Spirit Island

Pitanja vezana uz društvene igre
Avatar
frastarc
Reactions:
Postovi: 339
Pridružen/a: 22 svi 2020, 13:39
Ima zahvala: 463 puta
 pohvaljen: 553 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la frastarc »

kovacu je napisao/la: 26 svi 2021, 22:14 Moram si nabavit ovu podlogu za rezanje :)
Ne sjećam se više ni gdje sam ju kupio. Imao sam je u studiu pa sam si ju prisvojio za doma, tamo mi je skupljala prašinu.
naljepnice sam radio na ploter-cuter, pa ih odma priremim na dimeznije. Karte su digitalni print, a insert je handemade :D
Avatar
kovacu
Reactions:
Postovi: 547
Pridružen/a: 17 pro 2019, 19:07
Ima zahvala: 281 put
 pohvaljen: 398 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la kovacu »

Ma ja imam amaterski samo skalpele i metalno ravnalo i s tim rezem sve zivo i pazim da ne razrezem stol.
Avatar
frastarc
Reactions:
Postovi: 339
Pridružen/a: 22 svi 2020, 13:39
Ima zahvala: 463 puta
 pohvaljen: 553 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la frastarc »

Uh :D
Mislim da su one male podloge tipa a4 dimenzija negdje 30-40kn reda veličina cijena.
Avatar
CrazyBunnyGuy
Reactions:
Postovi: 794
Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 608 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la CrazyBunnyGuy »

Dakle, da se ne bi dogodila prevelika digresija na temi što se zadnje igralo, evo me tu.

Jučer, kao što sam bio spomenuo nekidan, smo išli u goste i ponijeli Spirit Island. Kada oduzmem smalltalk, vađenje komponenti, malo pozadine i priče, objašnjavanje što je što na stolu, hranu i sl., počeli smo igrati oko 19.40. Završili smo u 1.50 ujutro :)

Četvero nas je bilo: Ocean's Hungry Grasp, Sharp Fangs Behind The Leaves*, Shroud Of Silent Mist*, Starlight Seeks Its Form. Ekipa sa zvjezdicama je igrala prvi put. Neobično brzo i bez greške su pohvatali mehaniku svega, naravno trebalo je tu i tamo korigirati neke stvari, a najčešće se preskakalo preko target landa. Ono kada se uzbudiš sav jer možeš napraviti SVE što treba napraviti i spriječiti osamdeset blightova i pobiti milijun invadera, samo da bi shvatio da u jbnom landu nema Dahanaca, tebi je to uvjet, a nitko ih ne može tamo gurnuti :P Taj dio se stvarno najčešće nekako zanemari tijekom igre.

No, svejedno, Fangs i Shroud su fantastično pohvatali strategiju "gurni mi da ga tu jer mi treba da ubijem ove, gurnut ću ti na nazad da možeš u slow fazi razguziti to i to". Ja, kao Ocean, sam uredno topio stvari, ali imao sam problem s izlaskom na plažu - nikako nisam mogao dobro tempirati svoju plimu i oseku i karte invadera su tako nesretno bile složene da bi taman kada sam htio potopiti sve živo morao bježati s obale jer ne bih preživio ravage ili sl. No nisam bio bespomoćan, dobro je funkcioniralo na kraju, obožavam utapati invadere.

Shroud se fantastično nosio sa cijelom pločom (igrao sam Shrouda nekoliko puta i nije mi bio sjeo, ali sinoć sam ga počeo gledati novim očima, volio bih ponovo probati...), a pogotovo svojim ćoškom otoka, skoro sve je bilo čisto na njegovoj strani! Fanguša je napravila zid od svojih presencea posred otoka i podijelila ga na dva dijela, čisteći sredinu. Bilo je užasno zabavno gledati kako zapovijeda četama zvijeri i gurka ih na sve strane.

Prvu polovicu igre smo se držali junački, nijedan blight nismo dobili, buildove smo lijepo rezali u korijenu, mudro puštali da izgrade ponegdje, a onda im to uništili. Starlight je najviše došao do izražaja pomažući kad nitko drugi nije mogao spriječiti build, koristeći onu svoju da preskoče build action u nekom landu.

I tako smo vrebali, davili, utapali i smirivali mirnim noćnim nebom sve negdje do pola noći dok nije naišao neki event koji nas je rastavio na sastavne dijelove. Ne sjećam se više što se dogodilo točno, u magli mi je druga polovica igre, ali znam da smo nakon tog eventa odjednom imali eksploziju buildova, sela na sve strane, exploreri se nakotili ko išta, blight počeo padati i etoga, blighted island!

Ja već naravno počeo gubiti svaku nadu (blight karta nas je natjerala da uništimo po tri presencea svaki...), sve se raspadati počelo, bili smo umorni, koncentracija popustila, ali skužio sam da smo nekako promijenili taktiku i da smo postali sposobni generirati užasno puno straha u svakom turnu. Dotad smo bili dosta nekako slabašni sa strahom, ali kada sam skontao da nam ne nedostaje puno do terror levela tri, počeo sam nagovarati spirite na malo drugačiju taktiku - kontrolirani blight, a fokus na tvornicu straha i dosezanje terror levela tri i uništavanje gradova, jer gradova nije bilo puno.

Kad god igram Oceana uvijek kopam po major kartama tražeći Tsunami. Mislim, oprostite, ali ako itko treba igrati Tsunami kartu onda je to Ocean.

Dogodila se ta predivna kombinacija slučajnosti za koju bi oni manje blagoslovljeni na polju inteligencije rekli da je "intervencija viših sila" (:P) da sam dobio Tsunami, imao TOČNO 6 energije koliko mi za Tsunami i treba te sam još mogao odigrati nekoliko karata od 0 energije da bih nakotio elemenata za još straha.

Jedno 40 minuta smo proveli pokušavajući pronaći strategiju kako ubiti sve gradove i završiti partiju. Ne mogu vam opisati koja je to dobra rasprava bila i koliko smo različitih kombinacija pokušali dok nismo našli pravu! :D Dakle, prvo smo probali pobijediti tijekom fast faze jer bi u protivnom izgradili još pokoji grad kasnije, a više nismo imali snage za još jednu rundu! Jednostavno nije išlo. Fanguša bi mi mogla ubrzati moj Tsunami da bude fast i mogao sam riješiti dva grada, ali postojala su još dva na dijametralno suprotnoj strani otoka i i nitko nije mogao doprijeti do tamo u fast fazi. Imali su opcije za ukokati to sve u slow fazi, ali jbga...

No, uglavnom, plan je bio sljedeći: ignorirati ravage (izbrojali smo sve, uključujući i kaskade i ustanovili da imamo šanse), u fast fazi ubiti sela na kritičnim mjestima gdje će biti build, tako da opet izgrade sela, a ne gradove, a zatim tijekom slow faze potamaniti sve gradove.

Tako je i bilo. Preživjeli smo ravage i build, uz prihvatljive žrtve u vidu nekoliko uništenih presencea, ali nebitno... Zatim prvo moj tsunami za koji sam imao elemenata pa sam počistio kompletnu obalu na jednom boardu, nakotio toliko puno straha da smo dobili terror level 3, a potom su ostali odvrtili svoj program i zajedno uspjeti ubiti dva preostala grada!

Jedna od onih partija epskih proporcija za koju ti nije žao uloženih 6 sati i dolaska doma iza 2 ujutro, partija u kojoj su se slučajnosti posložile tako da sam dobio tsunami, imao energije i uspjeli smo iskodirati program koji nije završio bugom :) Kad me netko pita zašto volim toliko ovu igru, eto zato, uz sve ostalo :)
Ovi su korisnici zahvalili autoru CrazyBunnyGuy za post (ukupno 6):
tanelornMinsc1610kovacumadokockicagogo666
Avatar
kovacu
Reactions:
Postovi: 547
Pridružen/a: 17 pro 2019, 19:07
Ima zahvala: 281 put
 pohvaljen: 398 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la kovacu »

Ja uvijek novim igracima dam na izbor ove jednostavne spirite da se upoznaju sa igrom sto lakse. Jel ima dosta stvari za pohvatat prvi put pa ne zelim da se prvi put opterecuju jos sa dodatnim kerefekama kod ovih malo tezih spirita.
Avatar
CrazyBunnyGuy
Reactions:
Postovi: 794
Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 608 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la CrazyBunnyGuy »

Sami birali. :) Predložio sam low complexity, sve to, ali oči su im se zacaklile kada su si našli svoje srodne duše, bilo mi žao da im to otmem :)
Avatar
CrazyBunnyGuy
Reactions:
Postovi: 794
Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 608 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la CrazyBunnyGuy »

Inače, ne znam tko bi ovo mogao igrati u šestero ikad. Možda jedino da su svi igrači stare iskusnjare i da su svi zajedno igrali gomilu partija pa da si poznaju stilove igranja, inače imam osjećaj da bi trajalo dulje od TI4 :)
Avatar
kovacu
Reactions:
Postovi: 547
Pridružen/a: 17 pro 2019, 19:07
Ima zahvala: 281 put
 pohvaljen: 398 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la kovacu »

Vidio sam na redditu da je neki lik igrao sa jedno 15 spirita odjednom i to solo na ne znam kojoj tezini. Trebalo mu je jedno x dana. Ne mog nac link.
Mislim da je najbolje igrat u 3 ili u dvoje. U 4 dosta dugo traje, a nikad nisam igrao sa vise (vjerovatno niti ne zelim :) )
Ovi su korisnici zahvalili autoru kovacu za post:
CrazyBunnyGuy
Avatar
kovacu
Reactions:
Postovi: 547
Pridružen/a: 17 pro 2019, 19:07
Ima zahvala: 281 put
 pohvaljen: 398 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la kovacu »

Jucer nakon dugo vremena jedna solo partija SI.
Uzeo Ocean i lv 6 Svedsku. Pobijedio kad se okrenila prva 3 lv invader karta. Jos sam se predomisljo dal da igram s 1 il 2 spirita i na kraju uzeo jedan sto je bila dobra odluka jer bi mi se game time povecao jako mnogo, a i ovo je dugo trajalo.
Taktika bila potopi velike gradove na obali, a ove inland sredi sa onom major kartom koja dodaje tokene s obzirom koliko ima blighta okolo, a sa nekom beast kartom odgadjaj ravage na kriticnim podrucjima.
SI i dalje uvjerljivo no1 board game koji sam igao ikad.
S ocean mi je najveci gust igrat, al problem je iskopat karte koji imaju veliki range da mozes dohvatit landove na drugoj strani otoka. Kad igras s drugima onda ti mogu pomoc oko toga, al ak igras solo ovisis o kartama koje izvuces i eventima/fear kartama


slika
Ovi su korisnici zahvalili autoru kovacu za post (ukupno 4):
CrazyBunnyGuyrealukajuri006mado
Avatar
CrazyBunnyGuy
Reactions:
Postovi: 794
Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 608 puta
Kontakt:

Re: Spirit Island

Post Postao/la CrazyBunnyGuy »

Jao, ja nikako da se okušam u solo igri! Stvarno, ne daju mi priliku :P A i nekako smo se ulijenili pa nikad ne igramo s adversaryjima ili scenarijima; morat ćemo izaći iz komfort zone.

Ovaj vikend smo opet igrali u četvero: Stone, Rampant Green, Nightmare, Trickster. Išlo nam je puno bolje nego prošli put, posve drugačija postava spirita, 200% drugačiji experience, kao da smo dvije različite igre igrali i to je ono što je valjda najbolje kod Spirita. Milijardu iskustava u tih par kutija ;)
Ovi su korisnici zahvalili autoru CrazyBunnyGuy za post:
juri006
Odgovori

Natrag na “Društvene igre”