Statistički gledano, tu sam negdje u gornjem dijelu prosjeka po količini obožavanja statistike
Najbolje igre zadnjih 20 godina (2000.-2019.)
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 654 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina (2000.-2019.)
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 654 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina (2000.-2019.)
-
- Reactions:
- Postovi: 2
- Pridružen/a: 10 srp 2022, 10:17
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2017.
Hej, ja tražim ovu igru:mljeko je napisao/la: ↑03 sij 2020, 19:06 Godina iz koje sam igrao najviše toga.
- The 7th Continent - previše fokusa na preživljavanje, premalo na avanturu.
- Apocalypse au Zoo de Carson City jako fora mala igra, nije inovativna, ali ništa joj ne fali.
- Azul ne moram posebno opisivati, moja zamjerka je što uvijek imam osjećaj da prebrzo završi te da samo slaganje uzorka na ploču nije toliko zanimljivo.
- Bargain Quest je ok, ali ništa posebno.
- Battle for Rokugan je dosta dobar area control s blefiranjem.
- Betrayal at Baldur's Gate je samo varijacija originala.
- Century: Spice Road nije loš, ali je jednodimenzionalan.
- Clank! In! Space! mi nije toliko dobar, sam deck building dio je dosta loš.
- Codenames: Duet je jedna od boljih igara za dva igrača, dijelom i zbog unikatnosti.
- Dark Souls: The Board Game predugo traje, ali može se zabaviti, isplati se odigrati jedanput, ali to je to.
- Deckscape serijal je čisto ok, ovisi kao i kod ostalih escape roomova od samostalnih scenarija.
- Dice Forge nije loša igra, ali ne dostiže potencijal koji pruža slaganje vlastitih kocki.
- Downforce je vrlo dobra igra utrkivanja i pravodobnog tajminga, uz malo klađenja.
- Dragon Castle nije baš uzbudljiva igra, vrlo prosječna.
- Ethnos je odlična brza početnička igra, koja je dobra i iskusnijima.
- Fantasy Realms je ok.
- Fast Forward: FLEE mi se dosta svidjela, ali to je koop koji je po meni najbolji solo.
- Fog of Love je svakako jedinstvena igra, ali nije dobra.
- The Fox in the Forest je dobra brza igra za dvoje s dosta reigrivosti.
- Gaia Project mi je bolja od Terra Mystice, ali i jedna i druga mi nisu baš drage, pate od istog problema: zakočenosti.
- Gamer Over! A Game Fair Murder Mystery je jednokratno društveno-dedukcijsko iskustvo, ali većih razmjera. Malo je možda prekaotično, a možda je baš u tome i čar.
- Gloomhaven je jako dobar dungeon crawler, ali mene to baš i ne interesira.
- The Godfather: Corleone's Empire je ok, nikoga se baš nije dojmilo.
- Heaven & Ale me nije oduševio, iako je igra dobra.
- In the Year of the Dragon: 10th Anniversary je jedan od boljih Feldova.
- Indian Summer je bio dosta loš.
- Iron Curtain mi je predestilirana igra.
- Jump Drive je tako brz, da ga skoro ni ne vidiš te kao takav odličan filer koji te zabavi, a ne traži moždani napor.
- Lazer Ryderz volim zbog svoje blesavosti i jedinstvenosti, ovo je zapravo dječja igra.
- Magic Maze mi je najdraži koop, problem je naći ekipu koja je dovoljno dobra da igra teže scenarije.
- Meeple Circus je skroz bezveze.
- Memoarrr! mi je jedna od dražih igara uopće, vrlo dobra igra memorije.
- Mystic ScROLLS je kompetetivni Curse of the Temple, meni je super.
- Near and Far je ok do dobar, integracija priče još nije tamo.
- New York Slice jednostavno nije zabavna igra.
- Notre Dame: 10th Anniversary je lakši Feld, ali neobično strateški usprkos svoj uobičajenoj taktičnosti.
- Paco Ŝako je varijanta šaha, uzmete normalni šah i možete igrati.
- Photosynthesis ne izgleda kao ono što je i zato se mnogima ne svidi. Meni i dalje nije tako dobra jer u jednom trenutku dođe do zastoja u igri, ali izgleda vrlo efektivno.
- Pulsar 2849 mi je najdraži Suchy, toliko mogućnosti, stalno interesantno i daje mi sličan osjećaj kao Burgundy.
- Queendomino mi je lošiji od Kingdomina, dodaci umanjuju baznu igru.
- Quirk! je dječja blesava igra, nije za mene.
- Rajas of the Ganges je dosta tak-tak, ne pomaže što mi je jako ružna.
- Rhino Hero: Super Battle je dobra dječja igra.
- Sagrada me nažalost malo razočarala, nekako joj fali mesa.
- Samhain je loša zbrkana igra.
- Santa Maria ima one čudne smješkiće, ali iako kao igra nije loša pa čak i dobra, nije mi to to, osjećam se suviše skučeno.
- Santo Domingo je fora filer, ali malo neravnopravan.
- The Shipwreck Arcana je fora dedukcijska kooperativna slagalica, ali ne sviđa mi se moment sreće.
- Sid Meier's Civilization: A New Dawn mi čak nije bila loša igra, iako vidim probleme.
- Skull Port bi trebao biti bolji jamb, ali nije.
- Spirit Island je fora, ali nisam igrao dovoljno da vidim dubinu, možda je i nema.
- Startups je odličan filer.
- Ticket to Ride: Germany je dobra verzija klasika.
- Tiny Epic Quest je ok, jedan od boljih Tinyja
- Topiary je fora, možda malo prejednostavan, prenasumičan.
- Travelin' je jedna od onih igara u kojoj moraš više paziti da netko drugi ne pobijedi nego da ti pobijediš.
- Twilight Imperium (Fourth Edition) mi se sveukupno svidio, ali ne sviđa mi se sistem zadataka.
- Twin It! jako dobar dexterity, prepoznavanja uzoraka.
- Unlock! serijal je super, dosta ovisi o scenariju, ali sistem je dobro posložen.
- Unstable Unicorns je Fluxx 2.0
- VITA MORS je ok party igra, zanimljivih ideja, ali nažalost nedorađena.
- Whitehall Mystery je dobra igra skrivenog kretanja, Scotland Yard mi je ipak draži, ali vrlo prihvatljivo, ima svoj unikatni štih.
- XenoShyft: Dreadmire je ok, nije me se igra dojmila.
- Yamataï je jako dobra eurasta igra.
The Godfather: Corleone's Empire, da li bi razmislio o prodaji i ako da, za koju cijenu?
Pozz,
Ivana