Aeon's End
Postano: 31 sij 2021, 16:22
https://boardgamegeek.com/boardgame/191189/aeons-end
Jel igrao tko Aeon's End? Dobio sam ju ovu zimu od BGG Secret Sante. U BG svijetu ovo je već prastara igra, iz 2016. Ima mali milijun proširenja, samostalnih verzija kao i Legacy izdanje. U pitanju je coop fantasy deck builder za 1-4 igrača, kombinacija Thunderstone i Spirit Islanda mi prvo pada na pamet. Igrao sam ju sad solo i 5x me satrala igra na normal mode težini. Postoji begginer težina na koju ću morati preći, jer je solo jako teška igra koliko čitam po BGGu https://boardgamegeek.com/thread/206844 ... ously-hard
Hard mode je ako ste valjda iskusni, a najteži je Extincion način igranja koji mi trenutno zvuči nemoguć za pobijediti. Solo pravila postoje odmah od dizajnera i jako su dobra.
Cthulhu-style portali i neprijatelji napadaju grad i heroje, a na vama je za pobjedu ili uništiti glavno čudovište (nemesis) ili izdržati toliko dugo dok se ne potroši njegov deck (valjda mu dosadite pa ode napadati neki drugi grad ). Ako Nemesis ubije sve igrače ili razori grad koji branite do kraja, gubite.
Turn-order u igri je jako zanimljiv, a sastoji se od turn order karata igrača i Nemesisa, pa nikad ne znaš tko je slijedeći na potezu. Sam Nemesis napada direktno ili preko svojih fight karata ili preko svog decka. Ne znaš koje je gore Ti napadi idu na grad (ako mu healt dođe do 0 gubite igru naravno) ili na heroja i njegov health ili igračeve karte (u handu, decku, na stolu) ili najbolje kombinacija svega Heal heroja i grada postoji, ali je jako spor, pa igra sili igrače na agresivniju igru, tj. bolje spriječiti damage nego ga liječiti poslije.
Meni novo i jedinstveno u DB igrama, igrači ne miješaju (shuffle) svoj deck nikada! Znači kako kupujete karte ili ih odigravate, tako možete namjestiti redoslijed za slijedeći put. Deck naravno raste kupnjom novih karata, ali se odlično može smanjivati tj rješavat se loših karata iz decka. Hand limit je 5 i još nisam vidio power ili kartu koje bi to mijenjale. Heroji ne napadaju Nemesisa direktno, nego imaju 4-5 mjesta (magic conduit ili tako nekako) za spellove koji se odigraju tek slijedeći krug. Zvuči ograničavajuće, al nije, zapravo pomaže, jer ti deck privremeno smanji, a hand proširi. A i karte na tim mjestima mogu služiti za obranu
Zapravo postoje karte kojima se ovo brejka pa je moguće direktno napadati. Kao i u svim DB igrama imaš bazna pravila, a onda karte brejkaju sve živo
Izgleda mi da igra ima ogromnu reigrivost. U baznoj igri se dobiju 4 Nemesisa i 8 heroja i svi bi trebali igrati drukčije. Za sad sam otvorio samo starter paket koji opet ne igra cijeli u svakoj igri. A još 3 debela decka me čekaju.
Igra mi je bolja od Harry Potter coop deck buildera. Tamo je tema jaka ako volite Pottera, ali je dinamika igre statičnija. U Aeon's Endu je nepredvidivo kad će neprijatelj napasti, koliko jako, na koliko fronti. Nema mape kao u Spirit Islandu, ali niti ne fali.
Solo mi je igra jako zabavna, ali vjerujem da je bolja u više igrača, jer puno karata nagrađuje druge igrače. A i neprijatelji u napadu diskardaju timu određeni broj karata ili daju damage. Kad si solo, sve primaš sam.
Preporučam svim ljubiteljima coop DB igara.
Jel igrao tko Aeon's End? Dobio sam ju ovu zimu od BGG Secret Sante. U BG svijetu ovo je već prastara igra, iz 2016. Ima mali milijun proširenja, samostalnih verzija kao i Legacy izdanje. U pitanju je coop fantasy deck builder za 1-4 igrača, kombinacija Thunderstone i Spirit Islanda mi prvo pada na pamet. Igrao sam ju sad solo i 5x me satrala igra na normal mode težini. Postoji begginer težina na koju ću morati preći, jer je solo jako teška igra koliko čitam po BGGu https://boardgamegeek.com/thread/206844 ... ously-hard
Hard mode je ako ste valjda iskusni, a najteži je Extincion način igranja koji mi trenutno zvuči nemoguć za pobijediti. Solo pravila postoje odmah od dizajnera i jako su dobra.
Cthulhu-style portali i neprijatelji napadaju grad i heroje, a na vama je za pobjedu ili uništiti glavno čudovište (nemesis) ili izdržati toliko dugo dok se ne potroši njegov deck (valjda mu dosadite pa ode napadati neki drugi grad ). Ako Nemesis ubije sve igrače ili razori grad koji branite do kraja, gubite.
Turn-order u igri je jako zanimljiv, a sastoji se od turn order karata igrača i Nemesisa, pa nikad ne znaš tko je slijedeći na potezu. Sam Nemesis napada direktno ili preko svojih fight karata ili preko svog decka. Ne znaš koje je gore Ti napadi idu na grad (ako mu healt dođe do 0 gubite igru naravno) ili na heroja i njegov health ili igračeve karte (u handu, decku, na stolu) ili najbolje kombinacija svega Heal heroja i grada postoji, ali je jako spor, pa igra sili igrače na agresivniju igru, tj. bolje spriječiti damage nego ga liječiti poslije.
Meni novo i jedinstveno u DB igrama, igrači ne miješaju (shuffle) svoj deck nikada! Znači kako kupujete karte ili ih odigravate, tako možete namjestiti redoslijed za slijedeći put. Deck naravno raste kupnjom novih karata, ali se odlično može smanjivati tj rješavat se loših karata iz decka. Hand limit je 5 i još nisam vidio power ili kartu koje bi to mijenjale. Heroji ne napadaju Nemesisa direktno, nego imaju 4-5 mjesta (magic conduit ili tako nekako) za spellove koji se odigraju tek slijedeći krug. Zvuči ograničavajuće, al nije, zapravo pomaže, jer ti deck privremeno smanji, a hand proširi. A i karte na tim mjestima mogu služiti za obranu
Zapravo postoje karte kojima se ovo brejka pa je moguće direktno napadati. Kao i u svim DB igrama imaš bazna pravila, a onda karte brejkaju sve živo
Izgleda mi da igra ima ogromnu reigrivost. U baznoj igri se dobiju 4 Nemesisa i 8 heroja i svi bi trebali igrati drukčije. Za sad sam otvorio samo starter paket koji opet ne igra cijeli u svakoj igri. A još 3 debela decka me čekaju.
Igra mi je bolja od Harry Potter coop deck buildera. Tamo je tema jaka ako volite Pottera, ali je dinamika igre statičnija. U Aeon's Endu je nepredvidivo kad će neprijatelj napasti, koliko jako, na koliko fronti. Nema mape kao u Spirit Islandu, ali niti ne fali.
Solo mi je igra jako zabavna, ali vjerujem da je bolja u više igrača, jer puno karata nagrađuje druge igrače. A i neprijatelji u napadu diskardaju timu određeni broj karata ili daju damage. Kad si solo, sve primaš sam.
Preporučam svim ljubiteljima coop DB igara.