karte iz The Druadan Forest (3.c 2.AP)

Lord of the Rings LCG

Moderatori/ce: Vicko,Gujoslav

Odgovori
Avatar
mado
Reactions:
Postovi: 2276
Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
Lokacija: Mursko Središće
Ima zahvala: 1179 puta
 pohvaljen: 1170 puta
Kontakt:

karte iz The Druadan Forest (3.c 2.AP)

Post Postao/la mado »

Carta Magica dobiva uskoro brdo proširenja za igru (uključujući zadnji ciklus AP-ova), pa eto povoda za opet malo pisanja o kartama. Možda nekog zanima, a meni je interesantno promotriti nadolazeće karte i nadrobiti pokoju riječ o njima.
Drugo proširenje iz trećeg ciklusa AP-ova donosi novu herojicu koja ne potječe iz Tolkienovih knjiga nego je FFG-ova kreacija. Tu je čak 4 nejeftinih evenata koji nagrađuju monosferne kupove. Proširenje donosi samo 1 attachement, ali je zato bogato saveznicima, njih 4 je uključeno.

Heroj
Mirlonde (Lore 8/2/2/1/3) Silvan. Each hero you control with a printed [Lore] resource icon gets -1 threat cost. Ova vilenjakica (vilenjača?) je zanimljivo pojačanje za Silvan trait koji postaje sve jači i funkcionalniji. Kao i brojne druge karte ovog ciklusa, nagrađuje igračevu usmjerenost na jednosferni izbor heroja. U punoj snazi snižava početni threat za 3 što je jako puno zapravo. Lakše se diše na početku igre i veća je margina za igračeve pogreške prvih par krugova (se sjećate trolova s početka igre koji bi napali u prvom ili drugom krugu? E pa sad se to značajno odgađa). Niži početni threat će odlično iskoristiti Lore Aragorn (resetiranjem threata na početni). Osim toga, Secrecy se puno lakše postiže s ovom herojkom. Sve skupa zanimljiva osobina koju treba znati iskoristiti. Kad threat nije tako bitan, onda ona postaje malo manje dobar heroj. Nije loša, samo nije odlična kao neki drugi Lore heroji. Za Lore 2WP je jako dobro, 2 napada neće baš ubiti puno neprijatelja neojačano. Obrana joj je jako loša, a ni HP-ovima nije baš obdarena. Bit će za quest i pokoji grupni napad.

Eventi
Advance Warning (Lore 2) Play only if each hero you control has a printed [Lore] resource icon. Action: Until the end of the phase, enemies do not make engagement checks. Svi eventi iz ovog AP nagrađuju igrača ako su mu svi heroji iste sfere. To ide toliko daleko da se ovi eventi ni ne smiju igrati ako taj uvjet nije zadovoljen. Svi koštaju 2 resursa što nije malo. A valjaju li išta? Pa Lore je dobar. Djeluje skoro kao Tactics Faint. Lore decku će ova karta odlično doći, a snaga ove karte je veća s brojem igrača, jer sve igrače štiti 1 krug od sukobljavanja.
Against the Shadow (Spirit 2) Play only if each hero you control has the printed [Spirit] resource icon. Action: Until the end of the phase, [Spirit] characters use their [Willpower] instead of [Defense]. Spirit heroji i saveznici su jaki u WP, a brojnim kartama si ga mogu značajno pojačati. U obrani su loši, a ova karta pomaže u tome. Spirit sfera ima načina recikliranja karata, pa će se ovaj odlični event moći više puta iskoristiti. Ovom kartom Eowyn postaje jedan od najjačih branitelja (po defaultu brani s 4, s dodatnih 1-4 ovisno o broju igrača i broju odbačenih karata – ludo :thumbs .
Strength of Arms (Leadership 2) Play only if each hero you control has a printed [Leadership] resource icon. Action: Ready each ally in play. Readyjanja nikad dosta, ali nažalost su heroji izuzeti u ovom slučaju. S druge strane ova karta vrijedi za sve saveznike u igru, pa joj učinak drastično raste s brojem igrača u kasnijim fazama igre, kad svaki igrač ima 5 i više saveznika u igri. Obavezan je sastojak Leadership Outlands decka, jer Outlands saveznika bude i više od 10 u igri.
Trained for War (Tactics 2) Play only if each hero you control has the printed [Tactics] resource icon. Action: Until the end of the phase, if the current quest has no keyword it gains battle. (Characters quest using [Attack] instead of [Willpower].) Tactics sfera je suprotna Spiritu. Jaki su u napadu (i jako ga dobro pojačavaju), a očajni u quest fazi. S ovom kartom rješavaju taj problem. Srećom i Tactics zna reciklirati karte (npr. heroj Hama evente), pa će Tactics odlično prolaziti ključnu fazu igre.

Attachmenti
Mighty Prowess (Tactics 1) Skill. Attach a [Tactics] hero. Limit 1 per hero. Response: After attached hero attacks and destroys an enemy, deal 1 damage to another enemy that shares a Trait with the enemy just destroyed. Zanimljiv i jeftin attachment koji srećom nije Restricted, al ima limit 1 po heroju. S njim će se brže tamaniti horde orkova, goblina i sličnih slabijih neprijatelja, ali neće puno pomoći u borbi protiv snažnijih neprijatelja koji često ne dijele Trait s ostalim neprijateljima. Dobra, ali situacijska karta, ovisna o scenariju.

Saveznici
Forlong (unique Leadership 3/1/1/1/3) Outlands. While you control Outlands allies that belong to 4 different spheres, ready Forlong at the beginning of each phase. Skup i loš saveznik van Outlands decka. Odličan i prejak saveznik u Outland decku. Može biti pojačan na maksimalnih 4/4/4/6, questati, braniti i napadati u istom krugu igre. Bio bi broken da nije unique, a i ovako je polubroken (prejak) kao i cijeli Outlands deck. Odličan za početnike (kao i cijeli Outlands deck) koji će uz njegovu pomoć lakše pobjeđivati brojne scenarije.
Harbor Master (Lore 3/1/2/0/2) Noldor. Response: After a card effect adds any number of resources to the resource pool of a hero you control, Harbor Master gains +1 [Defense] until the end of the round.
Ovaj čudni saveznik je još jedno pojačanje za Noldor vilenjake. Skup je, statistike mu nisu oduševljavajuće, a čudan mu je response. Nikakvu obranu si može pojačati za 1. Moguće je u istom krugu dati svojim heroji dodatne resurse sa više karata tj. efekata, ali to nije česti slučaj. U nekakvoj teoriji bi se moglo odigrati 4-5 takvih efekata, pa da ovaj saveznik ima odličnu obranu jedan jedini krug igre. Čini mi se kao puno posla za prekratki učinak. Možda u čistom Noldor decku bude ovo značajnija karika, ali sam po sebi nisam baš oduševljen ovim Lučnim Gazdom.
Silvan Refugee (Spirit 1/2/0/0/1) Silvan. Forced: After a character leaves play, discard Silvan Refugee from play. Što pak tek reći za ovog vilenjaka koji bježi iz igre kad ode bilo koji drugi lik? Za početak odličan dio karte je 2 WP za 1 resurs. To je više nego odlično. Da se to pojačati raznim kartama i efektima, pa je ovaj saveznik odličan za questanje. Dobar je i za trigeriranje raznih efekata koji se aktiviraju kad neki lik ode iz igre. Nažalost, u igri s više igrača, gubi se kontrola nad ovim dijelom saveznika, jer će likovi izlaziti iz igre svako malo. Najbolji je u kombinaciji s Tactics attachom Horn of Gondor koji heroju daje 1 resurs kad neki lik ode iz igre. Zapravo u toj kombinaciji dobijete 2 WP za 1 resurs (6 WP za 3 resursa ako odigrate sve 3 karte), odquestate, izgubite sve 3 karte, ali vam se vrate natrag 3 resursa. Dobar jednokratni efekt kojeg je teško iskoristiti višekratno. Dalo bi se nekim trikovima rotirati 3 resursa za 6 WP iz kruga u krug, ali mi se opet to čini prekomplicirano i puno posla. Spirit može na lakše i jednostavnije načine doći do dodatnih 6 WP ( ne nužno i jefitnije). Budemo vidjeli kakav će ispasti ovaj saveznik na duže staze.
White Tower Watchman (Neutral 3/1/0/2/3) Gondor. If each hero you control belongs to the same sphere of influence, you may assign damage from undefended enemy attacks to White Tower Watchman instead of a hero you control. Ovo je zanimljiv i jedinstveni neutralni saveznik. Opet se nagrađuje izbor heroja iz iste sfere, ali se ne preferira određena sfera. 3 hp nije puno, ali daje manevarski prostor za nebranjene napade. Lakše se diše s ovim saveznikom u igru, a često će on spasiti pokojeg heroja od sigurne smrti (pogotovo heroje s početni 2-3hp). Bilo bi lijepo, ali i premoćno da mu se mogu povećati hit pointovi (za sad se to može povećavati samo herojima). Ako primi 1-2 rane od nebranjenog napada, može ga se izliječiti i opet iskoristiti njegova sposobnost. Ali ako ga se iskoristi i samo 1x da spasi heroja, ovo je moćan saveznik i realno jeftin način za spasiti heroja. Pošto je dio Gondora, razne statistike mu se mogu dodatno ojačati u dobrom Gondor decku. Ovo je tek drugi ili treći način za preusmjeravanje nebranjenih napada s heroja, pa mu to jako diže vrijednosti.

Sve skupa, ovo je jako dobar AP. Scenarij je jako zanimljiv (pazite se spoilera). Heroj nije spektakularan, ali će naći svoju primjenu. Ostale karte će također naći primjenu u brojnim scenarijima (neke u više njih, neke specifičnije u manje njih).
Ovi su korisnici zahvalili autoru mado za post:
Killa
Odgovori

Natrag na “Lord of the Rings LCG”