Nisam siguran zasto se naglasava sto sam probao samo jednom, za igru sam rekao da je "mozda odlicna", da je "meni ok", a iz konteksta se dalo izvuci da nije bas po mojem ukusu, nisam ocjenjivao igru, a kamoli je usporedivao sa cupanjem zuba
Sto se tice teme i settinga (ambijenta?) u igri, mislim da je jedno igranje sasvim dovoljno da vidim koliko je/ga ima ili nema, jednako kako je i vatanen vec nakon prvog igranja imao svoje misljenje. Naravno da se misljenje moze promijeniti, ali da cekamo da sve odigramo 100 puta ne bi bas imali o cemu razgovarati .
Tapestry sam komentirao a nisam nikada igrao
Mozemo "temu" razdvojiti na vise pojmova, ali za komentiranje igara mislim da i samo jedan sasvim dobro prenosi znacenje, pogotovo u nekim povrsnim osvrtima.Stipsonov je napisao/la: ↑13 stu 2019, 16:30 Vezano uz temu, ako nađeš vremena preporučio bih ti ovaj članak:
https://spacebiff.com/2019/07/08/talking-games-2/
(preporučio bih i cijelu seriju, ali konkretno ovu moju tendenciju da u novije vrijeme razlikujem temu i setting - to je odavdje)
U tom članku je linkan i slijedeći članak:
https://www.miniaturemarket.com/reviewc ... editorial/
Recimo meni se pak čini obrnuto. Postoji taj neki konvencionalni narativ, 'kako se to u heraldici prikazuje', i to mora biti tako.
Prvo, vojska mora bit na mapi. drugo, mora biti tech tree. treće, mora biti race specialty komplikacija, jer kako ćemo bez toga. itd
I sada, meni se pak sve takve igre čine pasted on. MIjenja se kulisa, ali sve su zapravo dosta slične.
Kao sto sam i rekao, slazem se da nisu potrebni svi ti elementi, tech tree, vojska..., pa i jedna od najboljih civ igara, TTA, nema mapu, a i dalje ima vrlo jak i setting i temu.
Sto se tice T&E ona dobro simulira civilizacijske promjene na tom podrucju, ali to radi na jako abstraktan nacin bez ulazenja u detalje. Isti takav sustav bi se mogao primjeniti na bilo koji zemljopisni dio zemlje, s manjim promjenama na neku drugu temu, recimo SF, sirenje covjecanstva kroz svemir, rijeka = polje asteroida bogato resursima, neki svemirski brodovi, postrojenja, su tileovi ..., a sa vecim promjenama, ali u sustini istim mehanizmima na razne druge teme, migracije zivotinja, tvornicke procese itd.
Iz cega sljedi da je to vise apstraktna igra nego civ igra ili bilo sta drugo. To ju ne cini losijom, ali ako komentiramo tapestry u kontekstu settinga i teme civilizacijske igre, moje misljenje je da je T&E slaba zamjena.