prvo da izrazim tugu sto Mage Knight, najbolja board igra ikad, nije dosla uopce na listu za 2011
Ako volite heavy igre morate probat MK, ako vec niste. To je duznost svakog board gamera
za 2012 mi je jako tesko donjet odluku
Lords of Waterdeep - neznam koja tako jednostavna apstraktna igra mi je bolje pogodila tematski osjecaj igranja "ozbiljne" board igre, odluke na taman dovoljnoj razini da nije igra glupa, al opet da ostane neopterecujuca, dobro funkcioniranje u bilo kolko igraca. Meni je ova igra vrh board game ponude, jos uvijek. Sa expanzijom jos i vise
Terra Mystica - mi je isto vrh, al Gaia mi je bolja, pa ostavljam za Gaiu
Tzoklien - jednostavna igra koja ima mindfuck twist sa tim zupcanicima. Odlicna igra, al u ovoj konkurenciji mi nije najbolja
Keyflower - meni je totalno bila flop. Zao mi je pored svih dobrih komentara da mi nije sjela, al sta ces... Taj auction mehanizam mi bas ne pase
Resistance Avalon - jedna od igara zbog kojih sam se uvukao u hobi. Uz one night WW najbolja dedukcijska ikad. Neznam, nekad mi je jedna bolja, nekad druga. U svakom slucaju, unatoc tome sto je party i light, ova igra je zakon i vrh vrhova.
Coup - nikad mi nije previse sjeo, iako se da odigrat tu i tamo
LoW ili Avalon...Avalon!
Najbolje igre zadnjih 20 godina (2000.-2019.)
- marge
- Reactions:
- Postovi: 855
- Pridružen/a: 16 stu 2012, 20:26
- Ima zahvala: 279 puta
- pohvaljen: 765 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
2012: Clash of Cultures, Tzolk'in, Archipelago su sve solidne i zanimljive igre koje ne bi odbil odigrati, ali Terra Mystica je iz te godine ipak naj igra
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 702
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 812 puta
- pohvaljen: 677 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Ajmo acebedno:
Coup - nije ekstra napet, ali mi je draži od Avalona zbog jednostavnosti
Courtier - jedna od prvih igara koju sam nabavio kada sam se ozbiljnije počeo baviti ovim hobijem. Nije zahtjevna i faktor sreće ima prisutnu ulogu, ali mi ostaje draga i ne izbacujem ju iz kolekcije, iako se ne igra. Sviđa mi se tema vrbovanja dvorjana na svoju stranu kako bi se ispunile peticije. Fun fact: ovo je prva igra iz svijeta Tempesta (slijede Mercante i Dominare) u koji spada i Love Letter.
Legendary: A Marvel Deckbuilding Game - nije me impresionirala
Lords of Waterdeep - taman dovoljno zahtjevno nezahtjevna zabava. Žao mi je što tema jače ne dolazi do izražaja pa u načelu izgleda kao da samo skupljaš kockice kako bi zadovoljio potražnju na karticama. Prva pratilja
The Manhattan Project - dobar worker placement, ali osjećaj utrke se naprasno i nezadovoljavajuće izgubi kada jedan igrač završi igru.
Love Letter - jednostavna igra i brze partije. Druga pratilja.
The Resistance: Avalon - znam da slovi kao najbolja hidden role igra, ali meni jednostavno nije draga jer sam loš. Do sad smo ju svaki put igrali kao zadnju igru večeri kad funkcioniram još slabije nego na početku i jednostavno nemam koncentracije da ju prokljuvim. Najviše me smetaju komentari nakon svake partije u stilu "pa kad si ovo trebaš igrat ovako, a ak si ovo trebaš igrat ovako". Nije mi zabavno ako igra nema slobodu i nešto se mora stalno raditi na isti način. Iz istog razloga ne volim Belu.
Suburbia - igrao samo dvije partije i ok mi je, ali ništa više od toga.
Terra Mystica - uvijek zabavna i uvijek napeta. Zasad je dojam da su neke rase dosta jače od drugih, ali veselim se odigrati još partija i testirati tu hipotezu.
Tzolk'in - malo zamara što u svakoj partiji trećinu moždanog kapaciteta moram uložiti na analizu simbola. Druga se trećina koncentrira na prehranu radnika jer nemam srca riskirat da ih ostavim gladne. Ostatku je igra ok.
Coup - nije ekstra napet, ali mi je draži od Avalona zbog jednostavnosti
Courtier - jedna od prvih igara koju sam nabavio kada sam se ozbiljnije počeo baviti ovim hobijem. Nije zahtjevna i faktor sreće ima prisutnu ulogu, ali mi ostaje draga i ne izbacujem ju iz kolekcije, iako se ne igra. Sviđa mi se tema vrbovanja dvorjana na svoju stranu kako bi se ispunile peticije. Fun fact: ovo je prva igra iz svijeta Tempesta (slijede Mercante i Dominare) u koji spada i Love Letter.
Legendary: A Marvel Deckbuilding Game - nije me impresionirala
Lords of Waterdeep - taman dovoljno zahtjevno nezahtjevna zabava. Žao mi je što tema jače ne dolazi do izražaja pa u načelu izgleda kao da samo skupljaš kockice kako bi zadovoljio potražnju na karticama. Prva pratilja
The Manhattan Project - dobar worker placement, ali osjećaj utrke se naprasno i nezadovoljavajuće izgubi kada jedan igrač završi igru.
Love Letter - jednostavna igra i brze partije. Druga pratilja.
The Resistance: Avalon - znam da slovi kao najbolja hidden role igra, ali meni jednostavno nije draga jer sam loš. Do sad smo ju svaki put igrali kao zadnju igru večeri kad funkcioniram još slabije nego na početku i jednostavno nemam koncentracije da ju prokljuvim. Najviše me smetaju komentari nakon svake partije u stilu "pa kad si ovo trebaš igrat ovako, a ak si ovo trebaš igrat ovako". Nije mi zabavno ako igra nema slobodu i nešto se mora stalno raditi na isti način. Iz istog razloga ne volim Belu.
Suburbia - igrao samo dvije partije i ok mi je, ali ništa više od toga.
Terra Mystica - uvijek zabavna i uvijek napeta. Zasad je dojam da su neke rase dosta jače od drugih, ali veselim se odigrati još partija i testirati tu hipotezu.
Tzolk'in - malo zamara što u svakoj partiji trećinu moždanog kapaciteta moram uložiti na analizu simbola. Druga se trećina koncentrira na prehranu radnika jer nemam srca riskirat da ih ostavim gladne. Ostatku je igra ok.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru dendarii42 za post:
- Vukozec
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 4965
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3583 puta
- pohvaljen: 3681 put
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Oh ne, opet puno igara, pa još i više
- Terra Mystica - nema se tu što reći, jako dobra igra, mada i dosta kompleksna
- Star Wars: X-Wing Miniatures Game - iako mi se na početku jako svidjela igra čisto radi minijatura, nisam se povezao s igrom i jednostavno mi nije više ni malo draga
- War of the Ring (Second Edition) - kompleksna, ali tematski jaka igra. Ono što mrzim kod ove igre je da ima toliko dodatnih sitnica (koje dolaze kroz karte) koje teško da itko može sve popamtiti ako ne igra redovno
- Lords of Waterdeep - bila mi je super na početku, ali onda nakon nekog vremena se vidjelo ponavljanje, kad smo dodali expanziju onda se situacija malo poboljšala ali svejedno ne dolazi toliko često na stol
- Coup - pošto se jedva sjećam partije govori da je ovo za mene totalno sranje, ne volim takve igre pogađanja tko je tko
- Tzolk'in: The Mayan Calendar - jako mi se svidjela igra i rado je odigram, ali nije mi naj naj
- Keyflower - neka partija bude super, a neka tako tako, ovisi o ekipi, fora mi je igra jer ima mješavinu mehanika, možda malo i previše bućkuriš
- Suburbia - odigrao sam samo jednu partiju u živo i nije mi baš bila nešto, a taman dan prije sam morao kupiti KS ako ga mislim uzeti tako da sam sad završio sa full KS verzijom, a možda se ljubav rodi naknadno, inače volim građenje svog carstva, možda bude ok
- Tokaido - jako sam se iznenadio kako funkcionira ova igra, simpatična i lijepa, ali nije sigurno materijal za najbolju igru
- Clash of Cultures - sam igrao samo jednom i dok obožavam civ igre ovdje mi se nekako učinilo da je previše rata, možda je samo stvar u Miljenku
- Among the Stars - fora igra, da se pita moju ženu ovo bi bila najbolja igra za ovu godinu, ali meni je samo dobra, ne i odlična
- Merchant of Venus (second edition) - malo previše sreće na kockama, ali draga igra, uvijek je volim igrati, jedino možda predugo traje s obzirom da ako te posere kocka onda patiš tih 2-2,5 sata
- Wings of Glory: WW2 Starter Set - to je valjda ona igra sa avionima koju sam probao na Essenu 2016. godine i nije mi nešto, slično X-Wingu
- Santa Cruz - baš nedavno sam probao ovu igru i iznenadio sam se da igra uopće nije loša, nakon što se zna kako se igra mogla bi biti i podla. Otkrivaš otok i pokušavaš uhvatiti više bodova od ostalih.
- Town Center - a ono, nije toliko loša, ali malo je zeznuto širenje grada pa treba dobro znati pravila da bi se nešto postiglo, otkako sam je prodao Dam Damu nismo je ni probali
- Zug um Zug: Deutschland - Uvijek draga igra, ali nije dovoljno kompleksna da bi mi bila za igrat non stop
- Mercante - fora igra sa aukcijama, jedino što mi nekako prebrzo završi jer imaš osjećaj da ništa ne stižeš
Od svih ovih mislim da mi je ipak najbolja Terra Mystica
- Terra Mystica - nema se tu što reći, jako dobra igra, mada i dosta kompleksna
- Star Wars: X-Wing Miniatures Game - iako mi se na početku jako svidjela igra čisto radi minijatura, nisam se povezao s igrom i jednostavno mi nije više ni malo draga
- War of the Ring (Second Edition) - kompleksna, ali tematski jaka igra. Ono što mrzim kod ove igre je da ima toliko dodatnih sitnica (koje dolaze kroz karte) koje teško da itko može sve popamtiti ako ne igra redovno
- Lords of Waterdeep - bila mi je super na početku, ali onda nakon nekog vremena se vidjelo ponavljanje, kad smo dodali expanziju onda se situacija malo poboljšala ali svejedno ne dolazi toliko često na stol
- Coup - pošto se jedva sjećam partije govori da je ovo za mene totalno sranje, ne volim takve igre pogađanja tko je tko
- Tzolk'in: The Mayan Calendar - jako mi se svidjela igra i rado je odigram, ali nije mi naj naj
- Keyflower - neka partija bude super, a neka tako tako, ovisi o ekipi, fora mi je igra jer ima mješavinu mehanika, možda malo i previše bućkuriš
- Suburbia - odigrao sam samo jednu partiju u živo i nije mi baš bila nešto, a taman dan prije sam morao kupiti KS ako ga mislim uzeti tako da sam sad završio sa full KS verzijom, a možda se ljubav rodi naknadno, inače volim građenje svog carstva, možda bude ok
- Tokaido - jako sam se iznenadio kako funkcionira ova igra, simpatična i lijepa, ali nije sigurno materijal za najbolju igru
- Clash of Cultures - sam igrao samo jednom i dok obožavam civ igre ovdje mi se nekako učinilo da je previše rata, možda je samo stvar u Miljenku
- Among the Stars - fora igra, da se pita moju ženu ovo bi bila najbolja igra za ovu godinu, ali meni je samo dobra, ne i odlična
- Merchant of Venus (second edition) - malo previše sreće na kockama, ali draga igra, uvijek je volim igrati, jedino možda predugo traje s obzirom da ako te posere kocka onda patiš tih 2-2,5 sata
- Wings of Glory: WW2 Starter Set - to je valjda ona igra sa avionima koju sam probao na Essenu 2016. godine i nije mi nešto, slično X-Wingu
- Santa Cruz - baš nedavno sam probao ovu igru i iznenadio sam se da igra uopće nije loša, nakon što se zna kako se igra mogla bi biti i podla. Otkrivaš otok i pokušavaš uhvatiti više bodova od ostalih.
- Town Center - a ono, nije toliko loša, ali malo je zeznuto širenje grada pa treba dobro znati pravila da bi se nešto postiglo, otkako sam je prodao Dam Damu nismo je ni probali
- Zug um Zug: Deutschland - Uvijek draga igra, ali nije dovoljno kompleksna da bi mi bila za igrat non stop
- Mercante - fora igra sa aukcijama, jedino što mi nekako prebrzo završi jer imaš osjećaj da ništa ne stižeš
Od svih ovih mislim da mi je ipak najbolja Terra Mystica
-
- Reactions:
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 24 kol 2017, 15:33
- Lokacija: Aarhus
- Ima zahvala: 53 puta
- pohvaljen: 53 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Igrao sam Lords of Waterdeep, Tzolkin, Agricola ACBS, Legends of Andor, Pax Porfiriana, 8 minute empire i Le Havre inland port ako ne zaboravljam nešto. Tzolkin mi je super ali igrao sam samo jednom, Pax mi je genijalan i dobio bi glas da ga nisam dobio tek nekidan i samo isprobao solo. Ostale me nisu oduševile. Glas će zato ići jednom od najboljih tematskih iskustava do pojave Spirit Islanda, a možda i do današnjih dana a to je Robinson Crusoe.
- Gordan
- Reactions:
- Postovi: 852
- Pridružen/a: 22 tra 2011, 15:04
- Lokacija: Split
- Ima zahvala: 352 puta
- pohvaljen: 703 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Terra Mystica sigurno zavrijeđuje spomen, ali je, na žalost, nisam igrao ni približno dovoljno (2-3 puta).
Resistance: Avalon je definitivno odlična, makar od igara u pravilu tražim nešto drugo od onoga šta nudi. Ocjenio sam je s 9 na bgg tako da...
Lords of Waterdeep je također odlična igra, ali nisam je igrao više od 5-6 puta.
Meni najdraža igra iz 2012 je definitivno Spartacus: A Game of Blood & Treachery. Nevjerojatno dobro prenešena atmosfera i tema iz serije, jednostavna, a zabavna igra s dobrim potencijalom za spektakularne završetke, čisto zlato.
Resistance: Avalon je definitivno odlična, makar od igara u pravilu tražim nešto drugo od onoga šta nudi. Ocjenio sam je s 9 na bgg tako da...
Lords of Waterdeep je također odlična igra, ali nisam je igrao više od 5-6 puta.
Meni najdraža igra iz 2012 je definitivno Spartacus: A Game of Blood & Treachery. Nevjerojatno dobro prenešena atmosfera i tema iz serije, jednostavna, a zabavna igra s dobrim potencijalom za spektakularne završetke, čisto zlato.
- Satarash
- Reactions:
- Postovi: 334
- Pridružen/a: 05 vel 2014, 14:24
- Ima zahvala: 191 put
- pohvaljen: 235 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Love letter.
-
- Reactions:
- Postovi: 76
- Pridružen/a: 06 ruj 2014, 09:51
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 25 puta
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Android: Netrunner ili Star Wars: X-Wing Miniatures Game....
Ajde ipak onda Android: Netrunner (makar su obje super )
Ajde ipak onda Android: Netrunner (makar su obje super )
- Noghri
- Reactions:
- Postovi: 566
- Pridružen/a: 29 srp 2014, 14:35
- Ima zahvala: 217 puta
- pohvaljen: 211 puta
- Kontakt:
Re: Najbolje igre zadnjih 20 godina: 2012.
Star Wars X-Wing Miniatures