz nove Sage hobiti će trebati napadati karte koje imaju veći threat od njih kako bi dobili bonus, a ovaj smanjujući threat će im to omogućiti. Samo je naravno koristan u dva ili više igrača


Ja osobno volim spirit najviše od svih sfera, imaš kontorlu nad kartama i možeš kontrolirat svoj i tuđi threat što je jako važno. Spirit su znači čiste kontrol karte za questanje i threat. Mislim da se najbolje kombiniraju sa leadershipom i lore kartama, jer se po meni dobro nadopunjuju.

I bravo mado za opet super review karata ;)
Odgovori

Natrag na “Lord of the Rings LCG”