Originalni odgovor od [email protected] je bio:ukoliko imate pitanja ili eventualni prigovor oko carinskog postupka u vezi s poštanskom pošiljkom molimo Vas da se obratite carinskim djelatnicima na broj 01/651-1686 ili 1669 ili na adresu elektroničke pošte: [email protected].
, prije nego što sam ih dodatno pitao pa dobio odgovor u prvom postu. Ovo je očekivano.Za sve trebate li dodatne informacije o pošiljci od dostave računa i upita o statusu pošiljaka , obratite se na adresu e-maila: [email protected], ili na telefone Službe Pošte :01/4981-642, 01/4981-622, 01/4981-625.
Naravno, prvo sam sve zvao nekoliko puta, pa se nitko nije javljao na nijedan broj.
Čini mi se za sad
1) sjeb webshopa, kriva deklaracija, račun il nešto
ili
2) sjeb pošte kaj su to poslali na carinu uopće
Nije ni da je na shopu to neš ultra jeftino, jednostavno su imali na zalihi, i s ok poštarinom, inače bi kupio sa wayland ko obično.