Pitanja i nejasnoće

Kutak za početnike i sve koji žele bolje razumijeti pravila igre

Moderator/ica: Tenkazu

Odgovori
Avatar
Tenkazu
Postovi: 139
Pridružen/a: 21 lip 2011, 14:28
Lokacija: Zg
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 1 put
Status: Offline

Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Tenkazu » 24 kol 2011, 22:47

Sva pitanja u vezi pravila ili igre općenito možete postaviti u ovoj temi.
Hida Kuon, Crab Clan Champion
November 2000 - October 2009
slika
Awaiting L5R LCG.

Kec
Postovi: 14
Pridružen/a: 25 kol 2011, 18:01
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Kec » 27 kol 2011, 00:46

Mislim da sam vec pitao, ali se ne sjecam odgovora pa bih samo htio potvrditi nesto.
Ako neka akcija targeta mojeg Shugenju, recimo Range attack ili nesto sto bowa kartu bez attachmenta. Ja odigram Final Sacrifice i redirectam na Yojimboa koji ima followera... ja to ne mogu napraviti, je li tako?

Avatar
Tenkazu
Postovi: 139
Pridružen/a: 21 lip 2011, 14:28
Lokacija: Zg
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 1 put
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Tenkazu » 27 kol 2011, 12:16

Ne možeš.

"In effects that substitute targeting, if the new target has to be a "legal" target, then failure to find a new legal target means the original targeting happens normally."

Znači da kada prvotna akcija targeta izravno tog Shugenju on je legalna meta. Ako bi odigrao Final Sacrifice, Yojimbo kojega odabereš nije više legalna meta jer je prvotna akcija targetala kartu bez Attachmenta, odnosno u slučaju Ranged Attacka - Personality kartu bez Followera, a nova meta ima Attachment (Followera). Dakle, supstituciju nije moguće provesti.

Međutim! I nadam se da se ne varam no u slučaju da protivnik odigra akciju koja targeta kartu bez Attachmenta (Shugenju), ti bi mogao s Final Sacrifice označiti Followera (ukoliko je Yojimbo) kao novu metu jer protivnička akcija traži "kartu bez Attachmenta" a Follower je karta bez Attachmenta.

U slučaju Ranged Attacka ovo iznad ne vrijedi jer Ranged Attack unaprijed definira da targeta Personality kartu.
Hida Kuon, Crab Clan Champion
November 2000 - October 2009
slika
Awaiting L5R LCG.

Kec
Postovi: 14
Pridružen/a: 25 kol 2011, 18:01
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Kec » 27 kol 2011, 14:51

Da to sam i mislio, hvala.
Tenkazu je napisao/la: U slučaju Ranged Attacka ovo iznad ne vrijedi jer Ranged Attack unaprijed definira da targeta Personality kartu.
Pa sta ja onda ne promjenim da karta targetira followera i tako follower postane legalan target?

Avatar
Tenkazu
Postovi: 139
Pridružen/a: 21 lip 2011, 14:28
Lokacija: Zg
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 1 put
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Tenkazu » 27 kol 2011, 15:05

Ti ne možeš promijeniti metu jer ne uzimaš akciju, protivnik je uzima i on navede da Ranged Attack targeta Personality kartu [bez Followera]. Ti zatim možeš preusmjeriti napad na drugu Personality kartu [bez Followera] ali ne i na Personality kartu koja ima Followera jer to nije ono što Ranged Attack akcija traži/ cilja.
Hida Kuon, Crab Clan Champion
November 2000 - October 2009
slika
Awaiting L5R LCG.

Avatar
Tenkazu
Postovi: 139
Pridružen/a: 21 lip 2011, 14:28
Lokacija: Zg
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 1 put
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Tenkazu » 18 ruj 2011, 22:41

Danas sam imao dva pitanja oko toga da li se može odigrati karta X za efekt Y. Točnije, pitanje je zapravo bilo "Da li se može odigrati X iako se Y neće u stvari ispuniti?" ili nešto slično.

Karta #1:
Endless Stamina
Open: Choose your performing Personality with a base Gold Cost of 7 or more: Straighten him. You may target and bow a Personality with a Gold Cost equal or lower than his controller's stronghold's Gold production plus two.

Pitanje je bilo da li se može odigrati karta iako je Personality unbowan tj. straightenan. Nemam pri ruci službeno pravilo (potražit ću ga i dodati kasnije) no u ovom slučaju bi se karta mogla odigrati zato što efekt jednostavno straightena Personality kartu tj. taj efekt se primjeni na nju, a da li će se karta doista straightenati ili ne, za efekt nije bitno jer se izvršava neovisno o stanju karte (na karti ne piše da se Personality mora straightenati). Ovaj ostali dio "You may..." je ionako opcionalan tako da ga ne treba objašnjavati posebno.

Karta #2:
Falling Leaf Strike
Kiho
Battle: Target your unbowed Monk: Move him to the current battlefield. Give a target enemy Personality or Follower -3F. Bow it if its Force is now 0.

Pitanje je bilo da li se Monk može ubaciti u borbu gdje nema protivničkih jedinica. Odgovor je da ne može jer u efektu karte postoji required targeting dio: "Give a target enemy Personality or Follower -3F."
Rulebook je napisao/la:Good Faith Rule: When an action is announced, the player must be able to target all required targets, meet all conditions of the action, and pay all mandatory costs, to the best of his or her knowledge.

Required Targeting: An action’s required targets consist of anything that is targeted by the player taking the action in the action's constraints or effects, using the word “target” or “targets,” unless the targeting is explicitly described as optional. Optional targeting is described either by “may target” wording, or by a choice between the targeting and something else...
FLS ima dva required targetinga: "your unbowed Monk" i onaj podcrtani dio iznad. Dakle, igrač mora moći ispuniti oba prije no što odigra kartu. Kada bi pisalo "you may target enemy Personality..." tada bi se Monk mogao uvesti u borbu gdje nema protivničkih jedinica.
Hida Kuon, Crab Clan Champion
November 2000 - October 2009
slika
Awaiting L5R LCG.

Kec
Postovi: 14
Pridružen/a: 25 kol 2011, 18:01
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Kec » 24 ruj 2011, 11:48

Hvala na objasnjenju!

Imam ja jos nesto:
Ako netko korsti Base Force u duelu (recimo Sahara). I sada igrom slucaja netko smanji Force Personalityu na 0. Da li to utjece ikako na to sto on u duelu koristi Base Force? Pretopstavljem da ne, ali zelio bih potvrdu.

Avatar
Tenkazu
Postovi: 139
Pridružen/a: 21 lip 2011, 14:28
Lokacija: Zg
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 1 put
Status: Offline

Re: Pitanja i nejasnoće

Post Postao/la Tenkazu » 24 ruj 2011, 14:04

Ne utječe. Base znači ono što je printano na karti. Sahari Force može biti preko 9000 ali u duelu svejedno koristi printanih 7.
Hida Kuon, Crab Clan Champion
November 2000 - October 2009
slika
Awaiting L5R LCG.

Odgovori

Natrag na “Za početnike”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.