Scythe

Pitanja vezana uz društvene igre
T0mo
Reactions:
Postovi: 160
Pridružen/a: 29 sij 2020, 07:47
Ima zahvala: 63 puta
 pohvaljen: 158 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la T0mo »

CrazyBunnyGuy je napisao/la: 21 svi 2020, 10:56 Ah, Scythe doživljava renesansu, vidim :D Moj partner i ja uvijek tražimo žrtve za igrati Scythe; uglavnom igramo udvoje i igrali smo valjda milijardu puta dosad (nikad s automama, doduše, Mario nekako ne voli botove in general, kad igramo Root protiv botova samo prevrće očima čekajući da ja pomaknem što se pomaknuti mora...), ali čeznemo za izazovima i za partijama u više igrača.

Tako da, jednom kad ova crapona pocrka i kada svima bude oke imati veliko društvo na okupu, ako je tko za kakve partije u puno igrača u Meeplesu ili na nekoj desetoj lokaciji, vrištite, na dvojica ćemo se rado odazvati. Imamo i modularnu ploču i neoprensku onu (zovemo je tepih) imam i onu oversized ploču, sve tri ekspanzije, donosimo što treba ako treba...
Sviđa mi se ideja!
slika
Avatar
Valsim
Reactions:
Postovi: 3124
Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 2299 puta
 pohvaljen: 2359 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la Valsim »

@kockica
Super recenzija :thumbs .

Nisam isprobao Fenris, ali sam isprobao igru s Invaders from Afar i The Wind Gambit ekspanzijama. Jedan od tih puta je bio i kada smo zaigrali u Petrinji u 7 igrača prije dvije godine. Sjećam se hypea kada je igra izašla i razočaranja nakon prve odigrane partije. Nije mi igra loša da se razumijemo i rado ću odigrati kad god netko predloži. Mada sumnjam da će prijedlog ikada doći s moje strane. Doživljaj igre mi je bio i ostao Terra Mystica sa prikeljenom borbom. Pri čemu su borbe u svim našim partijama bile skroz u nekom desetom planu, a i kada je došlo do njih nije uopće bilo ikakvog osjećaja napetosti i uzbuđenja. Sve se na kraju svodilo na utrku tko će najefikasnije odigrati sve svoje akcije i završiti igru s više bodova prije svih ostalih. Mislim u svakoj igri se jasno nastoji što bolje i efikasnije odigrati svoje poteze, ali u rijetko kojoj igri sam osjećao takvu kaznu ako bih krivo odigrao i jednu akciju.
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
T0mo
Reactions:
Postovi: 160
Pridružen/a: 29 sij 2020, 07:47
Ima zahvala: 63 puta
 pohvaljen: 158 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la T0mo »

Valsim je napisao/la: 21 svi 2020, 14:37 Mislim u svakoj igri se jasno nastoji što bolje i efikasnije odigrati svoje poteze, ali u rijetko kojoj igri sam osjećao takvu kaznu ako bih krivo odigrao i jednu akciju.
JA u svim svojim partijama nikad nisam osjećao takvu "kaznu" za krivo odigrani potez. Puno puta mi se dogodilo da krivo odigram, nešto zaboravim što sma planirao i nista strašno, eventualno pri samom kraju igre gdje se gleda da završiš u potez, dva što je normalno.

Jednom mi se čak dogodilo da sam uspio imati nula novca i nisam mogao odigrati niti jednu akciju, niti proizvodnju niti ništa, samo move i to svaki drugi potez, to je potrajalo par poteza i mislim da sam na kraju pobjedio.
slika
Avatar
CrazyBunnyGuy
Reactions:
Postovi: 794
Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
Ima zahvala: 283 puta
 pohvaljen: 608 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la CrazyBunnyGuy »

Sinoć sam imao situaciju kada sam se htio ubiti od jada nakon lošeg poteza vezanog za borbu. Protivnički hero sjedi na tunelu i čuva četiri hrane. Ja se budala zaletim sa svojim mechom i kao "hu hu, ha ha, mogu ja to pobijediti, borba je jedan na jedan, imam 5 u ruci i 7 na kolu sreće". I pobijedim naravno, i to mi je bila tek četvrta zvjezdica. U toj zaslijepljenosti sigurnom pobjedom uopće nisam skontao da je protivniku ostala samo jedna zvjezdica do kraja, da se može vratiti na taj isti teritorij i razbiti me i razbio me je.

Borba u Scytheu je sporedna, preskupa i posve nepotrebna u 2 igrača. Isplati se jedino ako ti je zadnja zvjezdica, ako si sve drugo lijepo naštimao i ako si napadač i siguran si da ćeš pobijediti (a u borbama jedan na jedan ako imaš 5 u ruci i barem sedam na power tracku, to je to, samo treba imati na umu protivničke mech moći da te baš ne orobi za par bodova...).

Mislim da je to bio i cilj, negdje sam nekad pročitao da je u Scytheu važniji taj hladnoratovski element "kad bih htio, mogao bih te napasti, ali ti znaš da mene to košta isto koliko i tebe u konačnici i za tu jednu pišljivu zvijezdu oslabljujem se dosta i naškodit će mi..."

Ne znam, kao što rekoh, u 2 igrača rijetko kad ima borbe, eventualno se pred kraj igre netko zaleti na Tvornicu i preuzme je, ali ono što meni tu najviše smeta je to što u slučaju izjednačenja napadač odnosi pobjedu. Kratkoročno, glupo je, dugoročno, dobro je jer oke, pobijedio si i sve, ali si sad jako oslabljen, ako ima još igrača za stolom ili ako je tvoj protivnik predao borbu, znaš da će se zaletjeti na tebe i razbiti te odmah... Tako da na kraju ispadne da je cijela priča s borbom briljantno napravljena, ako gledaš s tog stajališta. :)

I dalje bih volio da postoji neki drugi mehanizam koji bi riješio izjednačenje u borbi. Tematski gledano, ako oboje dođemo s 10 vojnika i napadnemo se i pobijemo se međusobno 10:10 i nitko ne preživi, zašto sam ja pobjednik samo zato jer sam te izazvao na borbu? Moglo se to riješiti tako da

a) onaj koji je uložio više na power tracku a manje na kartama odnese pobjedu
b) onaj tko ima više jedinica u borbi (jer više jedinica ne znači nužno uvijek i zagarantiranu pobjedu, može se dogoditi i izjednačenje)
c) onaj koji je napao s likom...
d) onaj čiji airship lebdi iznad i nosi na sebi radnika/e npr...
e) ne pobijedi nitko, poubijali smo se i svi se povlačimo s teritorija i gubimo sve, to je možda još najtematskije, Pirova pobjeda
f) .....

Ono, ima puno tematski boljih načina da se razriješi neriješen rezultat, sve bi bilo bolje osim "onaj koji je inicirao, odnosi pobjedu"... Mislim da zbog toga većina i zazire od borbi. Da pravo kažem, sve mi se čini da ćemo malo playtestati opciju e kući čisto da vidim kakav je feel.
Avatar
dlakar
Reactions:
Postovi: 842
Pridružen/a: 22 vel 2016, 16:46
Ima zahvala: 677 puta
 pohvaljen: 664 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la dlakar »

Sve je do optimizacije. Ja većinom igram defanzivno i napad koristim za zadnju akciju u kombinaciji sa zadatkom ili nečim drugim tako da 2-3 zvijezdice lupim u šusu. Frakcija mi više nije ni btina, sve je do player mata. Do 20-22 poteza je uspješna partija, sve preko je nategnuto. Uspio sam par puta završit sa 15 ali se treba puno toga poklopit. I kad pomisliš da si dobar u nekoj igri, naletim online na likove koji me satru u 13. krugu. Uvelike ovisi s kim igraš, jer puno neiskusnih igrača daju prostora za zvijezdice nesmotrenim kretnjama i ostavlju se otvorenim za napade. Bitno je radit obrambeni zid sa workerima i onemogućiti davanje lakih zvijezdica. Po meni se scythe ne isplati igrat ispod 4 igrača, a mišljenja sam da je što više, to bolje. Mi smo ga najviše igrali u 6 igrača. Brodove smo par puta koristili i odustali od njih jer nam je bilo previše za kombinirat. Sada mislim kako bi bilo dobro osvježenje.
Ovi su korisnici zahvalili autoru dlakar za post:
Antomon
For a while, I thought of myself as an atheist until I realized it was a belief, too.
kockica
Reactions:
Postovi: 2519
Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
Lokacija: Zagreb - Rakovica
Ima zahvala: 2064 puta
 pohvaljen: 1344 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la kockica »

Zato i spominjem da bi trebalo u igri udvoje ubaciti autome jer je igra dosta dosadna, dosta solitaire. Ti gadovi se brzo prošire poput mrava na mapi, jebe im se živo za popularnost kada rastjeruje tvoje radnike, a što vole napadati... I pritom relativno brzo obnavljaju snagu. A plus nazaustavljivo skupljaju zvjezdice pa nema ono, "imam još cajta".

Uglavnom imamo dosta borbi, čak se i autome međusobno rokaju, a kako se vrlo lako šire po mapi, naberu poprlično bodova za kontrolu teritorija pa ih treba suzbijati.

Ima smisla da su borbe skupe, veliki rat je nedavno završio, Europa je još uvijek liže rane i borbe su nepopularne.

Ipak, ja sam iskoristio borbu na sljedeći način, vidim da će žena na svom sljedećem potezu lako proširiti se po mapi i postaviti zadnju zvjezdica a uspješno je već napradovala prije u kampanji.

Ja sam pak imao 5 zvjezdica i jednostavno nisam imao mogućnosti da postavim i 6.u pa sam naprosto raštrkao mehove posvuda ostavljajući radnike, a zadnjim mehom sam napao automu i namjerno izgubio čime je ona postavila 6.u zvjezdica i igra je odmah završila. Ja sam bio drugi a žena uvjerljivo zadnja. To me malo oporavilo za nastavak kampanje.
Avatar
Vintijakna
Reactions:
Postovi: 75
Pridružen/a: 04 sij 2019, 20:08
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 48 puta
 pohvaljen: 92 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la Vintijakna »

Ja imam celi Scythe i igrao sam ga miljon puta u raznim kombinacijama (imam cak i Scythekick sa svim addonovima), no da budem iskren, sto ga vise igram, to mi se manje svidja...

Uglavnom, bilo kakvo dostignuce mi nije gust za ostvarit... Armory i monument su tolko genericke i glupe (dizajnerski gledano) zgrade da me nis ne vuce (u kontekstu osobne preferacije, a ne "sportske pobjede") da ih zemem.

Enlist i deploy su u 10 naprema 1 partija bolja opcija od ostalih.

No najvise me pocelo zivcirat to sto za povlacenje 2 ili vise autome potrosim vise mozdane energije nego za vlastitu igru. Ne kazem da je automa lose napravljena (cak naprotiv), niti da ju je problem vuc, nego igra je fast paced, tako da vise "mojeg rada" ode na nju nego na mene, a to tako ne bi trebalo bit...

Nemojte me krivo shvatit, ne kazem da je igra losa, nego, da budem iskren, zapravo se i bojim ovo sam sebi priznati: mislim da je debelo precjenjena....
Ovi su korisnici zahvalili autoru Vintijakna za post (ukupno 3):
AntomonkockicaTeehee(R)
kockica
Reactions:
Postovi: 2519
Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
Lokacija: Zagreb - Rakovica
Ima zahvala: 2064 puta
 pohvaljen: 1344 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la kockica »

Dobro došao u klub, isto mislim da je igra debelo precijenjena. Možda i griješim jer nisam toliko obraćao pažnju na druge igre ali čini mi se da sam upravo kod te igre primijetio početak trenda na bgg koji mi se ne sviđa, gdje igra dobije tonu ocjena, u ovom slučaju bile su pozitivne, a još je nitko nije ni imao u ruci, već samo na osnovu hypea.

A što se tiče proširenja, koliko god ona izgledala seksi, redom su mi sva slabija od osnovne igre. Novi narodi iz prve ekspanzije su mi prespori (škot mi je još i ok), brodovi iz druge ekspanzije su mi prekomplicirani i ne igramo s njima ali su ok one pločice, treće proširenje, već rekoh.. Inače sam lud za proširenjima, nedavno sam to opširnije obarzlagao zašto mi se ona sviđaju, ali upravo Scythe mi je debela iznimka u tom pogledu.

Autome, imam drugačije iskustvo. U našim igrama žena vodi jednu, ja drugu automu i to nam jako kratko traje, izuzev rješavanja borbi. Na početku igre dosta smo udaljeni jedni od drugih i obično znam unaprijed nekoliko poteza, pa istina da koju sekundu više hendlam automu negoli sebe, ali kada se mapa prenapuči i kada su žena i autome odigrale svoje poteze, bogme imam što na svom potezu razmišljati kud ću i kako ću, pogotovo što su mrcine dosta agresivne a bez obzira koliko smo dugo u braku, sve se više ispoljava ženina agresivnost (to je ona koja ne voli sukobe).

Postignuća - građevine su mi možda i najslabija točka i njih najrjeđe ostvarimo. Zapravo što više razmišljam ona bonus pločica za građevine mi je sve više smetnja, ako se potrefi, dobro, ali počeo sam ignorirati ganjanje bonusa. Također barem jednu građevinu gradim preko encountera ako mi se potrefi, naprosto su mi prezahtjevne. Fali mi nekakva važnost oružarnice i spomenika, tipa sukobi na teritoriju oružarnice daju ti dodatnu snagu ili obrambeni bonus, tuđi radnici ne mogu samostalno ušetati ma što god. Ipak povremeno vrijedni budu bonusi koji se otvore njihovim postavljanjem.

Iskreno, a spomenuo je to i Valsim, tražio sam nešto slično Terra Mystica, samo što je to nepreporučljivo za 2 igrača, a naknadno je izašla Gaia (za koju isto Pedersen dizajnira automu ili već je), ali kako kaže izreka koje se sjećam iz prošle države, kasno Marko na Kosovo stiže.
Ovi su korisnici zahvalili autoru kockica za post:
marge
kockica
Reactions:
Postovi: 2519
Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
Lokacija: Zagreb - Rakovica
Ima zahvala: 2064 puta
 pohvaljen: 1344 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la kockica »

Isprva sam bio oduševljen sa Scythe: Encounters, pogotovo u usporedbi sa baznim karticama koje sadrže opcije manje više na istu foru, pa mi se činilo da drugačije opcije imaju potencijal stvaranja više raznolikosti, a danas, nešto stariji i mudriji, mogu reći da je i ovo proširenje koje zapravo ništa novog ne donosi a igru čini toliko divljom i nebalansiranom. Primjer u zadnjoj partiji gdje je meni prva sretno izvučena kartica dala toliki zamah da me se više nije moglo stići, dok bi žena koja je igrala polaniju na svakom encounteru sretala se sa tri potpuno besmislene opcije sto ju je i dodatno sakatilo s obzirom da nije mogla smisleno koristiti moć svoje frakcije. Jedina pozitivna stvar je umjetnost, pa definitivno preporučam da se zaobiđe.

Uglavnom, opet se potvrđuje da dok uživamo u baznoj igri, ekspanzije su ispod njenog nivoa.

S druge strane toplo preporučam kartice rezolucije iz druge ekspanzije, možda ih možete i sami načiniti bez potrebe za kupnjom cijele ekspanzije, a daju zanimljive načine za završetkom igre.
Ovi su korisnici zahvalili autoru kockica za post (ukupno 2):
Papaverrealuka
Avatar
realuka
Reactions:
Postovi: 386
Pridružen/a: 27 ožu 2020, 15:29
Ima zahvala: 984 puta
 pohvaljen: 1010 puta
Kontakt:

Re: Scythe

Post Postao/la realuka »

kockica je napisao/la: 05 vel 2021, 11:01 Isprva sam bio oduševljen sa Scythe: Encounters, pogotovo u usporedbi sa baznim karticama koje sadrže opcije manje više na istu foru, pa mi se činilo da drugačije opcije imaju potencijal stvaranja više raznolikosti, a danas, nešto stariji i mudriji, mogu reći da je i ovo proširenje koje zapravo ništa novog ne donosi a igru čini toliko divljom i nebalansiranom. Primjer u zadnjoj partiji gdje je meni prva sretno izvučena kartica dala toliki zamah da me se više nije moglo stići, dok bi žena koja je igrala polaniju na svakom encounteru sretala se sa tri potpuno besmislene opcije sto ju je i dodatno sakatilo s obzirom da nije mogla smisleno koristiti moć svoje frakcije. Jedina pozitivna stvar je umjetnost, pa definitivno preporučam da se zaobiđe.

Uglavnom, opet se potvrđuje da dok uživamo u baznoj igri, ekspanzije su ispod njenog nivoa.

S druge strane toplo preporučam kartice rezolucije iz druge ekspanzije, možda ih možete i sami načiniti bez potrebe za kupnjom cijele ekspanzije, a daju zanimljive načine za završetkom igre.
Totalna su ludost novi Encounteri, znam da sam izgubio prvu partiju s njima kad je djevojka izvukla zadnji encounter s ploče 2 poteza prije kraja igre, gdje sam joj MORAO dati 3 novčića (u biti 3VP-a) i zauzvrat me više ne smije napasti i na kraju izgubio za 2VPa rofl rofl
Odgovori

Natrag na “Društvene igre”