Možeš li malo obrazložiti zašto nije? Fakat me zanima.
Charterstone
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8436
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1584 puta
- pohvaljen: 2358 puta
- Kontakt:
Re: Charterstone
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 4965
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3582 puta
- pohvaljen: 3681 put
- Kontakt:
Re: Charterstone
Pa ono, čisto obaveza da moraš igrati iz tjedna u tjedan, jer se pozaboravljaju pravila (to je čest slučaj kod mog punca ), a i nekad se ovom ne igra, drugi puta onom i onda je to puno teže okupiti na skup. Inače igra je zanimljiva, ali ništa spektakularno. Mislim da je kod nas više problem organizacijski nego da sama igra nije dobra.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8436
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1584 puta
- pohvaljen: 2358 puta
- Kontakt:
Re: Charterstone
Aha. Sve mi je jasno. Bojim se da ni kod mene doma ne bi prošla baš zbog ovog navedenog. Thanks.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- dlakar
- Reactions:
- Postovi: 842
- Pridružen/a: 22 vel 2016, 16:46
- Ima zahvala: 677 puta
- pohvaljen: 664 puta
- Kontakt:
Re: Charterstone
Meni je isto privlačan koncept legacy work placementa ali nema šanse da moja ekipa to ikada završi...tako da...preskok
For a while, I thought of myself as an atheist until I realized it was a belief, too.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8436
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1584 puta
- pohvaljen: 2358 puta
- Kontakt:
Re: Charterstone
Ako bi se već odlučio na Legacy koncept onda bih radije za obitelj uzeo Pandemic. To bi bilo dobro prihvaćeno jer nam je Pandemic kao takav dobro prihvaćen...
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- Antomon
- Reactions:
- Postovi: 1246
- Pridružen/a: 04 tra 2014, 20:38
- Lokacija: Rijeka
- Ima zahvala: 1192 puta
- pohvaljen: 921 put
- Kontakt:
Re: Charterstone
Ne bih se složio. Legacy igre i igre sa kampanjama zahtjevaju dosta kontinuiranog uloženog vremena. Pandemic Legacy isto boluje od sindroma dodavanja novih pravila i zaboravljanja istih ako se ne igra često.
- Antomon
- Reactions:
- Postovi: 1246
- Pridružen/a: 04 tra 2014, 20:38
- Lokacija: Rijeka
- Ima zahvala: 1192 puta
- pohvaljen: 921 put
- Kontakt:
Re: Charterstone
Evo, jučer smo odigrali kampanju do kraja (12 partija) pa da napišem svoje dojmove. Igrali smo svih 12 partija u 5 igrača. Pazio sam na spojlere, ne spojlam dalje od onoga što se događa u prvoj partiji.
Ukupan dojam - ugodno iznenađen. Očekivao sam manje s obzirom na mišljenja drugih igrača i kako je brzo pala popularnost igre. Kroz legacy dio igre se događa dovoljno stvari da svaka partija bude zanimljiva i zabavna. Bilo mi je fora odabrati koju ću zgradu naljepit u svoj charter i koju ću sanduk otvoriti. Nakon 12 partija Charterstone bih nazvao jednim srednje teškim worker placementom i engine buildingom. Po samim mehanizmima igra je gotovo gateway, ali se u igri događa dovoljno stvari koje treba pratiti, od tuda da je igra srednje teška. Interakcija među igračima je dosta miroljubiva pošto se workeri mogu međusobno bumpati. Retroaktivno gledano, prve 2 -3 partije su stvarno dosadne dok se ne dodaju dodatni mehanizmi, jasno mi je zašto su ljudi odustajali nakon par partija. Igra će biti zanimljivija ako se svi igrače postave u mindset da je bitno ljepiti zgrade i otvarati nove crateove jer se onda dobiju novi mehanizmi.
Najoptimalnije je igru odigrati u 5 ili 6 igrača i to da istih 5/6 igrača odigra zajedno kampanju do kraja. Turnovi su dovoljno brzi da broj igrača nije problem. Mi smo igrali bez automate za 6. igrača (postoje pravila što se događa sa neaktivnim charterima) i sve je funkcioniralo dobro, ali nakraju bi bilo zgodno da je bio i 6. igrač za neke stvari. Ako se igra u 4 ili manje igrača, mislim da definitvno treba automata, ali za manje od 4 igrača ne bih niti preporučio Charterstone. Glavna stvar igre je u izboru što će se i gdje ljepiti pa mi djeluje malo blesavo da to neka automata odrađuje. Priznajem da nismo probali automatu.
Sama priča u igri je nebitna, postoji, ali je zaboravljiva.
Igru moram resetirati do neke mjere jer se dobiju pravila kako igrati igru nakon odigrane kampanje. Svakako ćemo probati odigrati koju partiju, ali sam nekako skeptičan. Izgube se stvari koju igru čine zanimljivom, ploča mi ne djeluje balansirano što se tiče zgrada. Sada shvaćam zašto je Tom Vesel nakon odigrane kampanje uzeo recharge pack i složio ploču po svom nahođenu, vjerujem da se može dobiti solidan euro.
Igru bih preporučio skupini od 5 ili 6 gamera koji bi htjeli odigrati neagresivni srednje teški worker placement/engine building uz popodnevni čaj i koji će se veseliti što će otključati u sljedećem crateu odnosno koju će iduću zgradu naljepiti u svoj charter.
Pitajte.
Ukupan dojam - ugodno iznenađen. Očekivao sam manje s obzirom na mišljenja drugih igrača i kako je brzo pala popularnost igre. Kroz legacy dio igre se događa dovoljno stvari da svaka partija bude zanimljiva i zabavna. Bilo mi je fora odabrati koju ću zgradu naljepit u svoj charter i koju ću sanduk otvoriti. Nakon 12 partija Charterstone bih nazvao jednim srednje teškim worker placementom i engine buildingom. Po samim mehanizmima igra je gotovo gateway, ali se u igri događa dovoljno stvari koje treba pratiti, od tuda da je igra srednje teška. Interakcija među igračima je dosta miroljubiva pošto se workeri mogu međusobno bumpati. Retroaktivno gledano, prve 2 -3 partije su stvarno dosadne dok se ne dodaju dodatni mehanizmi, jasno mi je zašto su ljudi odustajali nakon par partija. Igra će biti zanimljivija ako se svi igrače postave u mindset da je bitno ljepiti zgrade i otvarati nove crateove jer se onda dobiju novi mehanizmi.
Najoptimalnije je igru odigrati u 5 ili 6 igrača i to da istih 5/6 igrača odigra zajedno kampanju do kraja. Turnovi su dovoljno brzi da broj igrača nije problem. Mi smo igrali bez automate za 6. igrača (postoje pravila što se događa sa neaktivnim charterima) i sve je funkcioniralo dobro, ali nakraju bi bilo zgodno da je bio i 6. igrač za neke stvari. Ako se igra u 4 ili manje igrača, mislim da definitvno treba automata, ali za manje od 4 igrača ne bih niti preporučio Charterstone. Glavna stvar igre je u izboru što će se i gdje ljepiti pa mi djeluje malo blesavo da to neka automata odrađuje. Priznajem da nismo probali automatu.
Sama priča u igri je nebitna, postoji, ali je zaboravljiva.
Igru moram resetirati do neke mjere jer se dobiju pravila kako igrati igru nakon odigrane kampanje. Svakako ćemo probati odigrati koju partiju, ali sam nekako skeptičan. Izgube se stvari koju igru čine zanimljivom, ploča mi ne djeluje balansirano što se tiče zgrada. Sada shvaćam zašto je Tom Vesel nakon odigrane kampanje uzeo recharge pack i složio ploču po svom nahođenu, vjerujem da se može dobiti solidan euro.
Igru bih preporučio skupini od 5 ili 6 gamera koji bi htjeli odigrati neagresivni srednje teški worker placement/engine building uz popodnevni čaj i koji će se veseliti što će otključati u sljedećem crateu odnosno koju će iduću zgradu naljepiti u svoj charter.
Pitajte.
- Antomon
- Reactions:
- Postovi: 1246
- Pridružen/a: 04 tra 2014, 20:38
- Lokacija: Rijeka
- Ima zahvala: 1192 puta
- pohvaljen: 921 put
- Kontakt:
Re: Charterstone
Uspijeli smo odigrati "završeni" (nakon odigrane kampanje) Charterstone dva puta. Dok bi kampanji Charterstonea dao ocjenu 7, 7.5, završeni Charterstone bi dobio maksimalno ocjenu 5. Ako planirate nabaviti Charterstone sa ciljem igranje igre nakon završene kampanje, ili rađe uštedite novac i kupite neku drugu igru ili odmah kupite recharge pack.
Nadalje ću objasniti svoje mišljenje sa spojlerima o igri, čisto za one koji ne vole spojlere.
SPOILER
Dogovorili smo se da ćemo probati odigrati završenu igru bez ljepljenja novih zgrada, bilo nam je nekako čudno ljepiti nove zgrade preko postojećih nakon završetka kampanje, što je ujedino dovelo da nemamo otvaranje novih creatova. Na taj način smo izbacili 2 od 3 načina kojim se pomiče marker za kraj igre, pa su se partije otegle na 2 i pol sata za igru u kojoj partija ne bi trebala trajati više od sat vremena. Nimalo zabavno.
Za vrijeme kampanje je normalno da ljepiš zgradu koja će ti donijeti 20 bodova na kraju kampanje preko zgrade koja vrijedi 1/5/7 bodova, ali se se onda dobija gotovo neigriva ploča. Za vrijeme kampanje se to iskompezira sa stvarima koje prenašaš iz poglavlja u poglavlje, te početnim bonusima na početku svake partije, no kada se igra završena igra svaku partiju počinješ gotovo sa ničime (dobije se izbor između jednog miniona ili advacement karte i 2 novčića ili 3 boda).
Dogovorili smo se da ćemo pogledati što je ostalo neiskorištenih zgrada pa tako probati balansirati ploču, ali i dalje ostaje problem ubrzavanje igre.
Shvaćam zašto neki ljudi kupe recharge pack i stvore svoju "balansiranu" ploču, ali ću u toj situaciju rađe odigrati neku drugu igru a ne Charterstone
SPOILER
Nisam razočaran što mi se nije svidio završeni Charterstone, ja sam uživao za vrijeme kampanje i to mi je dovoljno.
Nadalje ću objasniti svoje mišljenje sa spojlerima o igri, čisto za one koji ne vole spojlere.
SPOILER
Dogovorili smo se da ćemo probati odigrati završenu igru bez ljepljenja novih zgrada, bilo nam je nekako čudno ljepiti nove zgrade preko postojećih nakon završetka kampanje, što je ujedino dovelo da nemamo otvaranje novih creatova. Na taj način smo izbacili 2 od 3 načina kojim se pomiče marker za kraj igre, pa su se partije otegle na 2 i pol sata za igru u kojoj partija ne bi trebala trajati više od sat vremena. Nimalo zabavno.
Za vrijeme kampanje je normalno da ljepiš zgradu koja će ti donijeti 20 bodova na kraju kampanje preko zgrade koja vrijedi 1/5/7 bodova, ali se se onda dobija gotovo neigriva ploča. Za vrijeme kampanje se to iskompezira sa stvarima koje prenašaš iz poglavlja u poglavlje, te početnim bonusima na početku svake partije, no kada se igra završena igra svaku partiju počinješ gotovo sa ničime (dobije se izbor između jednog miniona ili advacement karte i 2 novčića ili 3 boda).
Dogovorili smo se da ćemo pogledati što je ostalo neiskorištenih zgrada pa tako probati balansirati ploču, ali i dalje ostaje problem ubrzavanje igre.
Shvaćam zašto neki ljudi kupe recharge pack i stvore svoju "balansiranu" ploču, ali ću u toj situaciju rađe odigrati neku drugu igru a ne Charterstone
SPOILER
Nisam razočaran što mi se nije svidio završeni Charterstone, ja sam uživao za vrijeme kampanje i to mi je dovoljno.