vrh, baš smo ga počeli ponovo igrati pred dva tjedna.. s tim da je meni ipak najbolji u četvero..
nego, jel netko oprobao Yellow i Yangtze?
vrh, baš smo ga počeli ponovo igrati pred dva tjedna.. s tim da je meni ipak najbolji u četvero..
Jesam. Mislim da je preslična da bi opravdalo imati oboje, osim ako nisi baš fan, ali to s druge strane govori da je dobra igra. Glavna razlika u osjećaju je što je škrtiji na bodovima Yellow & Yangtze, rat između kraljevstava ne može donijeti toliko bodova odjedanput. Općenito, Tigris je divlji od Žutog.
Meni je mars odlicna igra, ali ono sto ga meni odvaja od konkurencije je bas to sto iako je euro, svaka akcija i kartica me sve vise uvodi u temu.. Tijekom igre dovodis vodu, zivotinje, biljke ... i kada na kraju pogledas plocu kako izgleda, to nekako sve skupa sjedne i imas osjecaj da si prozivio cijeli taj proces.kockica je napisao/la: ↑13 stu 2019, 11:30 Stvar je u tome što bih zaista volio neku civ igru sa epskim osjećajem ali kraćeg trajanja od meni inače izvrsne Through the Ages (New) ali koja zbog dužine rjeđe dolazi za stol. Kada se opet osvrnemo na cijenu ove igre, dolazimo do toga da sam je u odnosu na prethodne primjere odigrao puno rjeđe, ali skoro svaka partija (možda izuzev jedne) pružala je baš taj epski osjećaj utrke kroz vjekove, pa se isto isplatila.
Problem je što tapestry ne doživljavam kao civ igru, dapače, možda i pogrešno, u mnogo čemu je doživljavam sličnom Terraforming Marsu (samo da naglasim, meni su video pregledi zbog osobne fizičke mane beskorisni, pa preferiram pisane osvrte), zbog izgradnje motora, frakcija/korporacija, mape koja je vrlo važna u Marsu, dok ne mogu prosuditi kakva je u tapestryju zbog podijeljenih mišljenja. Dapače, premda to nije, meni Mars čak daje određeno civ builder iskustvo.
Mozda je T&E odlicna igra ali to je civ igra jednako koliko i sah. Probao jednom nije bilo lose ali teme nema, mogla je biti bilo koja. Tech tree ili vojske na mapi je ono sto uvlaci u temu igre, moze biti da ih ne trebas ali onda ih nesto drugo treba zamjeniti, a to nisu tileovi u 4 boje.Stipsonov je napisao/la: ↑13 stu 2019, 12:19
Tigris&Euphrates je igra iz 1997. Ima par stranica pravila. Ljudi dube o epskim civilizacijskim igrama - eto je. Bez raznih sidmeierovskih konvencija tipa tech tree i vojske po mapi. Ovo je nešto drugačije interpretacija razvoja i rata, respectively. Sa gledišta čitave države/civilizacije, po meni, bolja.
Osjećaj je 4X igra, fali samo explore. Premda je sasvim obranjivo reći kako je vađenje tajlova zapravo explore, jer ti vađenje tajlova oblikuje expand aspekt a nije ništa više nasumičan od bilo koje druge metode exploranja (ne trebam ni govoriti koliko je ok kako ono što si samo ti explorao samo ti i znaš).
Preporuka za Hadaru, meni odlična iako je ne bih nazvao civ igrom nego igrom s civ temom.
Prvo bih spomenuo: 'probao jednom'fpol je napisao/la: ↑13 stu 2019, 15:28 Mozda je T&E odlicna igra ali to je civ igra jednako koliko i sah. Probao jednom nije bilo lose ali teme nema, mogla je biti bilo koja. Tech tree ili vojske na mapi je ono sto uvlaci u temu igre, moze biti da ih ne trebas ali onda ih nesto drugo treba zamjeniti, a to nisu tileovi u 4 boje.