Najbolja godina u povijesti board gaminga točka
Potpuno nemoguće izabrati... TTA besmrtni klasik u novom izdanju koje toliko popravlja staro da ima smisla govoriti o zasebnoj igri (a i kao zasebna je na vrhu BGG-a, nije se šlepala na slavi stare), 7W Duel među najboljim 2 playerima uopće, najbolji Pfister uopće u vidu Mombase, fantastični i atipični Churchill, najbolji i najtematskiji negotiation Fief (iako je i to novo izdanje starije igre), najbolji block wargame i jedna od dvije-tri najbolje igre o Drugom svjetskom ratu Triumph & Tragedy, moj libling među eurima i zlatni vrhunac dice placementa (omiljene euro mehanike) Voyages of Marco Polo, možda i najveći party game hit ikad Codenames, prekrasna Salsa koja upotpunjuje Concordiju na način da nije više moguće igrati bez nje, najbolja simulacija svemirskog programa (a da je igriva) Leaving Earth, najigraniji light game u mojem društvu Mission Red Planet, još jedna genijalna 2 player igra Raptor s prostornim elementom, najbolji Rizik (iako to nije) Risk Star Wars, najbolja velika igra u maloj kutiji i još jedan dice placement milestone (i jedina igra iz te serija koja valja) Tiny Epic Galaxies, jedna od najomiljenijih PnP igara Deep Space D-6...
Uvjerljivo najviše igara u mojoj kolekciji dolazi iz ove godine (20 od 119), a od 18 igara ocijenjenih desetkom (ekspanzije uključene) točno pola ih je iz 2015.
Ispričavam se, ali stvarno ne mogu dati jedan glas - birao bih između TTA, T&T, Churchilla, Fiefa, Mombase i Marca Pola. 7W Duel bi bio među njima da mu nije nužno potrebna ekspanzija.
Najbolje igre zadnjih 20 godina (2000.-2019.)
-
- Reactions:
- Postovi: 415
- Pridružen/a: 29 sij 2013, 14:46
- Ima zahvala: 255 puta
- pohvaljen: 425 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
Boardgames are power fantasies.
Maciej Janik et al.
Maciej Janik et al.
- stoka
- Reactions:
- Postovi: 786
- Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
- Ima zahvala: 731 put
- pohvaljen: 545 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
trijumf i tragedija
- marge
- Reactions:
- Postovi: 855
- Pridružen/a: 16 stu 2012, 20:26
- Ima zahvala: 278 puta
- pohvaljen: 765 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
TTA treba igrat uživo jer tek onda pokazuje prave čari.. i ne traje predugo za tako epsku igru.. a nakon nekog vremena ti je kraj turna automatiziran..
ja igram praktički isključivo uživo i ne mislim da igra ima mana..
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
ja igram praktički isključivo uživo i ne mislim da igra ima mana..
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
- Nuuq
- Reactions:
- Postovi: 1151
- Pridružen/a: 22 srp 2013, 04:35
- Ima zahvala: 682 puta
- pohvaljen: 858 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
Blood rage.
- dado
- Reactions:
- Postovi: 1258
- Pridružen/a: 16 lis 2014, 16:54
- Ima zahvala: 3377 puta
- pohvaljen: 2003 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
Kakva godina!
Odigrah 28 različitih naslova, pa krenimo opet od najslabijeg prema najboljem:
Zooscape - prekrasan set collection card game sa jako nezgrapnim "I pick you choose" mehanizmom
Viva Java Dice Game - ok roll and write ali ima boljih
Karuba - ok za klince i obitelji
Lanterns The Harvest Festival - zanimljiva ideja ali nekako bez okusa
Mysterium - bila mi je dobra dok se nije pojavio Deception Murder in Hong Kong
Dead Men Tell No Tales - uh, ovo sam želio voljeti, prekrasna produkcija ali prefiddly sa jako puno malih pravila
The Game - tako jednostavno, a meni jako dobro, naročito solo
Tides of Time - najbolji drafting za 2 igrača
Viticulture Essential Edition i Discoveries Journals of Lewis and Clark - super produkcije, worker i dice placement - obadva mehanizma volim ali u obje mi nešto fali da bile odlične
Blood Rage - u nijednoj igri nisam toliko loš (ne znam zašto) ali sviđa mi se i uvijek ću rado odigrati
Cacao - odlična alternativa Carcassonneu
Holmes Sherlock & Mycroft - o ovoj nitko ne priča ali meni puno bolja od precijenjenog Jaipura
Potion Explosion - nije mi bila na radaru ali otkad sam je nabavio prije nekih mjesec dana igramo je skoro svaki dan, ima nešto zarazno u tim pikulama
Qwinto - puno bolje od Qwixxa
New York 1901 - malo mi je počela padati u zadnje vrijeme ali još uvijek jedna od omiljenih polyomino igri
Gold West, Porta Nigra, Shakespeare, Super Motherload - ove 4 su mi u egalu, sve odlične
The Voyages of Marco Polo - za zeru bolja od 4 gore navedene
Arboretum - ovo volite ili ne volite, nema sredine, meni je sjela od 1. partije
7 Wonders Duel - jedna od najboljih 2 player igri
T.I.M.E. Stories - iako je zadnji scenarij veliko razočaranje, gledajući cjelokupno, jedno od najboljih gaming iskustava otkad sam u hobiju
Pandemic Legacy S01 - slično kao kod T.I.M.E. Storiesa s tim da je ovo odlično od 1. do zadnje partije, naravno pod pretpostavkom da volite Pandemic i da vam ne smeta uništavanje komponenti
Raiders of the North Sea - najdraži worker placement, nisam probao expanzije ali nemam ni potrebu
Mission Red Planet 2nd Edition - skoro pa savršeni paket, odlična produkcija, odlična tema, area control, odbrojavanje , ma odlično
Elysium - otkriće godine, dugo me nijedna igra nije tako impresionirala, mislim da će na kraju godine sigurno biti u mojih top 5
Još jednom moram godinu, hrpa odličnih igri.
Odigrah 28 različitih naslova, pa krenimo opet od najslabijeg prema najboljem:
Zooscape - prekrasan set collection card game sa jako nezgrapnim "I pick you choose" mehanizmom
Viva Java Dice Game - ok roll and write ali ima boljih
Karuba - ok za klince i obitelji
Lanterns The Harvest Festival - zanimljiva ideja ali nekako bez okusa
Mysterium - bila mi je dobra dok se nije pojavio Deception Murder in Hong Kong
Dead Men Tell No Tales - uh, ovo sam želio voljeti, prekrasna produkcija ali prefiddly sa jako puno malih pravila
The Game - tako jednostavno, a meni jako dobro, naročito solo
Tides of Time - najbolji drafting za 2 igrača
Viticulture Essential Edition i Discoveries Journals of Lewis and Clark - super produkcije, worker i dice placement - obadva mehanizma volim ali u obje mi nešto fali da bile odlične
Blood Rage - u nijednoj igri nisam toliko loš (ne znam zašto) ali sviđa mi se i uvijek ću rado odigrati
Cacao - odlična alternativa Carcassonneu
Holmes Sherlock & Mycroft - o ovoj nitko ne priča ali meni puno bolja od precijenjenog Jaipura
Potion Explosion - nije mi bila na radaru ali otkad sam je nabavio prije nekih mjesec dana igramo je skoro svaki dan, ima nešto zarazno u tim pikulama
Qwinto - puno bolje od Qwixxa
New York 1901 - malo mi je počela padati u zadnje vrijeme ali još uvijek jedna od omiljenih polyomino igri
Gold West, Porta Nigra, Shakespeare, Super Motherload - ove 4 su mi u egalu, sve odlične
The Voyages of Marco Polo - za zeru bolja od 4 gore navedene
Arboretum - ovo volite ili ne volite, nema sredine, meni je sjela od 1. partije
7 Wonders Duel - jedna od najboljih 2 player igri
T.I.M.E. Stories - iako je zadnji scenarij veliko razočaranje, gledajući cjelokupno, jedno od najboljih gaming iskustava otkad sam u hobiju
Pandemic Legacy S01 - slično kao kod T.I.M.E. Storiesa s tim da je ovo odlično od 1. do zadnje partije, naravno pod pretpostavkom da volite Pandemic i da vam ne smeta uništavanje komponenti
Raiders of the North Sea - najdraži worker placement, nisam probao expanzije ali nemam ni potrebu
Mission Red Planet 2nd Edition - skoro pa savršeni paket, odlična produkcija, odlična tema, area control, odbrojavanje , ma odlično
Elysium - otkriće godine, dugo me nijedna igra nije tako impresionirala, mislim da će na kraju godine sigurno biti u mojih top 5
Još jednom moram godinu, hrpa odličnih igri.
- Gordan
- Reactions:
- Postovi: 852
- Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
- Lokacija: Split
- Ima zahvala: 352 puta
- pohvaljen: 703 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
Reko sam vam da od 2015. treba ić po kvartalima. Jednostavno je previše toga u ovih par godina izašlo.
Tides of Time treba spomenuti, dosta dobra igra za dvoje.
T.I.M.E. stories me oduševio, ali sam, na žalost, igrao samo base scenario.
Fury of Dracula sam igrao samo 1-2 puta, ali zato jedno 50 puta drugu ediciju koja mi je ostala jedna od najdražih igara (iz doba kad ih se posjedovalo sve skupa 4-5). Realno, nova edicija je bolja, ali eto, nisam se stigao na nju navuć kao na staru.
The Voyages of Marco Polo, odlična, dosta smo je igrali i ne dosadi. Sjajna igra i za dlaku mi nije na prvom mjestu
Codenames ipak. Premda nisam neki partygamer, barem ne toliko da mi je taj genre igara ispred dobrog eura, ipak sam se (teško) odlučio za ovaj dragulj od igre. Kako je netko gore primijetio - nije to baš ni partygame.
Da sutra glasam, moguće da bih promijenio redosljed prve dvije...
Tides of Time treba spomenuti, dosta dobra igra za dvoje.
T.I.M.E. stories me oduševio, ali sam, na žalost, igrao samo base scenario.
Fury of Dracula sam igrao samo 1-2 puta, ali zato jedno 50 puta drugu ediciju koja mi je ostala jedna od najdražih igara (iz doba kad ih se posjedovalo sve skupa 4-5). Realno, nova edicija je bolja, ali eto, nisam se stigao na nju navuć kao na staru.
The Voyages of Marco Polo, odlična, dosta smo je igrali i ne dosadi. Sjajna igra i za dlaku mi nije na prvom mjestu
Codenames ipak. Premda nisam neki partygamer, barem ne toliko da mi je taj genre igara ispred dobrog eura, ipak sam se (teško) odlučio za ovaj dragulj od igre. Kako je netko gore primijetio - nije to baš ni partygame.
Da sutra glasam, moguće da bih promijenio redosljed prve dvije...
-
- Reactions:
- Postovi: 249
- Pridružen/a: 19 stu 2018, 16:14
- Ima zahvala: 44 puta
- pohvaljen: 139 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
Pandemic Legacy mi je razocaranje. Toliko hypa, a igra stvarno nije nista specijalna.
Codenames je party igra koja je prespora za igranje u vise od cetvero.
7 wonders je ok. Pomalo prazna igra.
Blood Rage sam igrao jednom, jedna osoba je uspjela snowballati i igra je bila gotova. Ne bih opet igrao.
Grizzled, mi nije fer igra, the game je na istu foru.
Od svih ovih igara, necu ni za jednu glasati.
Codenames je party igra koja je prespora za igranje u vise od cetvero.
7 wonders je ok. Pomalo prazna igra.
Blood Rage sam igrao jednom, jedna osoba je uspjela snowballati i igra je bila gotova. Ne bih opet igrao.
Grizzled, mi nije fer igra, the game je na istu foru.
Od svih ovih igara, necu ni za jednu glasati.
- marge
- Reactions:
- Postovi: 855
- Pridružen/a: 16 stu 2012, 20:26
- Ima zahvala: 278 puta
- pohvaljen: 765 puta
- Kontakt:
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 654 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2006.
Moguće, ali nije bilo ni bitno pošto je jedini glas, važan je samo pobjednik. Kad je pobjeda u tijesno prebrojim još jednom vodeće
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 654 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2015.
Ajde ipak razmisli i daj glas jednoj po onoj: "da moram samo jednu ponijeti napusti otok, izabrao bih..". Ili: "da mi netko prisloni pištolj na glavu, izabrao bih..."