Najbolje igre zadnjih 20 godina (2000.-2019.)
-
- Reactions:
- Postovi: 954
- Pridružen/a: 09 kol 2011, 15:34
- Ima zahvala: 588 puta
- pohvaljen: 577 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
War of the Ring
- stoka
- Reactions:
- Postovi: 786
- Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
- Ima zahvala: 731 put
- pohvaljen: 545 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
clash of cultures
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Lords of Waterdeep je trebao biti naša ulaznica u svijet igara, ali pokazao se promašenim naslovom. Sama mehanika nije loša, dapače, ali ženu je izludilo što igra kao prodaje temu koje uopće nema (treba uzeti u obzir da je svojedobno bila aktivna u DnD), skupljaš kockice jer tako traže kartice, pa ih vraćaš u zalihu, tako da smo igru imali u kolekciji doslovce tjedan dana.
Tokaido je vizualno prelijepa igra, i rado ćemo je opet igrati, ali nije nam baš toliko dobra da bi je uzeli za kolekciju.
Clash of Cultures nam nikako nije sjeo, uz TTA nije imao nikakve šanse. Kad se samo sjetim koliko sam se mučio naći ovaj naslov i ekspanziju dok su bili oop.
Der verzauberte turm je dobar dječji naslov, no iako tako igra navodi, zapravo nema nikakvog smisla za igru u broju većem od dva igrača.
Kandidat za ovu godinu je Tzolkin. Vizualno prelijepa igra, sa nama zadivljujućim mehanizmom kotača kalendara, tema je zalijepljena kao i slučaju LoW, ali za razliku od potonje nije nam se ni pokušavala prodavati ista. Dosta smo je odigravali, usprkos beskonačnom stresu jer igra zahtijeva pomno planiranje. Uz ekspanziju meni (i meni) jedan od dražih naslova u našoj kolekciji premda već neko vrijeme ne dolazi za stol ali nema šanse da je izbacimo iz kolekcije.
Tokaido je vizualno prelijepa igra, i rado ćemo je opet igrati, ali nije nam baš toliko dobra da bi je uzeli za kolekciju.
Clash of Cultures nam nikako nije sjeo, uz TTA nije imao nikakve šanse. Kad se samo sjetim koliko sam se mučio naći ovaj naslov i ekspanziju dok su bili oop.
Der verzauberte turm je dobar dječji naslov, no iako tako igra navodi, zapravo nema nikakvog smisla za igru u broju većem od dva igrača.
Kandidat za ovu godinu je Tzolkin. Vizualno prelijepa igra, sa nama zadivljujućim mehanizmom kotača kalendara, tema je zalijepljena kao i slučaju LoW, ali za razliku od potonje nije nam se ni pokušavala prodavati ista. Dosta smo je odigravali, usprkos beskonačnom stresu jer igra zahtijeva pomno planiranje. Uz ekspanziju meni (i meni) jedan od dražih naslova u našoj kolekciji premda već neko vrijeme ne dolazi za stol ali nema šanse da je izbacimo iz kolekcije.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru kockica za post (ukupno 3):
- Papaver • roverandom • Vukozec
-
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 393
- Pridružen/a: 19 sij 2017, 22:56
- Ima zahvala: 193 puta
- pohvaljen: 522 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Ništa iz ove godine me ne oduševljava, iako sam dosta toga igrao.
- Among the Stars mi je fora alternativa 7 Wonders, ali nije da uvlači nešto da igraš opet i opet.
- Android: Netrunner sam igrao samo tuđim kartama pa dobar dio, onaj slaganja vlastitog deka nisam iskusio, ali svejedno sam uživao u zapravo dosta odigranih partija. Ipak velika količina blefiranja odnosno svojevrsnog push your luck mi nije baš sjela.
- Archipelago je možda najružnija igra koju sam probao, uz La Islu jedina u kojoj mi to postaje faktor. Međutim i pored toga mi igra nije sjela, a pogotovo mi se ne sviđa kako igra završava.
- Coup mi je grozan, vjerojatno bih rađe buljio u zid, više bih se zabavio.
- DC Comics Deck-Building Game je ok, ali sam malo igrao i tema me ne privlači.
- Dominant Species: The Card Game. Nisam još probao obični DS iako bih trebao uskoro, ali ovo je prcanje u krug dok netko ne ostane stajati. Teško mi je reći u kojoj mjeri možeš nešto kontolirati ili ovisiš o sreći, u svakom slučaju, nije ugodno igrati.
- Eight-Minute Empire je kratki filer koji nije nešto zabavan, ali lako se nauči i igra brzo.
- Escape: The Curse of the Temple je kaos, tlaka i s pravim ljudima zabava. Bolji mi je od Fusa, ali lošiji od Magic Mazea.
- A Fake Artist Goes to New York ima hendikep da svaku rundu netko ne igra, ali brzo završi pa ajde ok. Iako je premisa dobra, u stvarnosti mi nije toliko zabavno, često potez bude samo nekakva nejasna crta.
- Ginkgopolis sam nedavno probao i svidjelo mi se, teža borba za prostor, potrebno je sreće i planiranja.
- Goblins, Inc. nisam siguran da sam zapravo ikad igrao do kraja, sve runde. Malo ima previše toga za ne baš nešto zabave.
- Le Havre: The Inland Port je inačica za dva igrača i ok je, ima taj zanimljiv način pohranjivanja resursa, ali to je manje više sve.
- Kakerlakenpoker Royal je čisto oćelinećeli, premalo igre da mi se svidjelo.
- Kemet je dobar, mnogo toga je zanimljivo, borba je dobro riješena, ali lako dođe do biranja kralja bez da se ta odluka temelji na nečem supstancijalnom.
- Keyflower je nešto drukčije, treba znati i nije za svakoga, a ja sam vjerojatno jedan od tih.
- Libertalia je zanimljiva, ima zanimljivih odluka i za taj žanr mi je jedna od dražih.
- Lords of Waterdeep je klasik, dobra je, ali me nikad nije tako oduševila kao neke druge.
- Love Letter izbjegavam, ne vidim što ljudi vide u njoj. Kao, blesavi filer, ali i kao takav podbacuje.
- The Manhattan Project je eksplozivna igra gdje je rast eksponencijalan i igrač može jako povesti, ali zabavno je i dosta je unikatna.
- Mercurius je taman toliko zabavan da nije dosadan, usprkos temi, izgledu i glavnom mehanizmu.
- Milestones je fora jer relativno kratko traje i sam si gradiš svoj rondel, ujedno treba paziti druge igrače da se pogodi tajming.
- New Amsterdam je je uspješan spoj različitih mehanizama, aukcije i eura, možda malo fali izglancanosti, ali inače dosta dobro.
- Polis: Fight for the Hegemony je još jedna 'velika' igra za dva igrača, à la Twilight Struggle, posve drukčijh mehanizama, ali isto asimetrična gdje iskustvo puno znači.
- The Resistance: Avalon je isto klasik, ali Secret Hitler mi je draži.
- Rex: Final Days of an Empire je ono što od igre napraviš, problem je najveći što nisu sve rase zabavne i može se previše otegnuti.
- Saint Malo mi je draži bacaj-pa-piši, malo je zapostavljena igra po meni.
- Samurai Sword ima tu veliku prednost da nema eliminacije za razliku od Banga. S pravom ekipom, jako zabavno.
- Seasons mi je preskučen, nema čovjek dovoljno prilike da se razmaše.
- Smash Up malo predugo traje. Općenito taj dio s bazama je malo slab. Da su bodovanje i interakcija uz to nekako drukčije riješeni, bila bi mi vjerojatno bolja igra.
- Star Trek Deck Building Game: The Next Generation – Next Phase ima više modula igranja što je fora. Sviđa mi se općenito, ima dobrih ideja, ali izvedba je mogla biti i ambicioznija.
- Star Wars: The Card Game je TCG, ok, ali nije me se dojmio, iako sam igrao jako malo.
- Terra Mystica mi nije baš sjela, nisam baš ljubitelj različitih rasa, a i sam tok igre mi je 'prespor', kao da veslam protiv struje.
- Thunderstone Advance: Towers of Ruin mi je jedan od gorih Deck buildera.
- Tokaido je lijep, ima fora mehanizam kretanja, ali ne nadilazi svoju gateway razinu.
- Tzolk'in: The Mayan Calendar je glavobol, meni neintuitivan skroz, ali inače jako dobro.
- Uchronia je kao Glory to Rome, a da nije Glory to Rome, od istog autora.
- War of the Ring (Second Edition) će dobiti moj glas. Usprkos svoj grandioznosti i trajanju igra nije naporna i iako ima svoje zacrtanosti, unutar njih ipak ima dosta prostora za različite ishode.
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 654 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
I najbolja igra 2012. godine po izboru igraj.hr foruma je...
TERRA MYSTICA
( Jens Drögemüller, Helge Ostertag)
FINALNI REZULTATI:
XXXXX Terra Mystica
XX War of the Ring (Second Edition)
XX Love Letter
XX Lords of Waterdeep
XX Android: Netrunner
XX TZOLK'IN: THE MAYAN CALENDAR
X The Resistance: Avalon
X Suburbia
X Robinson Crusoe
X Spartacus: A Game of Blood & Treachery
X Star Wars X-Wing Miniatures
X Keyflower
X Kemet
X Clash of Cultures
USPOREDBA:
* Najbolje rangirane na BGG:
- 12 War of the Ring (Second Edition)
- 13 Terra Mystica
- 38 Tzolk'in: The Mayan Calendar
- 44 Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island
- 46 Android: Netrunner
TERRA MYSTICA
( Jens Drögemüller, Helge Ostertag)
FINALNI REZULTATI:
XXXXX Terra Mystica
XX War of the Ring (Second Edition)
XX Love Letter
XX Lords of Waterdeep
XX Android: Netrunner
XX TZOLK'IN: THE MAYAN CALENDAR
X The Resistance: Avalon
X Suburbia
X Robinson Crusoe
X Spartacus: A Game of Blood & Treachery
X Star Wars X-Wing Miniatures
X Keyflower
X Kemet
X Clash of Cultures
USPOREDBA:
* Najbolje rangirane na BGG:
- 12 War of the Ring (Second Edition)
- 13 Terra Mystica
- 38 Tzolk'in: The Mayan Calendar
- 44 Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island
- 46 Android: Netrunner
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 654 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
OTVARAMO IZBOR ZA 2013. GODINU.
Glasati se može do NEDJELJE 23:59:59. Za ostale detalje vidi prvi post.
Imamo (ovaj put stvarno) "sandbox Agricolu" Caverna, odlični filler Sushi, Go!, Cuba Libre iz COIN serije, popularni BANG! The Dice Game, vrlo cijenjenu Concordia, Firefly: The Game, Nations, Lewis & Clark, Russian Railroads, Forbidden Desert, Euphoria, Glass Road, Concept, Nothing Personal Toma Vasela, Eldritch Horror, Bora Bora, BattleLore (Second Edition), Coal Baron, Brew Crafters, Viticulture (prvi, ne-essential edition)...
Moj glas za najbolju dječju igru: Geister, Geister, Schatzsuchmeister!
- Nuuq
- Reactions:
- Postovi: 1151
- Pridružen/a: 22 srp 2013, 04:35
- Ima zahvala: 682 puta
- pohvaljen: 858 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2013.
Hahahaa, e da vas vidim ko ce je oboriti.
Znaci, glupa godina ništa drugo ne valja (osim Caverna, Rokoko, Nations...)
Glas:
C O N C O R D I A.
Znači, Concordia.
Ali eto, ipak, ja glasam za Concordia.
Iako je jako tijesno, idem na Concordia.
Sretno i drugim igrama iz ove godine, ali moj glas ide za Concordia.
Nemojte da bude da vam nisam rekao.
Dakle:
(izvinite zbog velikog posta, ali ko me god zna mogao je očekivati)
Znaci, glupa godina ništa drugo ne valja (osim Caverna, Rokoko, Nations...)
Glas:
C O N C O R D I A.
Znači, Concordia.
Ali eto, ipak, ja glasam za Concordia.
Iako je jako tijesno, idem na Concordia.
Sretno i drugim igrama iz ove godine, ali moj glas ide za Concordia.
Nemojte da bude da vam nisam rekao.
Dakle:
(izvinite zbog velikog posta, ali ko me god zna mogao je očekivati)
-
- Reactions:
- Postovi: 122
- Pridružen/a: 03 stu 2016, 16:02
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 44 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2013.
Igrao sam samo Sushi Go (dobar mi je) i Bang (grozan mi je). Ne mislim da je vrijedno glasanja, pa apstiniram.
- Nuuq
- Reactions:
- Postovi: 1151
- Pridružen/a: 22 srp 2013, 04:35
- Ima zahvala: 682 puta
- pohvaljen: 858 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2013.
Glasaj za Concordia. Sta ima veze.
- roverandom
- Reactions:
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 03 sij 2018, 11:38
- Ima zahvala: 151 put
- pohvaljen: 195 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2013.
Igrao nauticus, bruxelles 1893, amerigo, rococo, mascarade, bang dice game, forbidden desert, russian railroads, sushi go, concordia i caverna. Ali sve su igrane max 5 puta (većina samo jednom i nikad više ne želim (concordia i caverna npr))
Jedina od njih koju bi htio igrat da me netko sad pita je ROCOCO - fina tema šivanja haljina, dobri mehanizmi koji uključuju meni drage hand management i deck builder. U ovako slaboj godini nema konkurenciju dok u nekim drugim godinama ne bi ni u top3..
Jedina od njih koju bi htio igrat da me netko sad pita je ROCOCO - fina tema šivanja haljina, dobri mehanizmi koji uključuju meni drage hand management i deck builder. U ovako slaboj godini nema konkurenciju dok u nekim drugim godinama ne bi ni u top3..
- Ovi su korisnici zahvalili autoru roverandom za post:
- Vukozec