Još kad sam pogledao pravila i komponente, očekivanja su mi bila jako negativna. U prvoj partiji se nije dogodilo sve čegam se bojao i moguće da su djelomično bila kriva predviđanja. Drugim dijelom, na žalost, jesu.
Papaver je napisao/la: ↑08 stu 2019, 08:47
Za vikend igram prvu Turmoil partiju (uz
sve ostale ekspanzije).
Moja očekivanja:
Negativna:
- Još duža igra, najmanje ekstra pola sata
Moja grupa igra jako dugo (4-5 sati) i procjena je da će nam produžit za minimalno 1 sat. Ovu partiju smo igrali skoro 6 sati, a trajala je 8g (4 igrača). Očekivali smo puno veći broj generacija, ne znam u ovom trenu objasnit kako ih je ispalo malo i je li to anomalija.
- Više gužve na stolu, jedva će sve stati od komponenata
Apsolutno. Praktički dodaš još dva venus boarda.
Pozitivna:
- Povećane strateške odluke i razmišljanje unaprijed (politički area control i predviđanje evenata)
Nemaš pojma koliko je ovo užasno (po ne samo mom dojmu) utjecalo. Konkretni primjer - za 3g će se penalizirat earth tagovi
I influence (inače je influence isključivo pozitivan). Tri jebene generacije nitko nije igrao te karte, a taman je bila faza za rokat masne produkcije s tim tagovima. Totalno je zakočilo igru. Još je generaciju prije nje bio event koji skida pare za building tagove pa možeš mislit na šta je to ličilo.
Ali to još nije najgore. Imali smo Helliona. Imao je produkciju topline oko 5-6 i već spremne karte za još 4, također i neloš energy. Izađe event "lose ALL heat" (onaj isti koji dodatno penalizira building tagove i kojih je baš on imao najviše). Lik je poludio, bilo nam ga je žao. Da se digao od stola i rekao da neće više igrat, ne bi mu ništa zamjerio. Praktički tri kruga unaprijed znaš da ćeš bit tako brutalno osakaćen da se od toga ne možeš oporavit i ne možeš ništa po tom pitanju napravit. Inače, ostali igrači svi zajedno nisu imali niti jedan heat production (česta pojava kod nas, ne znam, ne pitajte).
- Povećane taktičke odluke (želim li pomoći trenutnoj stranci ili gurati svoju, kako to može pomoći u pripremi za event, koliko bonusa mogu izvući iz trenutne, ali i buduće stranke)
Nah, nije baš toliko. Želiš bit chairman da ti spasi onaj jedan TR koji gubiš, al influence nam (za sad) nije bio pretjerano bitan.
Generalni dojam je - teška sakatost svih igrača, povećana potreba za svaštarenjem i nemanjem jasnih planova i izrazitih enginea, jer nikad ne znaš koji event će te masno oštetit. Prvih 5-6 gen smo svi bili ispod 24 TR, od toga po dvoje ili troje ispod 20. Ima ljudi kojima će snalaženje u takvoj sitaciji bit pozitivno (jedan od igrača je recimo baš zadovoljan s tim), ali oni koji guštaju odigrat masnu partiju di su svi naslagali svega i svačega vjerojatno neće bit zadovoljni.
Smatram se fleksibilnim igračem koji ne preferira posebno neku taktiku i koji je spreman promijenit smjer ovisno o raspletu događaja, ali svejedno mi se čini da ova ekspanzija neće nikad zaživit jer potpuno mijenja stil igre u smjeru koji mi prije ubija gušt ove igre.
Moram još jednom napisat da je ovo dojam nakon samo jedne partije i da sam još vruć te da sam generalno odigrao jako lošu partiju (vrlo dobra kombinacija corp-prelude-starting hand i onda jedno veliko ništa nako toga) šta je pojačalo negativni dojam, ali isto tako nisam usamljen u hejtanju i to s istim argumentima.
Obzirom da je generalni dojam da je igra odužena (ne nužno u broju generacija, nego trajanju poteza i samom real time trajanju) te da je sami osjećaj igranja grozan, ne znam kako ćemo se uopće natjerat da je probamo još par puta, a trebali bi.
S pozitivne strane, nove korporacije (Turmoil i promo) su vrlo interesantne i želim ih još istraživat (isprintali smo ih još prije 10ak dana i testirali
). Mons insurance je potencijalno opasna po život, ali divna.
Od novih karata moram istaknut Lawsuit koja je čisto zlato.