aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

A Game of Thrones LCG

Moderator/ica: Nevermore

Fallen
Postovi: 56
Pridružen/a: 28 pro 2012, 20:09
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 6 puta
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la Fallen » 26 lip 2015, 18:30

da ti iskreno kazem nismo naisli na nikoga ko je u tim krajevima, ali trudimo se skupiti sve ljude koji bi igrali!
igra se dosta promjenila od ccg ere i sad cekamo reboot (second edition) da krene pa svi igraci mogu krenuti od pocetka...
slobodno se pridruzite, mi smo zasada grupa igraca iz zagreba rijeke i karlovca, vjerujem da cemo naci grupe ljudi i iz ostalih krajeva, kao i susjednih zemalja.... pridruzite se nasim facebook stranicama gdje mozete pitati za sve informacije!
https://www.facebook.com/lcgnightscroatia
https://www.facebook.com/groups/lcgnightszagreb/
https://www.facebook.com/groups/392007707493802/

JuricaEdge
Postovi: 8
Pridružen/a: 28 tra 2015, 10:27
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la JuricaEdge » 29 lip 2015, 11:39

Mene ustvari ne veseli taj second edition. Pošto sam pratil promjene od CCG-a u LCG mi nikako sad nije do još jednog reboota i ponovnog kretanja ispočetka. A uz to ne igram na turnirima pa mi nema smisla sad još jednom kupovat recimo pa iste stvari...a i dizajn karata iz second editiona mi je ružan :mrgreen:

Fallen
Postovi: 56
Pridružen/a: 28 pro 2012, 20:09
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 6 puta
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la Fallen » 29 lip 2015, 13:59

Sama igra ce biti puno bolja nego do sad, jedini problem imaju ljudi koji su pratili igru cijelo vrijeme... ljudi koji su se nedavno prikljucili, kao i ja pred 2 i po godine, vesele se 2nd editionu jer nece patiti zbog velikog cardpoola... najveci plus, posebno za nasu regiju, je sto mozemo nove igrace prikljuciti, krenu od nule sa igrom... dosta sam radio na promociji igre i veliki problem je bio ljudima reci kako to ide vec 8+ godina i kako ima 2000 razlicitih karti, nitko se nije htio uplitati u to... ovako cemo moci privuci nove ljude, razumljivija i cisca pravila, mali pocetni cardpool i slicno :) siguran sam da nitko tko nam se pridruzi nece pozaliti :)

JuricaEdge
Postovi: 8
Pridružen/a: 28 tra 2015, 10:27
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la JuricaEdge » 29 lip 2015, 14:20

tak dugo dok se u mojim krajevima na probudi igračka "scena" ne kupujem ništa 8-)

nego neda mi se baš puno proučavati kaj se tiće samih novosti u tehnici igranja, daj mi reci ukratko kaj se mijenja, tj zbog čega kažeš da bude igra puno bolja

Fallen
Postovi: 56
Pridružen/a: 28 pro 2012, 20:09
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 6 puta
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la Fallen » 29 lip 2015, 15:19

hmm evo neki detalji koji ce po meni poboljsati igru....
1.nema vise moribounda...karta kad uzadje iz igre nemoze aktivirati efekt, primjer iz prve edicije-martel izgubi military i za claim odabere areo hotah koji je kneelan, on ulazi u moribound nakon cega se standa za vengeful od quentyn agende, igrac povlaci kartu za to i ponovo kneela area kako bi ubio nekog lika, tek nakon svega on odlazi u dead pile (nadam se da si me skuzio). u 2.0 lik kad umre nema vise aktiviranja njegovog efekta osim ako nije response na to sto je umro

2.na plot se ubacuje nova vrijednost-reserve-nema vise draw cap 3 karte po krugu, nego na kraju kruga moras discardati karte dok ti neostane onoliko koliko pise na tvom plotu dok unutar kruga mozes povuc koliko god karti

3. nema vise influence-a - sve ce se placati samo goldom, eventovi takodjer-lakse je radit deck i pratiti resurse unutar igre

5.mjenjaju se duplikati i attachmenti - duplikate ces moci igrati u setupu i njihov save ce biti 'cannot be cancelled' dok ce se svi attachmenti moci igrati u setupu i kad karta na koju su attached izadje iz igre taj attachment se vraca u ruku

6.povecava se gold curve - likovi kad eddard tywin viper kostaju 7 golda dok su oni cannon fodderi 3 i manje golda, naglasak igre ce biti na unique likove, high cost... setup ce biti 8 golda (prije 5)

7.time chart, kad se sta aktivira i slicno su pojednostavljeni, puno je manje nedoumica oko redoslijeda akcija, igra je puno fluidnija xD

tesko je sve ukratko objasniti, ukoliko te od svega zanima neki detalj pitaj slobodno xD
Ovi su korisnici zahvalili autoru Fallen za post:
JuricaEdge

JuricaEdge
Postovi: 8
Pridružen/a: 28 tra 2015, 10:27
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la JuricaEdge » 30 lip 2015, 11:08

Fallen je napisao/la:hmm evo neki detalji koji ce po meni poboljsati igru....
1.nema vise moribounda...karta kad uzadje iz igre nemoze aktivirati efekt, primjer iz prve edicije-martel izgubi military i za claim odabere areo hotah koji je kneelan, on ulazi u moribound nakon cega se standa za vengeful od quentyn agende, igrac povlaci kartu za to i ponovo kneela area kako bi ubio nekog lika, tek nakon svega on odlazi u dead pile (nadam se da si me skuzio). u 2.0 lik kad umre nema vise aktiviranja njegovog efekta osim ako nije response na to sto je umro

2.na plot se ubacuje nova vrijednost-reserve-nema vise draw cap 3 karte po krugu, nego na kraju kruga moras discardati karte dok ti neostane onoliko koliko pise na tvom plotu dok unutar kruga mozes povuc koliko god karti

3. nema vise influence-a - sve ce se placati samo goldom, eventovi takodjer-lakse je radit deck i pratiti resurse unutar igre

5.mjenjaju se duplikati i attachmenti - duplikate ces moci igrati u setupu i njihov save ce biti 'cannot be cancelled' dok ce se svi attachmenti moci igrati u setupu i kad karta na koju su attached izadje iz igre taj attachment se vraca u ruku

6.povecava se gold curve - likovi kad eddard tywin viper kostaju 7 golda dok su oni cannon fodderi 3 i manje golda, naglasak igre ce biti na unique likove, high cost... setup ce biti 8 golda (prije 5)

7.time chart, kad se sta aktivira i slicno su pojednostavljeni, puno je manje nedoumica oko redoslijeda akcija, igra je puno fluidnija xD

tesko je sve ukratko objasniti, ukoliko te od svega zanima neki detalj pitaj slobodno xD
ok...sad si me ful zaintrigiral :)

1. moribound je u teoriji kul stvar bila, ali objasniti novim igračima je bilo užasno, a i dodatno je uvijek zakompliciral time chart. Tak da sviđa mi se da su to izbacili, nije bilo baš tolko kul da se nebi moglo bez toga

2. na prvu mi se ovo ne sviđa, pogotovo za igranje protiv lannistera. Rijeko kad me taj draw cap blokiral, a opet discardanje karti iz ruke na kraju kruga...uf uf uf. Sad opet treba vidjet kak bude to funkcioniralo u praksi i kak velike budu te reserve vrijednosti

3. ovo mi se nikako ne sviđa. Koliko mi je taj influence bil bezvezan kad su ga uveli, toliko sam se sad naučil na njega hehe. Ali da, ovo bude definitvno pojednostavilo tok igre i izradu deckova

5. ovo za igranje attachmenta i duplikata u setupu mi je super, ali mi ovo vraćanje attachmenta natrag u ruku skroz nepotrebna stvar. I iritantna, zamisli sad da protivniku na početku partije odmah uleti milk of the poppy i cijelu partiju se nikak riješit toga(znam da moreš discardat attachmente na ovaj ili onaj način, ali ovo je čisto hipotetska situacija, nekad radije ubijem lika koji ima milk of the poppy ili nekakvo slično zlo od attachmenta na sebi, nego da čekam da discardam dotični attachment). Iako vjerujem da bude i samo discardanje attachmenta riješeno novim kartama itd pa možda ovo nebude toliko iritantna stvar

6. ova promjena mi odlično zvući i dobra mi je ta ideja da se više fokusira na unique likove

7. KONAČNO hahaha

sve u svemu mi se sviđaju promjene koje si napisal, već mi sad ćak prošla kroz glavu ideja da probam čim prije uvalit nekom karte koje imam pa da dobiveni keš ostavim za core set. Jedino kaj su mi nove karte tak neopisivo ružne hahaha

A keywordi tipa vengeful, stalwart, infamy i to ostaju ili budu možda i to izbacili? Nadam se da ne :))

BananaKing
Postovi: 71
Pridružen/a: 04 tra 2012, 18:39
Ima zahvala: 4 puta
 pohvaljen: 1 put
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la BananaKing » 30 lip 2015, 11:11

Meni je baš art na starim kartama preloš, upravo zbog novog arta počinjem 2nd edition :D.

Fallen
Postovi: 56
Pridružen/a: 28 pro 2012, 20:09
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 6 puta
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la Fallen » 30 lip 2015, 11:30

art u 2nd edition je vecini ljudi bolji...dobro je sto ce art u 2.0 biti jednolik, koristit ce slicne stilove, art u 1.0 je bio svakakvih tehnika i stilova xD

Fallen
Postovi: 56
Pridružen/a: 28 pro 2012, 20:09
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 6 puta
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la Fallen » 30 lip 2015, 11:38

situacija sa keywordovima je zasad ovakva (nije sve spoilano jos, toliko zasad znamo xD )

-nema vise house specific keywordova (svi ce imati svega pomalo, iako ce neke kuce imati naglasak na odredjene keywordove)

-intimidate je promjenjen - nakon sto winas sa intimidate likom, mozes kneelati protivniku lika koji ima str jednak ili manje od razlike za koliko si pobijedio taj challenge xD

-ambush ce biti samo u challengeima, pored keyworda ce pisati koliki je cost, nemora biti isti kao gold cost lika (npr. lik kosta 2 golda ali ima ambush(4), zato sto ima ability koji se aktivira na ambush) btw lannisteri su sad glavni za ambush

-stalwart,vengeful, vigilante, infamy, deadly - zasad ih nema, vjerujem da ih nece ni biti

-stealth ostaje isti

-renown sad nije obavezan, mozes i nemoras claimat power za lika,

-no attachments ostaje isti

-immune nisam siguran koliko ce ga biti, vjerujem da ce biti jako vrijedan keyword

JuricaEdge
Postovi: 8
Pridružen/a: 28 tra 2015, 10:27
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: aGoT Igrači - tko, gdje, kako dugo...

Post Postao/la JuricaEdge » 30 lip 2015, 13:48

art ko art mi nije loš, nego sam dizajn karte, ikone, fontovi, i sviđa mi se bijeli rub na starim kartama, nekak mi profinjeno :mrgreen: djeluju, a ove nove su mi nekak prešarene, prevesele...al treba uživo vidjet :)

ovaj novi intimidate mi je prebolestan, taman protiv cannon fodera koje kneelaš tek tolko da protivnik ne dobi power za unopposed :D

ne znam zakaj al ambush mi nikad nije sjel ko keyword za targaryene, nekak mi puno primamljivije to djeluje u lannister izvedbi

moram priznat da bude mi vengeful falil ako ga nebude, a za ostale mi je svejedno, tj čak se nadam da deadly izbace, samo se nadam da ako već izbace toliko broj keyworda da bude drugih stvari koje budu to nadoknadili da baš ne ostane premlako to sve

al zanimljivo bi sve to moglo biti, drago mi je da nije sve samo na novom izgledu karti i resetiranju cardpoola. Bumo vidli kad to izađe kak bude za igrat

Odgovori

Natrag na “A Game of Thrones LCG”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.